wimi sanoi:Hyvä saatin Hullu Edi tänne .Pitää muistaa Edi poistuminen on nopeaa .tai hitto eii tää mun palsta ole Joe määrää
Ken täällä kauaa jaksaisi? Hulluksihan täällä tulee... Eihän se tosin haittaa, kun hullujenhuoneelta mielisairaalasta kerran karkasin. Pehmustetut seinät olivat kyllä ärsyttäviä, kun ei päätä voinut lyödä seinään.wimi sanoi:Hyvä saatin Hullu Edi tänne .Pitää muistaa Edi poistuminen on nopeaa .
Itse voisin kai tähän vastata, kun tätä "sylkijäsukupolvea" edustan. Syljetään lammikkoja juuri siksi, että tuollaiset vanhemmat ihmiset saavat sitten sopivaa kuntoilua, vaikka kauppamatkallakin. Kyllä siinä sitten ponnistusvoimakin paranee, usko vaa minnuuJOEN SUU sanoi:Toinen, mikä ärsyttää suunnattomasti, on tämä sylkijäsukupolvi. Tänään jouduin kävelemään töissä muutaman kerran kolmen nuoren sätkää vetävän papukaijapojan ohi ja joka kerran piti pitempi pituushyppy loikata, kun limppilammikko oli suurentunut ja pieneksi lammikoksi. Mistä niillä sitä eritettä oikein riittää?.
Anteeksi, herra savolaine.JOEN SUU sanoi:Minä en ole mikään miuhu, vaan Matti. Eipäs aloteta nimittelemään noilla kieroilla Raja-Karjalan pilkkasanoilla.
Hetikö täällä ruvetaan syrjimään muita? Opettele suomenkieltä, sitten rupeat täällä uhoomaan.wimi sanoi:Luetaan maantietoo