Koripallo.com

JOEN SUU

Ehottaisin Lebroonille, ei mittään 80 rosenttista, vaan 80 kg köyttä...Ei tarvii olla kovin pitkäkään. Motonetistä taitaa saaha metritavarana....Oikein käytettynä se lopettaa kaikki siitepölystä ja muistakin tulevat vaivat...AN voinee neuvoa sen solmun teon, kun on viimeksi krakaakin käyttäny?:p:mad:Ja ennen temppua voi pyydellä anteeksi kaikkea pahantekoa siltä yhdeltä Sedältä ja toivoa, että pääsee soittamaan Ensimmäistä Harppua eikä kopeloimaan mitään vanhaa harppua...Toki sillä Setämiehellä saattaa olla hiukan kiire ja ehtiikö tai saako edes sanoista ja suomenkielestä selvää, kun kaikkien maailman ihmisten kaikki puheet on kuulolaitteessa ja jopa kaikkien ajatuksetkin. Siinä muuten käy yhtä aikaa melkoinen pulina...Enpä kyllä haluaisi olla sitä sekamelskaa kuulemassa ja päätöksiä ja rangaistuksia vielä tekemässä. Meinaan, että mitkä puhheet tai etenkin ajatukset mennee synnin puolelle...:cool:Eihän niitä muuten huvikseen Setämieskään kuuntele, vaan juuri tuon synnin takia...

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Emme tätä ketjua normaalisti moderoi mitenkään, mutta jos tämänkaltaisia mauttomuuksia tulee vielä, menee ketju kyllä pysyvästi lukkoon.

Ok. Kiitos ja Anteeksi! Huumoriksihan se oli tarkoitettu. Oli tietenkin raskasta huumoria. Uskon kuitenkin, että " jytkyttäjä " ymmärtää sen huumoriksi...Jollei, niin Anteeksipyyntö hänellekin! Sinänsähän sillä ei ole suurtakaan merkitystä, onko tämä ketju auki vai lukossa...Toki ihmeellistä kyllä, niin jotkut näyttävät tätäkin seuraavan....:)

Tänään taas rillataan vartaita ja loimutetaan lohta. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät ja jopa heikompikuntoisetkin syömään! Eikä oo mautonta...:DÖltsikät ja ginit saa jokkainen tuoda ihan itse. Rajansa se on minunkin vieraanvaraisuudellani...:)

Tänään taas rillataan vartaita ja loimutetaan lohta. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät ja jopa heikompikuntoisetkin syömään! Eikä oo mautonta...:DÖltsikät ja ginit saa jokkainen tuoda ihan itse. Rajansa se on minunkin vieraanvaraisuudellani...:)
Tulipa taas kotoinen olo eli häivähdys menneestä!
Kiitos kutsusta mutta valitettavasti en ehdi tänään. Vaimo lähti iltaa istumaan ja en halua menettää hetkeäkään siitä. You know.
Olen joutunut vähentämään 40% alkoholin käyttöäni. Tällä iällä pää ei vain enään kestä samaa määrää kuin viis vuotta sitten. Harmittaa että yhden tuplawhiskinkin kanssa saa olla varovainen, jos alla on muutama keskiolut.
Ja kun ennen kärsin kahden päivän rapulan ryyppäämällä niin nyt siihen riittää saunoessa 5-7 keskaria.
Taas on kuntoiltu urakalla. Eilen reilusti yli 20000 askelta ja tänäänkin n. 15000. Överiksihän se on mennyt.
Loppupäivästä aivoni ”käskytti” kävelemään eteenpäin mutta jalat eivät enään totelleet. Kädet toimivat edelleen hienosti kuten tämän ketjun tuhannet seuraajat tälläkin hetkellä ilolla toteavat.
Lebron, mua ei ole allergiat vaivanneet. Toit muuten esille erittäin toimivan esimerkin miten itse ratkaista ongelman. Puit sen sanoiksi ja kerroit ettei allergiaasi mikään auta. Samalla kuitenkin löysit itse ratkaisun asiaan. Joen ehdottama ratkaisu oli kieltämättä hiukan radikaalisempi mutta palatakseni alkuun, niin ei siitä ainakaan kahden päivän rapulaa tule. Cheers!

Jos mä pistän osoitteen, niin pistätkö tulemaan?
Vai pitäisikö mun olla varovaisempi ja nähdäänkö Joensuun keskustassa? Kuulin, että tuhannet ovat sitä etsineet mutta eivät ole ymmärtäneet pistää Google mäppiin ”Osuuspankki”. Mä näin sen keltaisen taajama kyltin mut luovutin 50km sen jälkeen.
Mut sä näit Karhu Basket ketjun videosta ja sut mä tunnistan pyöreästä hiukan punoittavasta keltaisesta päästäsi aurinkolaseineen.

Kyllä se on niin, ettei ilmaikseksi uskalla laittaa mittään tulemaan ;)
Kannattaa käydä pelikeskuskselta ostamassa, saa halvemmalla, kesäalet tulillaan.

Kyllä se on myös niin, että joskus onni potkii oikein olan takkaa, joten ei muuta kun kesä sunnuntain kunniaks tölkki auki, ja sulatellaan, sulatellaan, ja ootellaan juhannusta, jollon kunnolla rillattaan ;)

Onnittelut wimille!
Lapset ja lapsen lapset (jne.) ovat päättymätön tarinamme. Mitä useampi sitä jatkaa, sitä rikkaampi
siitä tulee. Oli sitten lampaat minkä värisiä tahansa.
Juhannus ja joulu ovat onneksi lähestyneet tavallista viikonloppua. Eli kaikilla on niitä mahdollista juhlistaa omalla tavallaan. Ei ole enään ”häpeä” jäädä juhannuksena kaupunkiin tai jouluna kärsiä yksin oloa.
Paikat ovat auki ja seuraa löytyy sitä halutessa.
Seuraavaan kahteen tuntiin en kaipaa seuraa ja kuulokkeissa soi Creedense Clearwater Revial.

CCR Fortunate Son, T.Rex Children of the Revolution, Suzi Quatro She’s on Love with You, Joan Jett & the Blackhearts I Love Rock’N Roll ja ilta jatkuu hiukan rauhallisemmin Slade ja Mama Weer All Crazee Now.

Myöhästyneet Onnittelut wimille!

Kylläpä tulee taas kaunis päivä. Ja kaikki muukin on niin kaunista. Maailmankaikkeus, Linnunrata, Aurinko, Maapallo, tämä maankolkkakin. Oikeastaan vähemmän kaunista näkee vain peilistä...:oops:

Nooh. Vaikka tuo kauneus on hävinnytkin vähäisesti jonnekin, niin onhan tuota komeutta vielä jäänyt vaikka muille jakaa. Mutta en jaa. Turha luulo. No pienen poikkeuksen voisin suoda, jonkinlaista korvausta vastaan wimille. Annan vaikka kolmasosan omasta komeudestani hänelle. Eihän sekään tietenkään vielä riitä hänelle ihmeitä tekemään, mutta uutena Pappana sekin voi hieman piristää...

Voin tietenkin helposti hieman jakaa tätä " kreikkalaisen veistoksen yhdennäköisyyttä, niin wimpulalle kuin ehkä pikkuisen myös AN : lle..., kun mulla on kuitenkin tässä kerrottavana oikea ilouutinen...Ja siitäpä johtuen olen nyt komeimmillaan tänä kesänä, kun eilen tuli tieto, että saa huimista maksamistani " nälkäeläkkeen veroista " takaisin peräti kokonaista 70,- euroo..Taitaa tulla jo syyskuun alkupäivinä ja olla, kun tuo huippusumma tulee tililleni, mulle joululahjaostosen aika seittemälle lapsenlapselle ja kahdelle boonuslapsenlapselle...

Niiden kanssa ( poijjaat ) kannattaa olla väleissä, että pystyy vielä näilläkin kymmenillä riitaa haastamaan joidenkin kovisten kanssa, kun kertoo, että siellä ne jäbät on oottamassa kostamaan.... Muutaman kerran olen jo selvinnyt pieksämiseltä, kun olen noille ärhentijöille kertonut, etta kaikki kolme isoa ja isäänsä tulleet, vahvat poikani ovat olleet Joensuussa pokena ja jos vaan yksikään hius vähäisistä ja yhä vähenevistä päänalueen karvoituksestani katkeaa niiden toimesta, niin se on heille iso virhe...

Mutta eipä tässä enempää. Pittää olla varovainen näissä kirjoituksissa, ettei vaan loukkaa kettään...Voipi joutuu nimittäin jäähylle ja se hän olisi tietenkin täysi katastrofaali vai miten tuo sivistyssana kirjoitetaan...

Illan jatkoa! Minä jatkan rillaamista. Vekekin voipi nuuhkii näitä tuoksuja...

Ps. Minut on juuri valittu tämän rivitalon parhaimmaksi kokiksi...
:)

Ei muuta kun rillataa, rillataan ;) Rillaantuu tässä itehhi näillä helteillä, mutta ei valitella, kun tietää kuitennii jokkainen, mitenkä nestetys ja viilennys piettään kurissa ;) Ite ei ehi ehi kyllä rillata tännään, kun pittää hommia paiskia, lotossa jo voitan tännään, muutaman miljoonan, niin sitten voipi kaasua höllätä. Voitin tai en, niin huomenna vietän siestaa joka tapauksessa yhen vappaapäivin voimin. Pittää käyä kahtomassa voimamiehiä torilla huomenna. On siellä naisiakkiin. Naisettii on kauniimpia kesällä kun talvella.. ;) Ei muuta kun.. illalla tölkki auki ja ei muuta kun puksutellaan ja ootellaan, millon jytkähtää.. kunnon ukkoskuuro niskaan ;)

Se on perjantai taas, mutta missä on perjantai?

Pitkät vapaat työputken jäläkeen tulillaan, niin ei voi valittoo. Pittää ensin riipasta laitamyötäset, sitte nukkua kunnolla, pitkään ja hartaasti huomenna. JOE, veke, wimi ja AN varmaan ilovaarissa rokkailoo, mutta koska minä olen sen verran nuorempi, tyydyn pelkästään pitsan hakuun huomenissa. Ja no, pittää se vähän sihhautellakkin, ja katella koripalloapeliä iltasella.. sieltä muuten jytky on tulossa.. Mutta niin nnno, annan rokkailurauhan muulle väistölle, ja itse katson sivusta. Ja selvänä sitä ei kestä katsoa. Ja ens viikolla on sitten The Real Ilosaarirock, ja se on asia erilleen, riittää kun aukasen parvekkeen oven ja virittäydyn tunnelmaan, kun kaikki kuuluu paremmin kun hyvin. Eikä sitä tarvihe ees aukasta, kun ämyrit pauhaa niin jotta lasittii helisöö..

Eipä kait sitä muuta.. Nii no, tännään sauanan kiukaalla hk;n siniset pistän tirisemään, se piti vielä mainita.

Onkos AN näin perjantaina hengissä vielä, vai onko helteet vieneet voimat? JOE tietysti taas rillaa ja juo olutta, kuuleman mukaan kun on rivitalon paras kokki, sen lisäksi valittu jalosteelle lihamestariksi rillaamaan asiakkaille.. ;)

Nooh. Vaikka tuo kauneus on hävinnytkin vähäisesti jonnekin, niin onhan tuota komeutta vielä jäänyt vaikka muille jakaa. Mutta en jaa. Turha luulo. No pienen poikkeuksen voisin suoda, jonkinlaista korvausta vastaan wimille. Annan vaikka kolmasosan omasta komeudestani hänelle. Eihän sekään tietenkään vielä riitä hänelle ihmeitä tekemään, mutta uutena Pappana sekin voi hieman piristää...

Voin tietenkin helposti hieman jakaa tätä " kreikkalaisen veistoksen yhdennäköisyyttä, niin wimpulalle kuin ehkä pikkuisen myös AN : lle..., kun mulla on kuitenkin tässä kerrottavana oikea ilouutinen...Ja siitäpä johtuen olen nyt komeimmillaan tänä kesänä, kun eilen tuli tieto, että saa huimista maksamistani " nälkäeläkkeen veroista " takaisin peräti kokonaista 70,- euroo..Taitaa tulla jo syyskuun alkupäivinä ja olla, kun tuo huippusumma tulee tililleni, mulle joululahjaostosen aika seittemälle lapsenlapselle ja kahdelle boonuslapsenlapselle...

Niiden kanssa ( poijjaat ) kannattaa olla väleissä, että pystyy vielä näilläkin kymmenillä riitaa haastamaan joidenkin kovisten kanssa, kun kertoo, että siellä ne jäbät on oottamassa kostamaan.... Muutaman kerran olen jo selvinnyt pieksämiseltä, kun olen noille ärhentijöille kertonut, etta kaikki kolme isoa ja isäänsä tulleet, vahvat poikani ovat olleet Joensuussa pokena ja jos vaan yksikään hius vähäisistä ja yhä vähenevistä päänalueen karvoituksestani katkeaa niiden toimesta, niin se on heille iso virhe...

Mutta eipä tässä enempää. Pittää olla varovainen näissä kirjoituksissa, ettei vaan loukkaa kettään...Voipi joutuu nimittäin jäähylle ja se hän olisi tietenkin täysi katastrofaali vai miten tuo sivistyssana kirjoitetaan...

Illan jatkoa! Minä jatkan rillaamista. Vekekin voipi nuuhkii näitä tuoksuja...

Ps. Minut on juuri valittu tämän rivitalon parhaimmaksi kokiksi...
:)
Kun luin komeudestasi tuon pitkän jutun niin uskokaa tai älkää luin viimeisen lauseesi ”Ps. Minut on juuri valittu tämän rivitalon komeimmaksi kokiksi.”
Jännää kuin voi suggestoitua lukemastaan.
Vai on teillä syntymässä ”Joensuu” klaani/dynastia sillä alueella.
Kun tulen sinne päin niin suutelen sormessasi olevaa.
1720197714135.jpeg

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.