Koripallo.com

JOEN SUU

Sannii

Vs: JOEN SUU

Itselläni ei alkanut loma, mutta silti pesin saunan, pesuhuoneen, 2 x vessan, imuroin, pyyhin pölyt, pesin pyykit ja silitin, laitoin ruoan uuniin, ruokin lapset, kävin ruokakaupassa, ulkoilutin koirat (-18 C) , ruokin ne ja otin lasin punkkua. Normi päivä. Mitä sitä kadehtimaan????

No kukapa tässä kenenkään töitä kadehtisi? Lähinnä tarkoitin tuota punkkua. Arki-iltana jo. Ja jopa kaksi lasillista.

Kotitöitä en vielä tällä viikolla ala tekemään, vaan vähän on mielessä ollut, josko kävisin grillimökin laittamassa tulille. Grillaisin sitten muutaman ryynimakkaran ja ottaisin taas muutaman lasin punkkua ja pari savuolutta. Eukko tulee kotiin iltavuorosta vasta yhdeksän jälkeen, joten ehtisihän sitä aika paljon siihen mennessä näitä syntejä tehdä.

Jos näin teen, niin mahtaa taas moni olla kade?

JOEN SUU sanoi:
No kukapa tässä kenenkään töitä kadehtisi? Lähinnä tarkoitin tuota punkkua. Arki-iltana jo. Ja jopa kaksi lasillista.

Kotitöitä en vielä tällä viikolla ala tekemään, vaan vähän on mielessä ollut, josko kävisin grillimökin laittamassa tulille. Grillaisin sitten muutaman ryynimakkaran ja ottaisin taas muutaman lasin punkkua ja pari savuolutta. Eukko tulee kotiin iltavuorosta vasta yhdeksän jälkeen, joten ehtisihän sitä aika paljon siihen mennessä näitä syntejä tehdä.

Jos näin teen, niin mahtaa taas moni olla kade?

Yksin, parhaassa seurassa?

Toki hyvä on yksinkin olla. Mutta minulle on onneksi siunaantunut paljon hyviä ystäviä, joista osa asuu jopa samalla kadullakin. Nehän oikein kyttäävät, milloin grillimökin piipusta alkaa savu nousta. Kohta niitä lorvii paikalle niin paljon, että hitaampia pitää ihan takaisin käännyttää.

Huomenna on kuulemma joulusiivoukset ja muut semmoiset .Matot tampaan ja saunan pesen ,sitten luimistelen pannuhuoneseen tai autotalliin jotain näprämään .Sitten kun pahin into on karanut tulen kysymään tarviitko apua.
Millä sää talo lämmität ,jos kaikki klapit menee grillimökkiin. ;D

Öljyllähän talo lämpiää. Klapeja ei mene kuin saunankiukaaseen ja grillimökkiin.

Kävin muuten lämmittämässä mökin ja otin vähän eliksiiriäkin.

Nyt taas punkkua illan ratoksi, kun on noista peleistä, joista täällä ei saa puhua enempää, niin hyvä mieli.

Huomenna minäkin matot puistelen, imuroin ja lattiat luuttuan. Jos jaksan.

wimi sanoi:
Minulla on puukattila .Ja klapei menee
Puukattila? Koivusta tehty; vai ehtaa katajaa? Kyllä mä suosisin ihan nykyaikaisia materiaaleja kuitenkin tuossa kattilan valinnassa, teki sitten klapikeittoa tai jotain muuta.

Onsse kyl hyvä, että joku tunnustautuu toffelisankariks! Ettei pelkkiä pilkkalauluja rustaile...

Puistelee matot ;D, mie sulle kuule konjakeissain päätäin puistelen, ehhehee.

Haades, mai frieend! Kerkesit! Mäntynenpata, ei se tuomar, olis hyvä. Pantaisko sitä oravaa. Pataan? En kyllä yllytä, sil on Kymis sukulaissii..

Tiesittekö että Turkuhalliin on käytetty noin miljoona tiiltä on siinä olut apupojalla hommaa,ja Naantalista lähti 24 miljoonaa kiloo vehnää johonkin Algeriaan nää oli turkkarista nämä jutut On tässä tavalisellla tasamaan tallajalla ihmettelimistä näistä luvuista .Onko kotimainen vai Tanskalainen kinkku tai savukalkkuna teillä?Kohta pääsee pilkille tois vaan pukki uuden kelkan .

Minä ainakaan en usko, että tasan miljoona tiiltä on mennyt siihen rotiskoon. Ei voi olla noin tasaluku se.

Eikä näillä raukoilla rajoilla mininkään kinkkuihin ole varaa. Jos naapurista saa kerjättyä vaikkapa yhden ruisleivän, niin onnellinen on oltava. Ja mitä helkkaria niitä jauhoja sinne Alggeriaan rahdataan. Täällä meillä päin niitä olisi tarvinnut paljon enemmän.

Meillä olisi pari joutavaa potkukelkkaa. Olen niitä hamsterina säilyttänyt jo monta vuotta varaston vintillä. Saat Wimi vaikka molemmat. Ilmaiseksi ihan. Tuot sitten korvaukseksi muutaman kalan.

Muutamia kysymyksiä:

Joko pilli varastit joulukuusen?

Ja Ylläpidolle: Koska olen kpcomin kantavin voima, minkä varmaan tiedostatkin, niin miten olisi jälleen pieni joululahja? Ei. ei mitään arvokasta, vaan lähinnä sama hintataso kuin ennenkin olisi kiva.

Milloin venttiseiska tulet tänne osioon. Siis kirjoittamaan? Lukenuthan olet näitä sivuja aina.

Ei se mikään rotisko ole se turkuhalli hyvä halli minä sanoin Noin monta tiiltä .Minkä merkinen Joe sun kelka on .Mää tuon kuhan sulle keväällä .Ventitiseiska olis kova vahvistus tänne palstalle :)
Ehkä ei olla Hotasen terassilla minä ja Sale venttiseiska samassa pöydässä vappuna ;D

Sorsapilli, ei panna Oravaa pataan, njet, njet. Vironvenäläisillä tutuilla on noita jänniä kierrätyskeinoja; tuli nääs jotain selville kun tuota ilmastonmuutos -juttuja ihmeteltiin.

wimi sanoi:
Onko Joe nukatanut kotaan ;D
Lues tarkemmin; Joe meni aikaisemman viestinsä mukaan laittamaan mestan tulille. Palaako pyromaani vanhan kansan viisauden mukaan rikospaikalle vai ei, on toinen juttu. Toisaalta äkkiäkös siinä itsensäkin savustaa samalla?

wimi sanoi:
Mutta entä mun kelkä
Elä sie veitikka nuori asioista noin paljon huoli. Ei kelkkoja säilytetä kodissa tai muissa rillituvissa, on ne jäljellä edelleen.

Sori! Just tulin naapurin rouvan valmistautujista. Siitä oli tullut joku sosionomi tai jotain. Viiniä oli ja karaokea. Mitäs sitä köyhä ihminen muuta ?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.