Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tehän olette varsin sopivaa seuraa toisillenne. Hyvät jatkot teille kaikille.

Don Mega sanoi:
Tehän olette varsin sopivaa seuraa toisillenne. Hyvät jatkot teille kaikille.
Hyvät jatkot sinnekkin.

wimi sanoi:
Et saa pisteitä.
Pisteitten takiako täällä asioidaan?

wimi sanoi:
Ee vaan menetkö kylille onko toimintaa seillä korvessa
Kylillehhän tässä ollaan menossa. Kaupan eteen harrastamaan "sylkijäsukupolven" lammikoitten tekemistä. Tuleeko joku messiin? Valintatalo kyseessä.
Mutta eihän täältä malta lähteä, kun keskustelu käy kuumana, kuin naapurin mummon aamupuuro kuudelta.

JOEN SUU sanoi:
En ainakaan minä mitään hyviä jatkoja tarvitse. Omakin riittää vallan hyvin.

Kesällä tulen porokylään.Tai vappuna .Tai nyt olen .Kuka tietää mistä Nurmekseen tuli Porokylä.

Eihän se Porokylä mistään muualta ole sinne tullut.

Se on saanut nimensä porosta. Ei siis poroista, jotka Lapissa jäävät pönttöjen Eteläsuomalaisten autojen alle, vaan porosta, jota jää jäljelle tulipalosta. Siellä on joskus joku tölli palanut ihan poroksi. Siitä nimi, hyvä wimi.

Tuota tapausta en tunne enkä myöskään Sakua. Paitsi sitä olutta. Tosin se ei ole hyvää.

Mutta pitkään mietittyäni ja elämän arvoja tutkiskellessani, olen päättänyt antaa Hänen Korkeudelleen, Don Megalle anteeksi hänen pahat puheensa ja kirjoittelunsa. Ei sen vuoksi, että olisi siihen pakotettu, vaan sen vuoksi, koska hänen jatkuva mielenkiintonsa kohdistuu tähän palstaan ja varsinkin minun viestieni lähes sairaalloiseen seuraamiseen.

Eihän sellaiselle fanittajalle voi olla vihainen. Rakkaudestahan se hevonenkin potkii.

Tule siis Arvoisa Don tänne osallistumaan joskus jopa järkeviin?? keskusteluihimme. Tuo mukanasi raikkaat mielipiteesi ja samalla opeta meitä suuressa viisaudessasi olemaan parempia ihmisiä ja varsinkin parempia asiakirjoittajia.

Anteeksiantaja-JOE

Miksei vierrä muikku kukkoo,Tarjalle .Hauki on pahvii .Ile sanoi että pooli oili liian makee

Niinpä. Miksipä ei. Porokylän leipomon kukko olisi hyvä valinta. Seuraavalla kerralla sitten toimitetaan sellainen Tarjalle ja viedään Ilelle muutama puteli Kiteeläistä maakeittoviinaakin.

Oletko muuten wimiseni ollut koskaan linnassa?

Nyt lähden lukemaan kirjaa suomalaisista sodanaikaisista lentokonemekaanikoista.

Hienoa olla koko ilta kpcomin kuumimman keskustelun keskipisteessä! Öitä

JOEN SUU sanoi:
Tuota tapausta en tunne enkä myöskään Sakua. Paitsi sitä olutta. Tosin se ei ole hyvää.
Kyllä Saku kurkusta alas menee.

Sais nänä pikkujoulut jo loppuu kurkusta alas ja samaa tietä aamulla ulos no ei vaikaan.Kakolassa olen ollut vain onneksi turistikieroksella ,silloin kun se jo loppu.Joen kysymykseen vastasin .

Sorsapilliltä terkkuja. Soiteltiin tänään. Hyvin sillä menee. Oikeastaan liiankin hyvin itseeni verrattuna. Opettaa peijjooni nuoria tyttöjä ja minun on tyytyminen vanhoihin ukkoihin.

Vissiin sillä menee niin hyvin, että on ihan ylpeäksi tullut, eikä viitsi täälläkään käydä enää niin usein itseään nolaamassa, niin kuin me muut? Poissuljettuna tietenkin Don Mega.

Itsekin olin aikoinaan lähellä joutua linnaan. Koetin nimittäin, kuinka kauan voi olla maksatta sakkoja. Karhusihan ne ja ulosottomieskin soitteli usein. Viimein sitten parin vuoden kuluttua tuli yksi tiistai postissa kirje, jossa pyydettiin ilmoittautumaan torstaiaamuna klo 8.00 nimismiehen kansliassa. Syy: Vankilaan menoa varten.

Kiire oli töissä silloin, enkä joutanut vankilaan lähteä löhöämään ja niin vain maksoin sakon keskiviikkona.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.