Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
294
Se on perjantai taas, mutta missä on perjantai?

Pitkät vapaat työputken jäläkeen tulillaan, niin ei voi valittoo. Pittää ensin riipasta laitamyötäset, sitte nukkua kunnolla, pitkään ja hartaasti huomenna. JOE, veke, wimi ja AN varmaan ilovaarissa rokkailoo, mutta koska minä olen sen verran nuorempi, tyydyn pelkästään pitsan hakuun huomenissa. Ja no, pittää se vähän sihhautellakkin, ja katella koripalloapeliä iltasella.. sieltä muuten jytky on tulossa.. Mutta niin nnno, annan rokkailurauhan muulle väistölle, ja itse katson sivusta. Ja selvänä sitä ei kestä katsoa. Ja ens viikolla on sitten The Real Ilosaarirock, ja se on asia erilleen, riittää kun aukasen parvekkeen oven ja virittäydyn tunnelmaan, kun kaikki kuuluu paremmin kun hyvin. Eikä sitä tarvihe ees aukasta, kun ämyrit pauhaa niin jotta lasittii helisöö..

Eipä kait sitä muuta.. Nii no, tännään sauanan kiukaalla hk;n siniset pistän tirisemään, se piti vielä mainita.

Onkos AN näin perjantaina hengissä vielä, vai onko helteet vieneet voimat? JOE tietysti taas rillaa ja juo olutta, kuuleman mukaan kun on rivitalon paras kokki, sen lisäksi valittu jalosteelle lihamestariksi rillaamaan asiakkaille.. ;)
Ruissiin ajattelin mennä katsomaan Fröpelin Palikoita. K18 varoitus! Vaimo tykkää erityisesti kun on sutsisatsit.
 
Viestejä
294
Tänään askeleita 16k, sauna, em pelit ja jälkipelit Espanja pelin jälkeen. Oli pallopeli mikä tahansa niin edelleen järkyttää kuin ”sokeita” lajia seuraavat ja erityisesti vanhat pelaajat ovat. He näkevät kehityskelpoisuutta siellä missä sitä ei enään ole ja ”pelastajia” joiden kyvyt on jo nähty. Anteeksi purkaukseni mutta mua ei vituta mikään niin paljon kuin yksinkertaiset ihmiset.
 
Viestejä
5 358
Alkoi kahden viikon kesäloma . Sain liput sliipareiden keikalle logomoon marraskuussa . Nuoremmat ei varmaan tiedä mitä nämä ovat. Näkemiin vaan muru sarjaa etsin . Kolme kautta on . Muutama puuttuu. Ei löydy mistään . Sydämen asialla on melkein kaikki kaudet. 12 13 14 puuttuu. Ostin hiluksin . Ihan karvalakki mallin . Ei ilmastointi ei mitään herkkuja. Ja mikä parasta . Takaveto .No ajettu vaan 75 000km .
 
Viestejä
3 073
Wimille hyviä lomia ;) Muista viiniäkin juoda ja olutta ja kaikkee muutakin ;)
Kyllähä kaikki liipparit tietää, legendaarisia, jopa JOE, joka lohta loimuttaa.

Minä rykäsen kahtomaan livenä ylleisurheilua tänä iltana, se on hienoahi hienompi ilta tulossa urheilun parissa. Sitten pitää nautiskella giniä ja saunoa oikein kunnolla myöhään illalla. Joten ei muuta kun puksutellaan!!
 
Viestejä
5 358
Kiitos vaan . Minä en olutta juo. Hyvä puviini menee . Aamulla 6.5 km kävelylenkki . Nyt uuden sänkyn kasus . Ja yöllä varmaan pääsen korkkamaan sänkyyn. Sitä ei tiedä vielä . Karjurock . Mikä on tossa lähellä . Ei enään kiinnosta. Haluan olla vaan oman vaimon kanssa . Musta on tullut vanha .
 
Viestejä
294
Se oon sit lebroonia ”koulukiusattu” viimeaikoina. Mutta on tullut myös puolustavia viestejä tyyliin ”annetaan kaikkien kukkien kukkia”. Eli on kukkahattuja ja vieraslaji kitkijöitä. Onko lebrooni sitten lupiini? Mun mielestä lupiini on kaunis mutta jos se aiheuttaa ”jytkyttelyä” ominaislajeihimme, niin kai se on sitten karsittava.
Kannattaa muuten ottaa huomioon, jos kirjoitat tähän ketjuun niin sua ei oteta niin tosissaan seuraketjuissa.
Hups! Paljastinko jotain sisimmästäni?
Arvostan paljon kirjoittajia joista selvästi näkee että asioihin on perehdytty syvemmin ja pitkällä jänteellä.
Toisaalta hämmentää kun ko. kirjoittajat voivat olla hyvinkin eri mieltä näkemyksineen. Sekin on hyvä asia mutta varsinkin NBA ketjussa menee nippelipyöritykseksi ja kahden/kolmen kirjoittajan väliseksi miekkailuksi, jolloin vaihdan ”kanavaa”.
Loppupeleissä asiantuntijat ovat ”asiantuntijoita” joten kaikki kirjoittajat tai sitä aikovat rohkeasti näppäimille!

PS. Ajattelin mennä tänään musiikkifestivaalille mutta vaimo kielsi. Wimi musta ei ole tullut vielä niin vanha kuin susta.
 
Viestejä
3 073
Se oon sit lebroonia ”koulukiusattu” viimeaikoina. Mutta on tullut myös puolustavia viestejä tyyliin ”annetaan kaikkien kukkien kukkia”. Eli on kukkahattuja ja vieraslaji kitkijöitä. Onko lebrooni sitten lupiini? Mun mielestä lupiini on kaunis mutta jos se aiheuttaa ”jytkyttelyä” ominaislajeihimme, niin kai se on sitten karsittava.
Kannattaa muuten ottaa huomioon, jos kirjoitat tähän ketjuun niin sua ei oteta niin tosissaan seuraketjuissa.
Hups! Paljastinko jotain sisimmästäni?
Arvostan paljon kirjoittajia joista selvästi näkee että asioihin on perehdytty syvemmin ja pitkällä jänteellä.
Toisaalta hämmentää kun ko. kirjoittajat voivat olla hyvinkin eri mieltä näkemyksineen. Sekin on hyvä asia mutta varsinkin NBA ketjussa menee nippelipyöritykseksi ja kahden/kolmen kirjoittajan väliseksi miekkailuksi, jolloin vaihdan ”kanavaa”.
Loppupeleissä asiantuntijat ovat ”asiantuntijoita” joten kaikki kirjoittajat tai sitä aikovat rohkeasti näppäimille!

PS. Ajattelin mennä tänään musiikkifestivaalille mutta vaimo kielsi. Wimi musta ei ole tullut vielä niin vanha kuin susta.
Olen villi lupiini ;) Ja tännehän sitä varsinnii kirjottelen, ei hätiä, ei mitiä. Ja sehän kertoo vaan siitä, että kun seuraketjussahi keskustellaa, jotta taitaaha se kataja kuitennii kiinnostoo muitahii.. Eihä kenenkää oo pakko sitä(kään) ketjua seurata, mutta silti kuitennii (salloo olevinnaan) kiinnostaa ;) Ja onhan se tietty puksuttelu ja muu tullu ja jääny jo pysyvästi, se on istutettu jo uutenniikaupunkii (terkut wimille), ja paljon muualleehhii.

Joten keep on going, ja pitsapojilta pitsat tänään! Ja tottakai näillä helteillä pittää pittää huoli nestetytyksestä, ettei ihan kuihu kassaan..
Ja JOE kun on pohjosnorjassa, niin tottaha sieltä lohhee noussoo, ja muista ehottomasti tuua paikallista norjalaista ginitonikkii ja olusta muutamat lavat tullessas ;) Ei muutakun, etiäpäin. Valoa kohti, joten AN, lets gooooo ;)
 
Viestejä
294
että kun seuraketjussahi keskustellaa, jotta taitaaha se kataja kuitennii kiinnostoo muitahii.. Eihä kenenkää oo pakko sitä(kään) ketjua seurata, mutta silti kuitennii (salloo olevinnaan) kiinnostaa ;) Ja onhan se tietty puksuttelu ja muu tullu ja jääny jo pysyvästi, se on istutettu jo uutenniikaupunkii (terkut wimille), ja paljon muualleehhii.
Ja mä kun luulin olevani ketjun ainoa narsisti!
 
Viestejä
3 073
Tuus lebrooni sielt pelin edest pois. Kaveris on jo tääl.
En omista peiliä, mutta tukkani on aina mintissä siitäkin huolimatta ;)

Eipä siinä, lauantai tulillaan, olympialaisia pukkaa, ja sauna kuumana illalla. Laittanen kalaa tänään ruuaksi, kävin eilen nimittäin kalassa, ja isoja vonkalaita tarttui muutama mukaan. Siihen kaveriksi hyvää juomista (tiedätte mitä), ja purkillinen maitoa, niin ai että.

Siinäpä tärkeimmät, eikun etiäpäin!
 
Viestejä
5 358
Saitko ahvenia . Ne kun savustaa on hyvää .Minä keitin mehumaijan kanssa muutama ämpäri punasii ja mustia . Laitan pakkaseen . Ne on talvella hyviä puuron päälle tai mehua . Jatkoin taas tex willer keräilyyn. 1984 Vuosikerta puuttuu. En hommaa niitä uusia. No ne on isonpia .
 
Viestejä
3 073
Kuhaa ihan sain kuule, ai että on hyvvee,laittaa sitä miten vaan, mutta savustettuna on kyllä parasta. Sitten siihen kuule uudet potut ja voita, niin avot. Ja sitte huuhdella kurkusta alas parilla kulauksella, niin kyllä on ihmisellä hyvä olla ;)

Minähi tein viinimarjoista mehua, punasista ja mustista, molemmista. Ihan kunnolla, koko vuoden tarpeisiin. En niitä kyllä sekottanut. Pitävät taudit loitolla. Ja pakkasilla talvella mukava lorauttaa lämmikettä mukaan. Ja lämpäyttää mehut ensin tottakai, tai miksei sitä kylmäänkin vois.. Tuli tässä mieleen, että Jalosteella pitää ens viikolla käyä, kuulemma on päivän hintaan huipputarjouksia.

Ei muuta kun töppöstä toisen etteen.

Joko on vekellä muuten keilakausi alkana? Se syksyä jo pukkaa, niin ainakin verryttelyt varmaa on käynnissä?
 
Viestejä
130
Kuhaa ihan sain kuule, ai että on hyvvee,laittaa sitä miten vaan, mutta savustettuna on kyllä parasta. Sitten siihen kuule uudet potut ja voita, niin avot. Ja sitte huuhdella kurkusta alas parilla kulauksella, niin kyllä on ihmisellä hyvä olla ;)

Minähi tein viinimarjoista mehua, punasista ja mustista, molemmista. Ihan kunnolla, koko vuoden tarpeisiin. En niitä kyllä sekottanut. Pitävät taudit loitolla. Ja pakkasilla talvella mukava lorauttaa lämmikettä mukaan. Ja lämpäyttää mehut ensin tottakai, tai miksei sitä kylmäänkin vois.. Tuli tässä mieleen, että Jalosteella pitää ens viikolla käyä, kuulemma on päivän hintaan huipputarjouksia.

Ei muuta kun töppöstä toisen etteen.

Joko on vekellä muuten keilakausi alkana? Se syksyä jo pukkaa, niin ainakin verryttelyt varmaa on käynnissä?
Miksei ylläpito anna jäähyä tämmöiselle turhanpäiväselle p*askalle???????
 
Viestejä
19 563
Kuulehan Mikko! Tämähän on vapaan keskustelun osio. Miksi sinä näitä tuut lukemaan ja arvostelemaan...Pysyisit vain poissa täältä ja keskittyisit omiin huippukirjoituksiisi...( joo ja kyllä selasin viestihistoriasi....;) )
 
Viestejä
294
Miksei ylläpito anna jäähyä tämmöiselle turhanpäiväselle p*askalle???????
Arvostan mielipidettäsi/palautettasi. Se on sinun oikeutesi kirjoittaa tälle paikalliselle Speakers’ Corner’ille.
Toivoisin, että moni muukin voisi täällä avautua esimerkkisi mukaisesti. Minäkin oikein odotan perjantain tuloa, jolloin voin kunnioittaa ”Perjantain” henkeä. Ei muiden kirjoituksia kannata lukea, jos on palautteelle herkkä. En minäkään useimmiten niitä lue. Kirjoittelen sitten omiani ja jään miettimään ”huudanko tuuleen” mutta väliäkö sillä kun tulee taas uusi mahdollisuus (perjantai)
PS. Kun skorpioni ei voi luonteentelleen mitään niin mua jäi askarruttamaan mikä sensuroimasi sana on ”p*askalle”?
 
Viestejä
19 563
Iltaa tässä on vietetty lasten ja lastenlasten kanssa. Minun tekemälläni jouskarilla/nuolilla ammuttiin johonkin tärkeään kohteeseen. Siis väliaikoina mussiikin kuuntelemisen ja minun rillailun ( parin oluen ) ohessa....Täytyy kyllä kehhuu itteensä, ettei tuosta nykynuorisosta vielä oo meidän vanhojen paappojen voittanutta...Heleposti voitin kaikki... Tuossa iässä, mitä nuo lastenlapset tännäänkin oli, tehtiin jouskarit ja nuoletkin ihan ite... No eipä siinä mittään. Ennen vaan oltiin pakostakin vihmerämpiä näissä hommissa...Kai se maailma sitten on mennyt eteenpäin ja oikeaan suuntaan...? Tiedäpä häntä... Valmiiksi pittää näille pentuloille tehhä kaikki. Jouskat, nuolet, ritsat, puulelut, sun muut hilavinkeet ja rilavitsat...Ja hiihtoladutkin...Oikein ottaa tähän meikäläisen pieniin aivonystyröihin, että jotkut vielä viittii valittaa aina alkutalvesta, että missä ne ladut viipyy. Voihan Vinetto sanon minä...! Tekis vielä mieli joku kirosanakin pistää tähän, mutta kun kerran nää -Mikot- sun muut vouhakkeet valvoo, mitä täällä kirjoitetaan, niin enpä sanokaan...:)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös