Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
295
Olinhan määkin sodassa. Nimittäin kadettien loppusodassa ihan vaan varusmiehenä. Kuorma-autolla vietiin talviselle aukeelle ja sanottiin, että suksikaa edellä kulkevan moottorikelkan jättämässä jäljessä. Tuliterä moottorikelkka (Lynx) lähti edellämme umpiseen ja me perässä. Onni ja autuus kesti vajaa 2km kun kelkan moottori leikkas kiin. Hirmukuntoiset kadetit teki vuorotellen umpiseen latua ja me varusmiehet (2 kpl) peesasimme. Hiihdettiin koko päivä aina aamu kahteen asti kunnes kadetit kävivät välillä ”sotimassa”. Nukuin kaks tuntia kuusen alla kunnes käsky kävi jatkamaan. Romahdin jossain välissä uutta aamua sekä fyysisesti, että henkisesti. Kadetti otti kantamukseni ja kysyi pärjäänkö? Vähänkö nolotti kun nousin ylös ja jatkoin hiihtämistä mutta ainakin tiesin rajani ja kadetit näyttivät missä rima sijaitsee.
 
Viestejä
130
Iltaa tässä on vietetty lasten ja lastenlasten kanssa. Minun tekemälläni jouskarilla/nuolilla ammuttiin johonkin tärkeään kohteeseen. Siis väliaikoina mussiikin kuuntelemisen ja minun rillailun ( parin oluen ) ohessa....Täytyy kyllä kehhuu itteensä, ettei tuosta nykynuorisosta vielä oo meidän vanhojen paappojen voittanutta...Heleposti voitin kaikki... Tuossa iässä, mitä nuo lastenlapset tännäänkin oli, tehtiin jouskarit ja nuoletkin ihan ite... No eipä siinä mittään. Ennen vaan oltiin pakostakin vihmerämpiä näissä hommissa...Kai se maailma sitten on mennyt eteenpäin ja oikeaan suuntaan...? Tiedäpä häntä... Valmiiksi pittää näille pentuloille tehhä kaikki. Jouskat, nuolet, ritsat, puulelut, sun muut hilavinkeet ja rilavitsat...Ja hiihtoladutkin...Oikein ottaa tähän meikäläisen pieniin aivonystyröihin, että jotkut vielä viittii valittaa aina alkutalvesta, että missä ne ladut viipyy. Voihan Vinetto sanon minä...! Tekis vielä mieli joku kirosanakin pistää tähän, mutta kun kerran nää -Mikot- sun muut vouhakkeet valvoo, mitä täällä kirjoitetaan, niin enpä sanokaan...
Mitä itket? :D eikö sun pienet aivot kestä?
 
Viestejä
3 083
Arvostan mielipidettäsi/palautettasi. Se on sinun oikeutesi kirjoittaa tälle paikalliselle Speakers’ Corner’ille.
Toivoisin, että moni muukin voisi täällä avautua esimerkkisi mukaisesti. Minäkin oikein odotan perjantain tuloa, jolloin voin kunnioittaa ”Perjantain” henkeä. Ei muiden kirjoituksia kannata lukea, jos on palautteelle herkkä. En minäkään useimmiten niitä lue. Kirjoittelen sitten omiani ja jään miettimään ”huudanko tuuleen” mutta väliäkö sillä kun tulee taas uusi mahdollisuus (perjantai)
PS. Kun skorpioni ei voi luonteentelleen mitään niin mua jäi askarruttamaan mikä sensuroimasi sana on ”p*askalle”?
Missä luuraa Perjantai, se on kysymys, alkaa jo ikävä olla Perjantaita ;) Ja se, onko Perjantai kauniimpaa sukupuolta, vai sitten sitä toista ;)

Vielä on kesää jäljellä, ja JOE jo höpöttää hiihtoladuista. Nyt ei kuule muuta kun pökköä pesään ja rosvopaisti maakuoppaan muhimaan, siihen tuoretta uudehkoa perunaa mukaan ja lopulta pullot auki vielä kun nautitaan antimista, niin avot kuulkaa. On vielä todettava, että leipomolla kuulu huhua isosta jytkystä kulmapöydässä, joten jäin miettimmään, mikähän se semmonen on.. No, ostin kuitennii munkit sieltä, ja iltasella ajattelin pitsan käyvä hakemassa, arteesanipitsaa oikein, nam ;) Yleensä käyn pitsapojilta, mutta nyt kun tekköö vähän parempaa mieli, niin uhraan muutaman roposen enempi..

Mitäsmitäs muuta.. Kohta sitä jo palloa pomputellaan motomaatissa ja kentälaidaltakin huuto kuuluu.. Sitä ennen niin, eiköhän upotella kolmosia oikein urakalla säkkiin.. Tuossa lyseon pihalla on hyvät korit, viivattii on.. Ikinä en oo kokkeillu punaviinin alaisena viskoa palloa koriin, mutta nyt kun tuli ajatus extemporee mieleeni, niin pitänee artesaanipitsan nauttimisen jälkeen käyä kokkeilemassa..

Ei muuta kun lauantaita, prömpröm ;)
 
Viestejä
19 563
Minä olin viime lauantaina Ilosaaressa iloisin mielin. Etenkin Eppu Epänormaali bändin keikka oli JYTKY-kuunneltavaa. GT : täkin meni jokunen ihan aitona ja ehkä muutama lonkkukin. Kuka niitä laskemaan, kun alle kolmekymmentä kuitenkin. Siinä on se minun rajani.

Huomenna rillataan. Vaikka sataisi taivaalta cats and dogs, niin ei haittaa. Kaikkihan tietävät, että minulla on rillin päällä hieno katos tehtynä. Passaa siihen katolle pläjähdellä vaikka mitä elukoita, kunhan ovat norsuja pienempiä...Olen sen katoksen tarkistuttanut useillakin asiantuntijoilla ja saamistani lausunnoista käy ilmi, että kyllä kestää lähes mitä vain. Jopa strategiset täsmäydinaseosumatkin. Tämä pienellä varauksella...

Eipä tässä tämän kummempaa asiakirjoitusta tällä kertaa. Eläkää kuten haluatte! Niin minäkin teen...Korkeintaan eukolta joskus kysyn, että käykö tämä...
 
Viestejä
3 083
Loistavaa JOE, että gintonicia ja lonkeroa on männy ilosessa saaressa ja muutenni ja ihan on tullu Jytkytettyy Eppujen tahissa. Mitäs vaimo tuumas, kunnon jytkytistä..
Onnistuko rillailut? Mitä rillasit?

Kyllä se on niin, että taas on perjantai. Ja niin, että kun viikonlopun jytkyttää työmaalla, koettaa ansaittu kesäloma,, reilut 3 viikkoa, ai että! Se on aukastava se GT pullo taas loman kunniaksi!

Toki en tiiä yhtään Mitä teen lomalla, en varmaa mittään.. Toki ihastelen naisia, nukun, liikun ja kaivan atleettisen sikspäkkini esiin salireenin muodossa.. Ja jytkytellä vaan päivä kerrallaan!

Onko AN jo perjantaina tunnelmissa? Ei muuta naatittaa, naatittaa, pojat, oikein kunnolla, ja tyttöset :cool:
 
Viestejä
295
Hienoa kuulla, että Joe on päivittänyt osaamistaan maailman tilanteen muuttumisen mukaisesti!
Suojaat perheesi ja tarinasi saavat jatkumon kuulijoiden kasvaessa. Voisitko tehdä pienemmän katoksen wimille, lebronille ja vaikka veikolle. Kiva on sit naapurissa käydä ginillä ja vaihtaa vaivais kuulumiset. Kolmas isompi katos olis sit Katajan joukkueelle. Jos tarpeet ei ihan riitä niin joukkueen johtaja ja huoltaja vois vaan jäädä Pöllän leuan alle suojaan ku ei se Pöllä mitään suojaa tarvitse. Ja sit Katajan lääkäri on jo varmaan immuuni ydinräjäytyksille hiuspehkosta arvioiden.
Mä oon unohtanut lebronin mainostaman ginin eli mikä sen tausta on? Onko teillä paikallinen valmistaja?
Mitäkö AN? Vältän nukkumaan menoa ja mietin enemmän jäljellä olevia vuosia. Jokaisen päivän jälkeen vahvistuu ajatus ”tässäkö tämä oli?”.
 
Viestejä
3 083
Hienoa kuulla, että Joe on päivittänyt osaamistaan maailman tilanteen muuttumisen mukaisesti!
Suojaat perheesi ja tarinasi saavat jatkumon kuulijoiden kasvaessa. Voisitko tehdä pienemmän katoksen wimille, lebronille ja vaikka veikolle. Kiva on sit naapurissa käydä ginillä ja vaihtaa vaivais kuulumiset. Kolmas isompi katos olis sit Katajan joukkueelle. Jos tarpeet ei ihan riitä niin joukkueen johtaja ja huoltaja vois vaan jäädä Pöllän leuan alle suojaan ku ei se Pöllä mitään suojaa tarvitse. Ja sit Katajan lääkäri on jo varmaan immuuni ydinräjäytyksille hiuspehkosta arvioiden.
Mä oon unohtanut lebronin mainostaman ginin eli mikä sen tausta on? Onko teillä paikallinen valmistaja?
Mitäkö AN? Vältän nukkumaan menoa ja mietin enemmän jäljellä olevia vuosia. Jokaisen päivän jälkeen vahvistuu ajatus ”tässäkö tämä oli?”.
Se on kuule AN, se gini, niin Artic Blue Gin, on paikallista, Ilomantsista. On palkittu maailmakin monesti. Se mustikkagini on kaikista parasta, ei kyllä muistakaa valittamista.

Joo, katos myös meikälle,ja muillekkin , ois joku suoja.. Ja teräksinen maakuoppa gineille , ettei vaan pullot hajoa. Ja katajan kotiluolan ylle myös kunnon betonikatto, ja sen päälle Peten patsas, kullasta tehtynä tietty. Ei muuta kun torille!
 
Viestejä
3 083
Hienoa kuulla, että Joe on päivittänyt osaamistaan maailman tilanteen muuttumisen mukaisesti!
Suojaat perheesi ja tarinasi saavat jatkumon kuulijoiden kasvaessa. Voisitko tehdä pienemmän katoksen wimille, lebronille ja vaikka veikolle. Kiva on sit naapurissa käydä ginillä ja vaihtaa vaivais kuulumiset. Kolmas isompi katos olis sit Katajan joukkueelle. Jos tarpeet ei ihan riitä niin joukkueen johtaja ja huoltaja vois vaan jäädä Pöllän leuan alle suojaan ku ei se Pöllä mitään suojaa tarvitse. Ja sit Katajan lääkäri on jo varmaan immuuni ydinräjäytyksille hiuspehkosta arvioiden.
Mä oon unohtanut lebronin mainostaman ginin eli mikä sen tausta on? Onko teillä paikallinen valmistaja?
Mitäkö AN? Vältän nukkumaan menoa ja mietin enemmän jäljellä olevia vuosia. Jokaisen päivän jälkeen vahvistuu ajatus ”tässäkö tämä oli?”.
Ja tietystikään pitää muistaa kataja- olut, vehnäisen hempeä, sekin paikalliselta panimolta. JOE enempi sitä lipittää.. Salossa oltas kateellisia tälle kattaukselle ja Kauhajoelle kaikki tulloo ruotsista..
 
Viestejä
19 563
Joko Joensuun kaupunkikin on osallistunut tähän osioon? Itse en ole kyllä huomannu, kun käyn täällä niin harvoin...Jos kaupunki on toivotellut Perjantaita alimpaan helvettiin, niin miten monta kerrosta niitä helevettilöitä oikein on? Alin ilmeisesti pahin, mutta ei liene kovin hauska paikka ylinkään? Mutta senhän tulemme ihan omakohtaisesti kohta näkemään...Laitan sitte viestiä tänne, jos hiilihommista ehdin...:cool:
 
Viestejä
5 358
Mitä joe on yöllä hereillä kirjoittamassa . Silloin pitää nukkua . No tänään on nuku yö luonnossa. Minä ole tehnyt jo tänä kesänä monesti . Sika meni weberiin aamulla . Kohta alkaa olla hyvä eli ylikypsä . Lohen loimutan . Vesi on 18 astetta .Nyt pitää nauttia elämästä. Kaksi viikkoa vielä niin alkaa Kesäloma .
 
Viestejä
19 563
Kyllä on hyvin opetettuja sikoja wimillä, kun menevät ihan noin vain Weberiin...Pitikö käskyttää vai riittikö se normaali sormien napsautus...?:D

Ja enhän minä yöllä täällä käy. Aamuvirkkuhan minä olen aina ollut. Joka aamu nousen 4-5 välillä. Tai enhän minä joka aamu. Nimittäin sitten, kun on se vihonviimeinen aamu, niin en enää nouse ollenkaan...
 
Viestejä
113
Joko Joensuun kaupunkikin on osallistunut tähän osioon? Itse en ole kyllä huomannu, kun käyn täällä niin harvoin...Jos kaupunki on toivotellut Perjantaita alimpaan helvettiin, niin miten monta kerrosta niitä helevettilöitä oikein on? Alin ilmeisesti pahin, mutta ei liene kovin hauska paikka ylinkään? Mutta senhän tulemme ihan omakohtaisesti kohta näkemään...Laitan sitte viestiä tänne, jos hiilihommista ehdin...:cool:
Eihän täällä ole enään ketään. Joku satunnainen kävijä yllä horisee jostain kaupungista. Mistä hän tietää mitä joku takahikiän Joensuu on minulle sanonut? Aikoinaan etsin Joensuun ”keskustaa” ja luovutin kun Osuuspankki ei tullut vastaan. Aurinko lasit. Älä viitti. Naurunalaiseksi pääsee helpomminkin.
Oli muuten kamala päivä kun Harris soitti ja kyseli kuulumiset. Oli huolestumut kuin itäinen puolemme on turvattu. Kerroin ”no problem”. Joensuu jatkaa mustattuna kuten aikaisemminkin. No on siel yksi Polla mutta ihan pimee hänkin on.
 
Viestejä
5 358
Jos perjantai hakee aurinko lasit päällä . Osuuspankki . Minä väistäisin . Me entiset nuoret ei ymmärrä kuin nykynuoriso ei enään juokse pyöräile . Minä palaan illalla juttuun
 
Viestejä
3 083
Minä palaan huomenna. Olen lomalla. On kiirempää kun töissä. Pitää vaikka mitä tehä, ja tuntuu ettei tunnit riitä. Onneks on lauantai ilta. Pitää lähteä terassikierrokselle, on tankin tyhjentäjäiset monessa paikassa, halvalla lähtee.. Tietysti sitä aitoa kotosalla alle, ja iltahämärissä vielä saunan lauteille.. Saa nähä, eksynkö paikallisen kebab kioskin kautta.. Pitäskö? Mitä mieltä? JOE, AN, Perjantai, Wimi? Ei muuta kun arskat silmille ja menoks!
 
Viestejä
3 083
Se on taas perjantai. Viimeinen perjantai ennen kun loma loppuu, ens viikolla arkeen.. Senhän tietää kaikki, kun on loman lopettajaiset, että mitä se tarkottaa? No, minä tiedän ainakin ;) Ja se on korkattava motomaattikin tälle kautta, joten ei muuta kun kentänlaidalle .. tarkemmin ottaen pehmustetuille penkeille ;)
Ja tottahan ite JOEkin on paikan päällä, ja veke kompastelee johtoihin taas kerran.. Ei muuta kun .. Männään, männään..
 
Viestejä
295
Milloin kaikki alkoi? Kaikki tämä paska.
Kuka oli alkuperäinen Kärpästen herra?
On raskasta lukea seuraketjuja kun älykkyysosamäärä on jo puolella kirjoittajista tasolla ”jytkytellään” ja ”puks puks”. Yrittäkää ymmärtää ettei meitä feikkejä kannata apinoida. Se juna meni jo.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös