Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

En ole Joe sekomassa . Olen täysin henkisti ja fyysisesti . A-luokkaa . Pystyn ajamaan autoo 13 tuntii putkeen . Pystyn rinkka selässä kävelemään lapissa . Käyn avanossa .

Juon jaloviinaa nauttien . Syön suolaa . Väh5än

Sokeriiin en koske . Se on myrkky .

Tykkään horneteista ja kalasta .

Sit tuli viikolla se hyvä biisi . Tämä mies ei tanssi .

Sil kyl saa naisen ruotinlaivalla . Minä yritän puhumalla ;D
Ja minä en vieraisiin mene . Jos ei ne tule mun tykö .

Olen elämää tyytyväinen . Olen täällä teidän ilona viellaä 15-30 vuotta . Tällä mennään ei ole pakko lukee ;D ;D

Tuskin, tai ilman tuskia, wimiä mikään vaivaa. Joskus vain pitää pysähtyä miettimään elämää suurempia kysymyksiä, kuten näkeekö karhu talviunia, vai unelmoiko kesästä
Mielenkiintoinen laskutehtävä oli tuo 24/7, johon näin pikaistuksissani päässälaskun tuloksena sain n.3,428571428571429, mikä on sikäli mielenkiintoinen luku, että siinä mikään numero ei toistu kahta kertaa peräkkäin. Mitä siitäkin olisi ajateltava.
Entäs sitten tuo horna. Innokkaana lukijana pitäisi tietää, että ensimmäinen suomalainen dekkarikirjailija oli Rudolf Richard Ruth, joka salanimellä Rikhard Hornanlinna kirjoitti pari kirjaa.
Wimin kirjoitus on siitä mielenkiintoinen, että siinä ei ole mitään valmiiksi pureskeltu, joten jokainen voi tekstiä mielessään märehtiä suuntaan, eli toiseenkin.
Minä näin sen näin. Ehkä lukulaseilla olisin nähnyt jotenkin toisin.

On Jiiri viisas mies . Näitä kaivataan tänne .
CNo ei mekään tyhmii ollla . :mad: ;D

Me ollaan omalatuusia . Mistä ei ota mitään selvää . Kuin hd serosta . Joko ryynärit on valmiina Joe .
kenen rillimökki Helppo mennä Joensuun kaupunkiin . Tai Joelle kylään katsoo hohtaa

Erilaisuus on rikkaus ja omalaatuisuus on upporikkaus.
- ensimmäinen jiirin aforismi

Pitäis vähän touhuta liiman kanssa, muttei ole hajuakaan mihin sen laitoin (korkki on siis kiinni). Menee ehkä tovi etsiessä, jatkakaa!

Ja jatkaessa, miten jiiriltä sujuu haiku, kun aforismit on korkattu?

Joo. Kyllä on nyt wimpula laskeutunut alas perimmäisten kysymysten äärelle. Ja hyvä niin.

Ja eikös se mennyt niin, että tyhmiä kysymyksiä ei ole. Mutta kylläkin tyhmiä vastauksia....

Joten en vastaa mitään enää mihinkään kysymyksiin, etten nolaisi itseäni lopullisesti.

Minä jäin taas välillä kirjan ääreen. Nyt on menossa sellainen uutuus kuin Kohtalona Tali-Ihantala.

Sitten katsoin vielä kaupanpäälle luonto-ohjelman Bikele leopardista.

Mulla olis monenlaisia liimoja Haadekselle. On Keepperrii, Kontaktii, Sikaleksii ynnä muita. Tulet vaan hakemaan. Ilmatteks saat.

Ryynäreitä en tänä iltana viitsi rillata, kun niitä en ostanutkaan. Vain hirvinakkei on ja säästän myöhemmän ajankohtaan eli vaikka huomiseksi. Tosin huomenna teen Italian pattaa ja eukko on luvannut tehdä riisivellii. On se velli välillä hyvää vatsalle. Niin kuin puurokin, jota syön joka aamu lautasellisen. Neljän viljan.

Mutta nyt ole tässä.

Karhun uni keskellä lumista korpea
Pilvi usvaisella matkalla halki taivaan kohti tuntematonta
Kaikkea ei kukaan voi ymmärtää
-Eka ja vika Haiku

Aika hyvä jiiri. Tosin sä olet muuntanut tavut sanoiksi, mutta toisaalta en tiedä mitä toi sun haiku on japaniksi, joten voihan se olla ihan kuten pitääkin.

Ja sitä paitsi nyt on lauantai, no worries. Iso peukku, tykkäsin :)!

どこにも雪のの真ん中にクマ睡眠
未知に向かって空を横切って途中で霧の雲
すべて、誰も理解することができません
Dokoni mo yuki no no man'naka ni kuma suimin michi ni mukatte sora o yokogitte tochū de kiri no kumo subete, dare mo rikai suru koto ga dekimasen

Vähän on jaappania ruosteessa, mutta suurinpiirtein noin.

Minäkin....

Wimpulan puusterin moottorin ääni
katoaa ulapalle meren.
Siellä on aavaa siellä se lääni
saa hyytymään maakravun veren

Kohta jo kutsuu Tuonelan lautta
Sehän lopulta on meidän juttu
Mentävä meidän on sen virran kautta
Onneksi lautturi tuttu

Mykistävää jiiri ja kaikkea nykyteknologialla saa aikaan ;D! Mutta what ever toi oikeastaan means, niin nyt ollaan jo kaukana haiusta. Ja on tää pilkun viilaus kivaa, shame on me :-X.

Joe vois päivittää haiun muotoilun, jos siis toi liittyi siihen. Ihan runoelmasta kyllä käy.

Haijjuista minä tiedä en mittää
Lienenkö koskaan ees kuullut
Runo se vielä mun kunnossa pittää
Näin olen ainakin luullut

Tästä on tulossa hyvä ilta 8]. Nyt wimiltä saunavärssy tai oodi affenalle, hop.

Kirstaan on wimpula itsensä vienyt
Edessään jallu ja kalja
mukana eukkonsa tuskinpa lie nyt
Nostetaan sillekin malja

Nyt välillä kirjan pariin. Lukeminen kannattaa aina. Ainakin kun kirjaston kirjat ovat ilmaisia....

Niin sitä pitää. Kävin tossa kaapilla kun oli tärpätistä puute, mutta löytyikin lakan jämät ja homma hoitui sillä. Nyt täytyy tovi odotella huurujen haihtumista.

Sorry kaverit . Tuli naapurin naapuri se kuudes rääkimään .
:Dvirolainen tai polski . toi pullon . Eukko e ei tykäny .

Pannuhuones oltiin .

Kaivataan pappa -tunturin käynistys ääntä

Tänuuäään taas win-hd -jiir-. Kuka p

Taas kun tulen kakki katoo .Miksi kysyn vaan . MTha een sitten kirstaa ,. tai ylitän sillan

Ei tässä olla minnekään kadottu. Eikä kadotukseenkaan vielä jouduttu.

Kunhan vain on pakko välillä lukea jotain oikeaakin. Eikähän tässä jaksa koko aikaa istua tämän rakkineen edessä ja naputella......vaikka tarinaa kyllä tulisi vaikka kuinka.

Ja pitäähän välillä muidenkin topiikkien päästä meistä ohi. No vaikeaahan se on eikä kovin todennäköistäkään.

Vielä tuosta lukemisesta. Että jos olisin itse ostanut kaikki ne kirjat, jotka olen lukenut, niin olisin köyhäkeppikerjäläinen. Vaikkakin yhtä viisas kuin nytkin.....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.