Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ei ollut kunnollisia kappaleita kuten Juicea, joten keskityin enemmän viininjuontiin.

Mutta kaikki hylätään. Ahoset ja Saariset. Ei kai se kaukana ole meikäläiselläkään?

Kyllä on outo loma, kun koko ajan pitää olla kuitenkin töissä. Meinaan lumitöissä. Kolmesti olen jo tänään kolannut pihat ja tilukset, mutta aina vaan on lunta saman verran tai enemmän kuin aloittaessa.

No tulee sentään valkea Joulu.

JOEN SUU sanoi:
Mutta kaikki hylätään. Ahoset ja Saariset. Ei kai se kaukana ole meikäläiselläkään?
Minun sukunimeni on Saarinen, eikä ole hylätty kuin koulutodistuksessa.

sorsapilli sanoi:
Terve Eero ;D, rohkea veto!!
Äläs nyt, miten sukunimi on hylätty koulutodistuksessa? Vai onko sulla Pilli jotain omakohtaisia tekemisiä tämän suhteen?

Heti kun Hullued saapui joensuun topickiin alkoi hän käyttäytymään huonosti. Juomaan Sakua ja saamaan hylättyjä. Itse en ala-asteella saanut todistukseen yhtään hylättyä (lukiossa pari nelosta tipahti kyllä).

Don Mega sanoi:
Heti kun Hullued saapui joensuun topickiin alkoi hän käyttäytymään huonosti. Juomaan Sakua ja saamaan hylättyjä. Itse en ala-asteella saanut todistukseen yhtään hylättyä (lukiossa pari nelosta tipahti kyllä).
1. Joukossa tyhmyys tiivistyy, enkä meinaa pilkata Joukoja.
2. Hylätyn saaminen oli täyttä skeidaa.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

JOEN SUU sanoi:
Ja Ylläpidolle: Koska olen kpcomin kantavin voima, minkä varmaan tiedostatkin, niin miten olisi jälleen pieni joululahja? Ei. ei mitään arvokasta, vaan lähinnä sama hintataso kuin ennenkin olisi kiva.

Voi olla ettei pukki näin kiireisimpään vuodenaikaan ehdi ihan susirajalle asti tavarantoimituksiaan toimittaa, mutta josko pakkasukko - näinkin lähelle rajaa - ehtisi jotain toimittaa.

Tuskin maltan odottaa. ( Maiskis )

Mutta kyllähän sukuniminkin voidaan hylätä. Joillakin se vain on yksinkertaisesti niin huono ja juro, ettei sitä ilkeä missään esille tuoda.

Toiset taas ovat " polttaneet " nimensä, kuten yksi kotkalainen, jonka nimi oli ennen kansallismielinen Koivunen, mutta polttamisen jälkeen siitä tulikin vain Tuhkanen.

Toisaalta eihän nimi miestä pilaa. Eikä naistakaan. Ainakaan pahasti.

Joe tässä sulle juttua http://jaajo.fi/index.php?jaajolandia=101&sivu=aamulypsy#15

Nam! Uunin lämpötila alkaa olla laskenut sen verran, että kinkut voi laittaa sinne paistumaan. Pari kahdeksan kilon möykkyähän noita on. Oliskos nyt kenelläkään asiantuntijalla antaa viime hetken vinkkiä, ennen kuin lihat työnnetään krematorioon. Parempi puolisko nimittäin lähti iltavuoroon ja jätti kinkkujen paistamisen minulle.

Eipä tässä mitään vinkkiä voi antaa, kun meilläkin eukko lähti iltavuoroon. Nämä on niin naisten töitä, niin naisten töitä. Ehkä paras neuvo on, että älä edes kokeile. Perunankuorinta ja hätätapauksessa niiden keittäminen sopii meille miehille paremmin.

Mitä noihin Jaajon juttuihin tulee, niin joka aamuhan noita tulee kuunneltua töihin mennessä autossa. Ei muuten, mutta kun sillä uudella naispuolisella juontajalla on niin seksikäs ääni.

Tänään sitten taas neljä ( 4!! ) tuntia lumitöitä ulkosalla. Onneksi ei sisällä tarvitsekaan niitä vielä tehdä. Sen verran sain syksyllä kattoa paikattua. Kolasin ihan koko sata metriä pitkän kadun pätkänkin, kun ei auraajaa näkynyt. Pitääkin lähettää lasku päättäville elimille.

Mutta kaikista vaikeuksista huolimatta haluan toivottaa kaikille mukaville kpcomilaisille ja miksei myös muillekin, kuten myös ilmapallolle oikein mukiinmenevää Joulua! Eikä lahjojen saantikaan ole niin tärkeää, vaan enemmänkin niiden antaminen, sillä onhan jossain kirjoitettu, että iloista antajaa JOE rakastaa.

Ja rauhaa kaikille maailman kansoille! Toki kuitenkin me suomalaiset voimme keskenään riidellä.

Rauhaa ja eukkoa rakastava-JOE

Enpä voi olla mainitsematta. Siis antakaa lapsillenne selvä Joulu. Niin minäkin teen.

Otan viiniä jo nyt. En enää huomenna.

Niin ja kuuntelen tiekkarilta Jimi Hendrixii ja Santanaa.

Kinkun paisto on miesten hommaa sanookaa mitä sanotte tämähän on meilkein kuin kesällä grilllamista .Rosoli ja jutut naiset osaa paremin .Huomenna teen yhden pukin keikan .Meinaako Jörö tolla kinkumäärälla ruokkii kaikki veljet?Joe ole toin viinin kanssa varovainen onko nyt jo kolmas päivä .

Ei. Kyllä nyt on jo 23. päivä. Grillaaminen on tosiaankin miesten hommaa. En iki kuuna päivänä antaisi sitä akkojen tehdä.

Ja varovainen kyllä olen tuon viinin kanssa. Otan enää snapsilaseista. Sitä paitsi eilinen jäi melkein väliin. En ottanut kuin yhden. Laatikon.

Mites ne jörön kinkut?

Hyvinhän ne vielä siellä muhii. Antaa olla vielä vähän aikaa. Hyvinhän niillä kaikki seitsemän pientä hyypiötä ruokkii.

Ja Wimi. jätä sitten tuo kuvassa näkyvä keihäs kotiin, kun menet pukkeilemaan.

Joo jätän pois ja laitan naamarin ettei lapset pelkää.Kuka tykkää lipeäkalasta .

Kinkunpaisto musiikkia Joelle ja Jörölle plus muille:

http://www.youtube.com/watch?v=rOSOZ4iBUkI&feature=related

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.