Nääin on.Maailma on kylmä ja niin minäkin.
Älkää vittu tehkö lapsia jos ”Pena” oli vaan ”useimmiten ihana”.
Tukien kusettajat ja uhriutujat(!). Mihin vittuun se ”Pena” katos?
Lapsen isä. Kai sieltäkin jotain tulee? Tai maksukyvyttömänä Kelasta?
Ketä tässä pitää syyllistää? Minua ainakin vituttaa naisten naivius miehiä kohtaan.
Puolet avioliitoista päättyy eroon ja itse kukakin voi miettiä niiden maksumiestä. Ei se ainakaan ”Pena” ole.
PS. Loppukevennys.
”Sosialismin ongelma on se, että muiden rahat on kulutettu loppuun.”
Kaikillahan meillä ”huippu-urheilijoilla” jotain kränää on mutta liike on lääke. Vaihtoehtona Netflix, sohva ja särkylääke. Totta turiset. Me olemme ne viimeiset vanhan alkoholikulttuurin edustajat mutta ei välttämättä puolustajat. Lapsemme ovat jo omaksuneet ettei alkoholi ole se juttu. Vaimomme sen tiesi jo… no en kehtaa sanoa kuinka monta vuosikymmentä sitten. He ovat vain kärsivällisesti (ja kärsien) odottaneet kuin kauan meillä miessukupuolisilla menee ymmärtääksemme asian. Veikko1 kuuluu näihin autuaisiin. Näin äitienpäivän (vaimo) edellä Veikko1 auttaa menuun laadinnassa.Kyllä tässä vielä keilapallon perässä mennään. Kehitys on ollut hyvää ja rahaa virtaa kukkaroon. Kuukauden voitot 60 e. Tosin kulut 150 e. Kausi loppuu toukokuun lopussa ellen nyt innostu kesäkeilailusta. Frisbee vie varmaan kuitenkin voiton. Terveysongelmia ollut mutta yritetään rimpuilla.
Pakko on ollut ottaa vapun jälkeen rauhallisemmin. kun ei oo kunto enää sama kuin ennen. Rouvat teki meille miehille vappuna mahtavaa ruokaa ja juomia oli vähintään riittävästi. Nyt sitten vuoro siirtyy meille miehille seuraavaksi uudeksivuodeksi ja vapuksi . Rouvat kun eivät oikein mitään alkoholipitoista nauti niin pitääköhän tehdä alkoholiton menu. Näin ne ajat muuttuu.
No tämä osio pittää olla ainaa ykkösenä! Puks!Ei mulla oikein paljon vakavaa asiaa ole, mutta kun tämä osio oli pudonnut toiselle sijalle. Ja sehän ei käy!!!!Ja käyhän Veke tarjoamassa sitä pakoputkee semmosille asiantuntijarassaajille. Niillä on sopiva kaapeli tutkimuksia varten öljyttynä...Se nimittäin on aina tutkittava heti, jos verta pukkaa...Mutta sitten iloisempiin tai ainakin mukavempiin asioihin...mitä ikinä ne sitten lienevätkään?..Mutta pakkohan niitäkin on jollain olla...
Kiitos Joe! Jatkan valitsemallani tiellä.Muistuttaisin vielä kertaalleen, että tämä humpuukkitopikki ei saa mennä noin paljon asiakirjoitusten puolelle. Ollaa siis vaan enempi tyhjäntoimittajia ja paskanjauhajia, kuten ennenkin.
Ei tässä mittään olla uuvuttu, kun on vaan pirusti ollunna kiirusta ja tekemistä pukanna.Onko helle uuvuttanut kirjoittajat? Tänään ulkoilessani ukkonen piiritti kolmelta suunnalta ja ennakoin turbulenssin tuloa kiristämällä shortsieni vyötä kahdella reiällä. Oon muuten laihtunut sen verran, että ilman kiristystä olis shortsit tärinästä polviin pudonneet. Mitä muuta? Vaimon kanssa suunniteltiin äkkilähtöjä. Vähän jo innostuin kun tajusin, että suunnitteli mun äkkilähtöä. Pelästyin ja ny saunassa rohkaisuryypyillä.
Kieltämättä toimii kun rohkenin taas tänne kirjautua. Huomenna puku päälle ja solmio kaulaan. Yritin väistää solmion kun ruottalaisetkaan ei sitä juuri puvun kanssa enään käytä. Ei mennyt läpi. Keskiajalla inkvisitionin toimeenpanijat olivat miehiä. Herra jumala jos he olisivat olleet naisia!
Taas toisaalta ”Herra” tarkoittaa miessukupuolista ja usein myös parempaa yhteiskuntaluokkaa edustavaa. Kun kaikkia uskontoja johtaa fiktiivinen ”satuhahmo”, niin itse olisin valinnut Rouva jumalan jota seuraten maailmasta olis tullut niin paljon parempi.
Mun mielestä se on miehille vain tottumus kysymys. Panta ja talutusnaru…