Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No minä katson.Tuntematon sotilaankin pitää katsoo joka vuosi vaikka osaa melkein vuorosat.Ja pitää muistaa vapaaehtoisia ruotsalaisi ja virolaisia ja ketä niitä muuta oli Suomen apuna.

Nyt alkoi talvikausi tänä aamuna vene nousi ennen kuin päivän valo tuli.Nyt pitää juhlii syyskauden loppuu ja odotella pakkasherraa jäitä tekemään.

Eikö sinulla ole pakastinta? Minä ainakin teen jäät aina siellä.

Ja syitä juhlintaan löytyy varmasti. Veneen nostajaiset, syyskauden lopettajaiset, talvikauden avajaiset, joulunajan viettäjäiset, uudenvuoden vastaanottajaiset, kortin polttajaiset, anopin hautajaiset, avioerojaiset, vankilaan lähtiäiset ja niin edelleen.......

Mikä sulla mättää saa sentään veneen nostaa .Mihin minä pakastastinta minä laitan sinne lihat ja kalat . Mulla ei ole jääpalakonetta grokeihin .

Mikäs kiinnostus se taas toi tuon Don Megan tänne tyhmyyttään esittämään? Muistaisi pysyä poissa täältä, kun on kerran niin luvannut.

No kehenkään ei voi nykyisin enää luottaa. Paitsi tietenkin minuun. Niin ja Wimiin.

Hus hus täältä Don!

Ps. Tervetuloa Hullu Edi tänne kaltaistesi pariin. Äläkä välitä tuosta Megasta. Se on vain niin yksinäinen ja haluaa olla välillä hyvässä seurassa.

Hyvä saatin Hullu Edi tänne .Pitää muistaa Edi poistuminen on nopeaa .

wimi sanoi:
Hyvä saatin Hullu Edi tänne .Pitää muistaa Edi poistuminen on nopeaa .
Ken täällä kauaa jaksaisi? Hulluksihan täällä tulee... Eihän se tosin haittaa, kun hullujenhuoneelta mielisairaalasta kerran karkasin. Pehmustetut seinät olivat kyllä ärsyttäviä, kun ei päätä voinut lyödä seinään.

Kävin lenkillä. ( 40 min ) reipasta kävelyä. Yöllä ei taas varmaan saa nukuttua, kun hirveä kohina käy makuuhuoneessa. No kunto se vaan kohisten nousee. Se on tämä uusi elämä hienoa. Alkkomahooliakaan en enää käytä lainkaan. Vain viiniä ja olutta muutamana iltana viikossa ja viikonloppuna hiukan enemmän. Eikä eukkokaan tykkää viinan hajusta, joten hyvä sitten niin.

Mutta sitten itseäni ärsyttäviin asioihin.

Mitä helkkaria ne siellä Norveissa oikein touhuaa, kun sodanlietsojavaltion pomolle annetaan rauhanpalkinto? Ennemmin minulle olisi kuulunut. Niin kauan ja voimiani säästämättä olen täälläkin jo vuosia yrittänyt rauhan tiellä kulkea ja riitoja sovitella.

Toinen, mikä ärsyttää suunnattomasti, on tämä sylkijäsukupolvi. Tänään jouduin kävelemään töissä muutaman kerran kolmen nuoren sätkää vetävän papukaijapojan ohi ja joka kerran piti pitempi pituushyppy loikata, kun limppilammikko oli suurentunut ja pieneksi lammikoksi. Mistä niillä sitä eritettä oikein riittää?

Eipä tässä nyt muuta tule mieleen.

Vaippa-Apina JOE

Ps. Toivottavasti ei sitten vanhuksena jouduta jälleen vaippoihin.

Perhana sentään! Tämä palsta on ykkösenä lukijatilastossa tällä hetkellä. Ei kyllä uskoisi, kun ketään ei yleensä nämä höpinät kiinnosta?

JOEN SUU sanoi:
Toinen, mikä ärsyttää suunnattomasti, on tämä sylkijäsukupolvi. Tänään jouduin kävelemään töissä muutaman kerran kolmen nuoren sätkää vetävän papukaijapojan ohi ja joka kerran piti pitempi pituushyppy loikata, kun limppilammikko oli suurentunut ja pieneksi lammikoksi. Mistä niillä sitä eritettä oikein riittää?.
Itse voisin kai tähän vastata, kun tätä "sylkijäsukupolvea" edustan. Syljetään lammikkoja juuri siksi, että tuollaiset vanhemmat ihmiset saavat sitten sopivaa kuntoilua, vaikka kauppamatkallakin. Kyllä siinä sitten ponnistusvoimakin paranee, usko vaa minnuu ;)

Minä en ole mikään miuhu, vaan Matti. Eipäs aloteta nimittelemään noilla kieroilla Raja-Karjalan pilkkasanoilla.

JOEN SUU sanoi:
Minä en ole mikään miuhu, vaan Matti. Eipäs aloteta nimittelemään noilla kieroilla Raja-Karjalan pilkkasanoilla.
Anteeksi, herra savolaine.

wimi sanoi:
Luetaan maantietoo
Hetikö täällä ruvetaan syrjimään muita? Opettele suomenkieltä, sitten rupeat täällä uhoomaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.