Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Jätän kpcomin.

Lähden myös pois kotoa.

Saa nähdä palaanko.
Niin, tossahan sulla on rivi samoja numeroita viestimäärässä, ykkönen ja neljä nelosta. Ehkä sitten niin, me muutetaan topicin otsikko wimiksi tai jiiriksi, saadaan uutta maantieteellistä näkökulmaa. Voi hyvin valitsemallasi tiellä.

Chattanooga choo choo Suomeksi? Enpä ole koskaan kuullutkaan, eikä ihan tuoreelta sovitukselta kuulostanut.

Ja nyt tulee legendaarista The Madnessia (It Must Have Been Love). Me like!

Palasin.

Oikeassa siis kuitenkin olin eli jiiri oli kuin olikin salainen agentti. Mutta että vieläpä ihan kaksosagentti. Kerrotko jiiri, minkä niminen kaksoisveljesi/siskosi on? Tietää sitten varoa häntäkin.

Ulkona on tällä hetkellä huono ilma panssareitten tulla. Ainakaan teitä pitkin. Niin on luikasta, ettei tankit tiellä pysy. Joten voinen ainakin vielä tämän viikonlopun nauttia vapaasta Suomesta ja jonkinlaisesta demokratiaskin. Mutta tiettyä jännitystähän tässä on koko ajan jäsenissä.

Wimi lienee jäänyt laivasta. Jos edes sinne pääsikään. Kirstassa se on kehumassa naisjutuillaan. Olemattomilla sellaisilla.

Mitä minä huijasin muka?

Jätin komin, lähdin pois kotoa. Kävin yhdellä areenalla ja pääsin vielä takaisinkin sohjossa.

Tulin tunti sitten . Jaa puutin niitä vietei kaappa multa .
Reissu meni hyvin . Naantalista heräsin .
Tytär perheineen asuu siellä . Oli vävy ihmeissään kun rojahdin
niitten kuistille . ;D
Ei ole tutinaa enään kun katsosin kuitteja . Perhana oli oastanu melkein 100 euron hajuveden tai parfyymin eukolle .

Nyt lähen saunaan . Palaan jos en huku .

JOEN SUU sanoi:
Mitä minä huijasin muka?

Jätin komin, lähdin pois kotoa. Kävin yhdellä areenalla ja pääsin vielä takaisinkin sohjossa.
Olotilan ilmaiseminen sohjona on tuore näkökulma, ei huono 8].

wimi sanoi:
Tulin tunti sitten . Jaa puutin niitä vietei kaappa multa .
Reissu meni hyvin . Naantalista heräsin .
Tytär perheineen asuu siellä . Oli vävy ihmeissään kun rojahdin
niitten kuistille . ;D
Ei ole tutinaa enään kun katsosin kuitteja . Perhana oli oastanu melkein 100 euron hajuveden tai parfyymin eukolle .

Nyt lähen saunaan . Palaan jos en huku .
Hukut saunaan? Kuiteista huomasit ostoksen eukolle, mutta se oli kateissa? Et kai hulauttanut vahingossa sisäiseen käyttöön moista? Siinä olisi ollut jo enemmän, kuin sohjossa.

Ei juman..., toi Ville Virtanen on aivan älytön näyttelijä #Vinoshow. Huikeaa :D!

Minä tykkään enemmän älykkäistä näyttelijöistä.

Mutta nyt hokasin, miksi linnan juhlissa on Jaakko Selin. Totta kai selin ollessa näkee paremmin naisten puvut ja varsinkin hameiden alle kuin jos olisi siellä kyljellään tai pystyssä. Mahallaanolo tietysti olisi kaikkein huonoin vaihtoehto. Selinolleessaan pitää olla kyllä varovainen

Vai on wimpula löytynyt. Hyvä niin. Nyt vain pää selväksi, munat puhtaaksi, parranajo ja puhtaat vaatteet ylle, niin voikin sitten mennä viattoman näköisenä eukkonsa eteen......

Nyt minä olen sitten kaiken nähnyt. Risto Virtanen linnanjuhlissa. Tästä on paha panna pahe..eiku paremmaksi.

Olen vuodessa 364 päivää itsenäinen TV:n suhteen. Itsenäisyyspäivänä istun nöyränä kuuntelemassa puku-ym arvostelua. -Vähäinen hinta kuitenkin itsenäisyydestä, joillakin uhri on ollut huomattavasti suurempi.

Linnan juhlien katsomatta jättäminen ei tee kenestäkään sen epäisänmaallisempaa, kuin niiden katsominen tekee toisista isänmaallisempia.

Kysehän ei ollutkaan isänmaallisuudesta, vaan itsenäisyydestä jonka rakas vaimoni minulle myöntää, kun istun kerran vuodessa seuraamassa pukujuhlaa.

Ah, luin ymmärtämättä ja kirjoitin tietämättä, sori. Olen mitä olen ja aina ei mene tuubiin.

Minäkin näin Hulina-Virtasen. Nälkiintyneen pingviinin näköinen oli.

Toki Virtasella mitä ilmeisimmin erään seuran lippu on povarissa, jota sitten myöhemmin heiluttelee, kun saa boolia tarpeeksi....

Omasta makkarin telkusta saan katsella, mitä haluan. Eukko ja tyttö katselevat olkkarissa omaa ohjelmaansa. Jotain juhlia siellä ohikulkiessani huomasin heidän katselevan. Mikä lie?

Mutta tämähän on tosi jännittävää. Pari kertaa joku on meinannut astua jonkun laahukselle. Ja äsken parvelta oli tippunut jotakin alas, mikä minulta meni kuitenkin ohi silmien. Toivottavasti netistä löytyy katastrofista tallenne.

Itse asiassa, nyt tuntuu, että niin paljon tapahtumia on mennyt haukansilmieni ohitse, että joudun katsomaan YLE-Areenasta uusinnan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.