Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Wimi; tiedätkös mitä joku ATK tukihenkilö tekee, jos sille laittaa viestiksi: pane ahvenia pönttöön, jne? No niiden pönttö on tietokoneen keskusyksikkö ja gourmetateriatkin monesti luokkaa Grandiosan pakastepizza ja maustettu kivennäisvesi 8].

Ei saa mollata toisii.Vois tulla kalaan .Ne sanoo kohta ota ite se kala poiss sieltä

wimi sanoi:
Ei saa mollata toisii.Vois tulla kalaan .Ne sanoo kohta ota ite se kala poiss sieltä
Elä nyt rupea negatiiviseksi; mistä päättelet mun mollaavan ketään? Tämä on ihan inside-jokea; believe me ;). Ja en siis tunnustaudu sisäpiiriläiseksi kylläkään, mutta vankkaa tietoa on kosolti.

Otin lasin punaviiniä juuri. Okei, pari olutta pohjalle, kun kävin eukon autolla iltavuorosta. Ajon jälkeen tietty.

Mutta ketähän nämä kuivat, eivätkä kovin hauskatkaan ärsytyskirjoitukset kiinnostaa? Mennään wimin ( wimi repussa ) sinne mikäseoliSuomikaksneljään. Muuten onkohan sinne pitkäkin matka? Meinaan, kun nyt oikeasti jalkapatikassa pitää lähteä. Eihän sitä sentään vihneessä autolla.

Kesällä olin päivän Joensuussa sitten lähdin Nurmekseen.Sieltä mökille .

Joe, mistä päättelet mun ärsytyskirjoittelevan Wimille, vai viittasitko toisaalle? Meillä Wimin kanssa on setti ihan ok, eli ehkä se punaviini sitten ei sovi jokaiselle.

Seuraavan kerran kun wimi liikehdit täällä päin, niin otapa yhteyttä. Me järkijätkät viihdymme varmasti keskenämme. Piilotan eukon siksi ajaksi jonnekin.

Hyvä ystäväni Haades. Viittasin toisaalle.

Ps. Pari sivua taaksepäin. " Don Mega " Oliko muuten tuo Don jokin aatelistoon liittyvä nimike? Nimittäin tuossa Mega yhteydessä taitaa viitata enemmänkin typeryyteen?

JOEN SUU sanoi:
Seuraavan kerran kun wimi liikehdit täällä päin, niin otapa yhteyttä. Me järkijätkät viihdymme varmasti keskenämme. Piilotan eukon siksi ajaksi jonnekin.

Mitä mun eukossa on vikaa. :eek:

No siitä Joe olinkin aika 100% varma, mutta ei vara venettä kaada. Tuo punaviini nimittäin on aika tavaraa välillä. itsellä on tullut muistaakseni kolmeen otteeseen sitä (totta kai julkisilla paikoilla) siemaillessa allerginen reaktio: naama on mennyt laikukkaaksi ja vissiin aika huolestuttavan näköiseksikin muiden reaktioista päätellen ja itse en tuntenut mitään. Ja jos se on joku allergisoivia aineita sisällään pitävä makoisa juoma, niin mistäs sitä tietää? Toisaalta tästä voitaisiin toivoa jotain tarkempaa rapsaa Sorsapilliltä, tiedä vaikka olisi enemmänkin näistä sivistyneistön juomista kertoa?

Eihän naisissa vikoja ole. Ja jos kerran on rakastunut renttuun kuten minunkin eukko, niin eiköhän nekin keskenään ihan hyvin viihdy? Niin rentut kuin eukotkin.

wimi sanoi:
Mitä mun eukossa on vikaa. :eek:
;D, good instant joke; putosin edellisen lähettettyäni! Ja sitten jotkut ihmettelee, miksi tällä palstalla on mukavaa 8].

Voi hekevetti sentään! Tämä topikki kakkosena lukijamäärässä tällä hetkellä. Sinänsä ihmeellistä, ettei kukaan koskaan näitä lue. Tänäänkin satoja lukijoita. Vahva epäilys, että ilmapallokin lukee. Mutta hänen ongelmansa on se, ettei voi käydä sitä täällä kieltämässä.

Senpä takia laulankin, että Nananananaa!

Ps. Silmäluomet alkavat omituisesti painaa. Senpä takia menekin yöpuulle. Sinne orrelle. Öitä!

wimi sanoi:
Ekäi sinä vittuelle.
Saas nähdä iskeekö sensuurit? Mutta meinaako vittuelle panemaan menemistä? Ja jos näin on, niin eihän sitä nyt kukaan kesken hedelmällisen mielipiteiden vaihdon voi mennä tekemään? Vai voiko?

Sen verran vielä, että minä en luota ugiin. Mutta luotan kyllä Ogiin. Öitä vielä enemmän!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.