Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 552
Ehottaisin Lebroonille, ei mittään 80 rosenttista, vaan 80 kg köyttä...Ei tarvii olla kovin pitkäkään. Motonetistä taitaa saaha metritavarana....Oikein käytettynä se lopettaa kaikki siitepölystä ja muistakin tulevat vaivat...AN voinee neuvoa sen solmun teon, kun on viimeksi krakaakin käyttäny?:p:mad:Ja ennen temppua voi pyydellä anteeksi kaikkea pahantekoa siltä yhdeltä Sedältä ja toivoa, että pääsee soittamaan Ensimmäistä Harppua eikä kopeloimaan mitään vanhaa harppua...Toki sillä Setämiehellä saattaa olla hiukan kiire ja ehtiikö tai saako edes sanoista ja suomenkielestä selvää, kun kaikkien maailman ihmisten kaikki puheet on kuulolaitteessa ja jopa kaikkien ajatuksetkin. Siinä muuten käy yhtä aikaa melkoinen pulina...Enpä kyllä haluaisi olla sitä sekamelskaa kuulemassa ja päätöksiä ja rangaistuksia vielä tekemässä. Meinaan, että mitkä puhheet tai etenkin ajatukset mennee synnin puolelle...:cool:Eihän niitä muuten huvikseen Setämieskään kuuntele, vaan juuri tuon synnin takia...
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 721
Emme tätä ketjua normaalisti moderoi mitenkään, mutta jos tämänkaltaisia mauttomuuksia tulee vielä, menee ketju kyllä pysyvästi lukkoon.
 
Viestejä
19 552
Ok. Kiitos ja Anteeksi! Huumoriksihan se oli tarkoitettu. Oli tietenkin raskasta huumoria. Uskon kuitenkin, että " jytkyttäjä " ymmärtää sen huumoriksi...Jollei, niin Anteeksipyyntö hänellekin! Sinänsähän sillä ei ole suurtakaan merkitystä, onko tämä ketju auki vai lukossa...Toki ihmeellistä kyllä, niin jotkut näyttävät tätäkin seuraavan....:)
 
Viestejä
19 552
Tänään taas rillataan vartaita ja loimutetaan lohta. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät ja jopa heikompikuntoisetkin syömään! Eikä oo mautonta...:DÖltsikät ja ginit saa jokkainen tuoda ihan itse. Rajansa se on minunkin vieraanvaraisuudellani...:)
 
Viestejä
268
Tänään taas rillataan vartaita ja loimutetaan lohta. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät ja jopa heikompikuntoisetkin syömään! Eikä oo mautonta...:DÖltsikät ja ginit saa jokkainen tuoda ihan itse. Rajansa se on minunkin vieraanvaraisuudellani...:)
Tulipa taas kotoinen olo eli häivähdys menneestä!
Kiitos kutsusta mutta valitettavasti en ehdi tänään. Vaimo lähti iltaa istumaan ja en halua menettää hetkeäkään siitä. You know.
Olen joutunut vähentämään 40% alkoholin käyttöäni. Tällä iällä pää ei vain enään kestä samaa määrää kuin viis vuotta sitten. Harmittaa että yhden tuplawhiskinkin kanssa saa olla varovainen, jos alla on muutama keskiolut.
Ja kun ennen kärsin kahden päivän rapulan ryyppäämällä niin nyt siihen riittää saunoessa 5-7 keskaria.
Taas on kuntoiltu urakalla. Eilen reilusti yli 20000 askelta ja tänäänkin n. 15000. Överiksihän se on mennyt.
Loppupäivästä aivoni ”käskytti” kävelemään eteenpäin mutta jalat eivät enään totelleet. Kädet toimivat edelleen hienosti kuten tämän ketjun tuhannet seuraajat tälläkin hetkellä ilolla toteavat.
Lebron, mua ei ole allergiat vaivanneet. Toit muuten esille erittäin toimivan esimerkin miten itse ratkaista ongelman. Puit sen sanoiksi ja kerroit ettei allergiaasi mikään auta. Samalla kuitenkin löysit itse ratkaisun asiaan. Joen ehdottama ratkaisu oli kieltämättä hiukan radikaalisempi mutta palatakseni alkuun, niin ei siitä ainakaan kahden päivän rapulaa tule. Cheers!
 
Viestejä
268
Jos mä pistän osoitteen, niin pistätkö tulemaan?
Vai pitäisikö mun olla varovaisempi ja nähdäänkö Joensuun keskustassa? Kuulin, että tuhannet ovat sitä etsineet mutta eivät ole ymmärtäneet pistää Google mäppiin ”Osuuspankki”. Mä näin sen keltaisen taajama kyltin mut luovutin 50km sen jälkeen.
Mut sä näit Karhu Basket ketjun videosta ja sut mä tunnistan pyöreästä hiukan punoittavasta keltaisesta päästäsi aurinkolaseineen.
 
Viestejä
2 964
Kyllä se on niin, ettei ilmaikseksi uskalla laittaa mittään tulemaan ;)
Kannattaa käydä pelikeskuskselta ostamassa, saa halvemmalla, kesäalet tulillaan.

Kyllä se on myös niin, että joskus onni potkii oikein olan takkaa, joten ei muuta kun kesä sunnuntain kunniaks tölkki auki, ja sulatellaan, sulatellaan, ja ootellaan juhannusta, jollon kunnolla rillattaan ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös