Koripallo.com

JOEN SUU

Joo valvojat on nykyään aika nipottottajia . Eikä kotkan poika ottanut yhtään nokkiinsa . Kyllä kaikki kotkalaiset osaa uida. Lunta on 30 sentiä eli enemmän kuin teillä ny . Vähän arvelluutta toi Leboni . Aina pelaa ginin kanssa ja saunoo ja syö
. Sen pitäis vaimon hommata . Tiedä vaikka on . Sitten on hyvä vaimo . Minä syön nykyään tervelilisesti . Olen laihtunut 6 kiloa . Kiitos vaimoni . 101 kg. 96 kg on tavoite . 182 pitkä . Mutta lihakset painaa.

Joo valvojat on nykyään aika nipottottajia . Eikä kotkan poika ottanut yhtään nokkiinsa . Kyllä kaikki kotkalaiset osaa uida. Lunta on 30 sentiä eli enemmän kuin teillä ny . Vähän arvelluutta toi Leboni . Aina pelaa ginin kanssa ja saunoo ja syö
. Sen pitäis vaimon hommata . Tiedä vaikka on . Sitten on hyvä vaimo . Minä syön nykyään tervelilisesti . Olen laihtunut 6 kiloa . Kiitos vaimoni . 101 kg. 96 kg on tavoite . 182 pitkä . Mutta lihakset painaa.
Ei kannata olla huolissaan, olen elämäni kunnossa ;) Liikuntaa on paljon, urheilen. Pitäähän sitä vastapainoa olla, joka mukavasti rentouttaa ;)
Vaimoa ei ole, naisia kylläkin. Tiiä sitten milloon tulloo, ja montako. Kyllä se yks kerrallaan riittää. Vaimoja siis. Naisia nyt voipi olla usseempi, jos ei siis suhteessa oo, vakituisessa. Tai voipiha niitä sitteennii..
No, tännään saunotaan taas, jotta verenkierto paranoo ;) Puksutellaan!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.