Se on perjantai taas, mutta missä on perjantai?
Pitkät vapaat työputken jäläkeen tulillaan, niin ei voi valittoo. Pittää ensin riipasta laitamyötäset, sitte nukkua kunnolla, pitkään ja hartaasti huomenna. JOE, veke, wimi ja AN varmaan ilovaarissa rokkailoo, mutta koska minä olen sen verran nuorempi, tyydyn pelkästään pitsan hakuun huomenissa. Ja no, pittää se vähän sihhautellakkin, ja katella koripalloapeliä iltasella.. sieltä muuten jytky on tulossa.. Mutta niin nnno, annan rokkailurauhan muulle väistölle, ja itse katson sivusta. Ja selvänä sitä ei kestä katsoa. Ja ens viikolla on sitten The Real Ilosaarirock, ja se on asia erilleen, riittää kun aukasen parvekkeen oven ja virittäydyn tunnelmaan, kun kaikki kuuluu paremmin kun hyvin. Eikä sitä tarvihe ees aukasta, kun ämyrit pauhaa niin jotta lasittii helisöö..
Eipä kait sitä muuta.. Nii no, tännään sauanan kiukaalla hk;n siniset pistän tirisemään, se piti vielä mainita.
Onkos AN näin perjantaina hengissä vielä, vai onko helteet vieneet voimat? JOE tietysti taas rillaa ja juo olutta, kuuleman mukaan kun on rivitalon paras kokki, sen lisäksi valittu jalosteelle lihamestariksi rillaamaan asiakkaille..