Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Minä en muuten nähnyt sitä addressia jonka vuoksi palasit, todisteita pöytään jos tohdin pyytää, oh master.

Kerropas meille Don Moga hieman, mikä tässä kyseisessä topicissa noin närästää? Sinä ja Joe olette aika pitkälti kirjoitelleet eri osioissa, joten mistä tämä avautuminen johtuu?

Minä kun en yleensä viihdy pitkään pilkkaajien pöydissä, niin en myöskään voi vastata heidän kysymyksiinsä.

Jyri toisinpäin? Vastaanotin ei toiminut eilen illalla, eikä pelitä vieläkään?

Kaikkihan muuten tietävät millainen on Ukrainalainen konttakänni, mutta millainen on Kyllikki Saari-humala?

Vastaus: Ei selviä koskaan.

Kaikkihan muuten tietävät millainen on Jope Ruonansuu- vitsi, mutta millainen on Joensuu- vitsi?

Vastaus: Kukaan ei naura sille

Tiina ja Jasmiina kävelivät kaupungilla. Tiina sanoi: " Pekka pyysi minua vaimokseen "Jasmiina vastasi: " Älä, kosiko se vai sekosiko se "?

( naurua kippurassa vedet silmistä valuen )

Eikös ollutkin Don hassu pila? Ai niin, ethän voikaan kertoa, kun et koskaan lue viestejäni. Vastaamalla tunnustaisit olevasi supertyperys.

Moikka siis ikuisesti! Täällä emme siis enää koskaan tapaa.

En ole sanonut etten lukisi viestejäsi. Jonkun sellaisenkin pitää myös lukea joka ei niistä pidä, useimmat antavat vaan olla koska tietävät Joensuun aseman kp.comissa (mielipiteistä riippuen, vanhasta hörhöstä pyhimykseen). Mutta se on ihan totta että katoan tästä paikasta ikuisesti (ellei joku rupea silmille hyppimään), minun mielestäni jokainen kirjoittaja ansaitsee ansaitsemansa seuraa, tällä kertaa Joensuu se on sinulle wimi ja kumppanit. Tarkoitukseni täällä on nyt toteutettu.

Älähän nyt vielä poistu. Selvennä ensiksi muutamia asioita meille ymmärtämättömille. Ensinnäkin:"jokainen kirjoittaja ansaitsee ansaitsemansa seuraa". Toinen epäselvä asia oli messiaaninen lause, että "tarkoitukseni täällä on nyt toteutettu". -Mikä tarkoitus ja miten toteutettu?

Ei hyvää päivää!

Tämä Donihan on vieläkin typerämpi, mitä ensin luulin.

Tulee tänne avautumaan mielipiteineen, joissa tuntee pakottavaa tarvetta olla muiden yläpuolella, koska mitä ilmeisimmin on itse niin erinomainen.

Ensin haluaa savustaa minut ulos täältä, koska olen niin huono kirjoittaja. Ihmeellistä sinänsä, koska ei koskaan luekaan viestejäni. Sitten kuitenkin kääntää kelkkansa ja sanoo, ettei ole sanonut, ettei lue viestejäni. Pakkohan niitä toki jonkun on lukea. Ihan Doninkin?

Näiden itse aloittamiensa vittuilujen jälkeen ilkeää vielä kirjoittaa, että poistuu täältä iäksi, ELLEI JOKU TULE IHAN SILMILLE.

No tarkoituksensahan on nyt kuitenkin toteutettu. Mikä ikinä se sitten lieneekään?

JOEN SUU sanoi:
Jyri toisinpäin? Vastaanotin ei toiminut eilen illalla, eikä pelitä vieläkään?

Kaikkihan muuten tietävät millainen on Ukrainalainen konttakänni, mutta millainen on Kyllikki Saari-humala?

Vastaus: Ei selviä koskaan.

Kyllikki selätetty,raskas viikko takana.Just tultiin kylille lätkämatsist Lukko-Hpk 5-1.Pohitullissa huomenna Pyrintö,etukäteen taputeltu peli,en tiedä .Lauantaina kuiteskin Lukko urho-kanavalla.Just,meinasin unohtaa.Tuulensuunta muuttunut,Ogiin luotetaan

NANANNNAAAAAAAA

Ihmettelin miksei täällä ole käyty illan aikana pikkuhiljaa perinteeksi muodostuvaa sanaharkkaa, mutta se provo onkin tällä kertaa käyty heittämässä tuonne Korihaiden ketjuun. :-*

Aina kun kirjoittaja tulee tänne herjaamaan ilman oikeata nikkiään, niin hän paljastaa paitsi totaalisen tyhmyytensä, myös sen, ettei uskallus, eikä järjen valo riitä minkäänlaiseen keskusteluun mies miestä vastaan. Paskahousupelkuri siis!

Mutta sitten ihan asiaankin. Mitenkä pilli olet toipunut yhdestä rökäletappiosta lajissa, jonka nimeä ei tässä osiossa saa mainita? Olen saanut vihiä, että olet poistunut jostain päin maailmaa vaisuna ja räpylöittesi väliin olivat pakkautuneet kaikki pyrstösulatkin?

Kuinkas muuten ne linnankutsut? Kummalla puolella tiskiä? Vai pelkässä tiskivuorossa?

Paremminkin olen toipunut rökälevoitosta just nyt. ;D. Viikko vierähti muutens muissa maailmoissa Kingiseppin kyläs, skabatessa kattiloiden kanssa veli venäläisiä vastaan, enkä mie muusta tiiä, enkä vanhoja muistele, enkä muista...
ps. En joutunu tänä vuonna linnaan..

Luin viikolla lehtee .Teil on kova meno .Joku leikas toiselta sormen ja vaati rahaa että antaa sormen takaisin .Tuli takaisin mutta ei enään toimi. Nyt hän pelkää asua Joensuussa hän muutta toiselle puolle suomee.Eikö teidän kaveri Hector muuttanut jonnekkin korpeen. ....huuhorii...

seuraava puoli tuntia urholla keppi-tappelu(jätkät alkavat kovettuu)alkaa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.