Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 565
Nyt täytyy kyllä kertoa totuus, että minä itse en ole tätä ketjua aloittanut. En minä sentään mikään narsisti ole. Se oli nimimerkki Sareiv, joka tämän aloitti joskus muinoin.
Ja pitää muistaa myös, että aikoinaan Ylläpito poisteli viestejä noin 1000 kpl tästäkin ketjun alusta, kun kuulemma tilaa piti saada enemmän muille....Silloin alkuaikoinahan, kun vielä oli muitakin asiakirjoittajia kuin minä ja wimi, niin tämä ketju oli aina kärjessä mitä lukemiseen ja kirjoittamiseen tuli...Ne oli aikoja ne. Joskus 20 vuotta sitten. Eivätkä nekään niin kummoisia aikoja olleet...niinkuin eivät nytkään...
 
Viestejä
19 565
Minun pittää laittaa yks nolla lissää wimille eli yli 40 vuotta ollaan oltu eukon lanssa jo yhdessä ja melkein aina samoja polkuja ollaan kuljettu... Riideltykin ollaan, mutta koskaan ei olla tapeltu... Ihmiset, jotka kertoo, etteivät ole koskaan riidelleet, valehtelevat....Mutta eipä unohdeta Kotkan pientä tai paremminkin suurta miestä eli sorsapilliä...Alkuvuosinahan kun hänkin oli vielä henkisesti ja ruumiillisestikin kondiksessa, niin kyllähän meillä tässä osiossa oli välillä tosi hauskaa. Ja kävihän sorsapilli meilläkin kyläilemässsä...Hieno mies. Hienot miehet ovat ja pysyvät. Kaikenlaisia huithapeleita tässäkin osiossa aina vierailee, mutta kunnon kaverit on harvassa...Sitä paitsi, niin liian " fiksusti " yrittäviä kirjoittajia täälläkin välillä pyörii, mutta aina ne vaan jää meidän oikeiden asiakirjoittajien jalkoihin....Pesköön he meidän varpaamme...:)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös