Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Nyt on korkki laitettu vähäks aikaa kiinni.Ei siinä muuta ku alko jo tympiä.

Niin missäs wimi.Onko lähteny moottorikelkkasafarille vai minne...Muuttanu kirstan takahuoneeseen.

Vai on joe viettäny rattosan illan rillikatoksella.Se on oikein että välillä eukonkin huolii mukaan.Tais
olla mukava ilta viimesimmästä postauksesta päätellen.No usein se palkitaaan päänsäryllä mutta
siihenkin on keinot keksitty...

Hyvät viikonloput vaan kaikille!

JOEN SUU sanoi:
Iso-kaima on tainnut sihhautella koko viikon. Eläkeläinen kun on.

No toivottavasti keskiviikon paha pettymys ei heijastu alkkomahoolin väärinkäytön lisäämiseen...

Ekaan kyllä mutta ei se keskiviikko mikään isompi pettymys ollu.Enkä minä osaa urheilusta ressiä ottaa.

Sitä vois vaikka akkojen hiihtoa kohta katsastella.Kalla vie veikkaan.Suomalaiset kiinni sijoissa 3-8.
En tiiä mikä siin on et akkojen hiihtoa kattoo ennemmin ku miesten.Varmaan se vaikuttaa ku akat
ei passaile niinku ukot vaan menevät alusta asti urkuauki.

Mitäs kaima on keksiny tälle päivälle.Aamulenkki heitetty varmaan.Sielä taitaa nuo olosuhteetkin
olla mukavammat ku täällä meilläpäin.Vettä on vihmonu jo toista tuntia.

Anyway ollaan linjoilla.

Eipä tässä ihmeempiä. Lumityöt tein jo kertaalleen yhdeksän aikoihin ja sitten kattelin ne akkojen hiihdot. Kalla ja Saarinen katkes....Ja Roponen kans.

Nyt lähden uudemman kerran lumihommiin. Sorotnoo!

Poikien kanssa saunomassa ja hunningolla eilen oltiin .

Avanto keljun liukas kun jään pääl vettä .
Onko jotku kisat menos vai ?

Missä on Joe ny ?

Miksi mulle tuli jokin englanti kielinen varotus

älä avaa tätä sivuu .Täi en osaa ulkomaan kielii . ???

Täällähän minä. Otin tuossa pikku nokoset.

Joo, lunta tullut koko päivän ja kolme kertaa olen käynyt kolaamassa.

Perhana kun menee hermot. Postilaatikoitten aluetta kun ei nytkään kukaan muu käynyt kolaamassa. Minä vaan tein. Saakelin nuortakin porukkaa täällä asuu, mutta minä ja pari muuta vanhusta vain käyvät sen alueen lumityöt tekemässä.

Täytyy siirtyä kovempiin otteisiin kohta!

Niin pitkään kun kirves näissä käsissä pysyy, niin ei tule meille klapikonetta. Ei varmala!

Vaan on mulla taas keväällä lumien sulettua puusavottaa. Rankojakin on tehtynä vaikka kuinka ja uuttakin aluetta alan tekemään heti kun pääsee.

Kyllä kunto taas kasvaa kohisten.

Ei varmaan kannatti käyrä optikolla ettei lyö samaan
paikkaan kahta kertaa .
Mikä paha sinää on et tekee valmetin peräs klapei ja halkoi.
Jää enemän aikaa nokipannu kahville . :D

Schtumpf; hiemanpa oli haasteita tulostimen ja läpsyttimen keskinäisessä langattomassa kommunikoinnissa kun piti skannata yksi juttu eteenpäin lähetettäväksi. Mutta ei mulla muuta.

Ei jumaleishum! Vaimo kävi kaverinsa kanssa syömässä ja siika kylkiäisineen kustansi 64€. Eipä ihme, jos ei kauppa käy ruokintapaikoissa entiseen malliin.

Joo. Vähissä on Haadedeksen asiat.

Niin eihän klapikoneessa mitään pahaa ole, jos ei vikaakaan. Minä vain tykkään pilkkoa kirveellä ja samalla kirveellä karsinkin latvukset ynnämuut.

Nakkiloita tuossa äsken keitin ja söin sinapin kanssa. Ja eukon. ( Haades kohta kertoo, että söinkö eukonkin....ja oliko sinappi vain pöytäseuranani.)

Kohta lukemaan. Vielä on kesken se Kennedyn murhan salattu historia. Yli neljäsataa sivua olen lukenut ja melkein saman verran vielä jäljellä.

Vaan söikö se Persefooni kaverinsa kans? Hyi kannibaalia!

Sitten perään se vanha vitsi. Mitä kannibaali sanoi, kun myöhästyi aterialta? " Taas minulle oli jätetty vain pelkkää kylmää kättä ".

Sitten toinen huono vitsi. Vanha aviopari istui vierekkän ja isäntä siveli eukon jalkaa ja hyräili: " Näin polveasi hivelen.......ja tunnen käsissäni tekonivelen ".

Ois mulla vielä muitakin huonoja vitsejä ja hassuja piloja, mutta eihän niitä muista. Mulla kun on se yksi sairaus, jonka nimeä en nyt muista.....

Vai kahtosko Pontii?

Jaa että kerron? Mistäpä minä sen tietäisin söitkö eukon, kun en ollut paikalla syömässä sinappia?

Ja asiasta eteenpäin: niin eipä tuolla taida olla Pontin voittanutta tänään; tai ehkä Teemalla jotain tosipohjaisempaa, saas näkee, saas näkee.

Haades sanoi:
Ei jumaleishum! Vaimo kävi kaverinsa kanssa syömässä ja siika kylkiäisineen kustansi 64€. Eipä ihme, jos ei kauppa käy ruokintapaikoissa entiseen malliin.

Koko kalan vai . ? Joe ruvetan

Haades sanoi:
Jaa että kerron? Mistäpä minä sen tietäisin söitkö eukon, kun en ollut paikalla syömässä sinappia?

Ja asiasta eteenpäin: niin eipä tuolla taida olla Pontin voittanutta tänään; tai ehkä Teemalla jotain tosipohjaisempaa, saas näkee, saas näkee.

Ville sielt tulee . Mun suosikki .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.