Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun sukunimeni on Saarinen, eikä ole hylätty kuin koulutodistuksessa.JOEN SUU sanoi:Mutta kaikki hylätään. Ahoset ja Saariset. Ei kai se kaukana ole meikäläiselläkään?
Terve Eero ;D, rohkea veto!!Hullued sanoi:Minun sukunimeni on Saarinen, eikä ole hylätty kuin koulutodistuksessa.
Äläs nyt, miten sukunimi on hylätty koulutodistuksessa? Vai onko sulla Pilli jotain omakohtaisia tekemisiä tämän suhteen?sorsapilli sanoi:Terve Eero ;D, rohkea veto!!
1. Joukossa tyhmyys tiivistyy, enkä meinaa pilkata Joukoja.Don Mega sanoi:Heti kun Hullued saapui joensuun topickiin alkoi hän käyttäytymään huonosti. Juomaan Sakua ja saamaan hylättyjä. Itse en ala-asteella saanut todistukseen yhtään hylättyä (lukiossa pari nelosta tipahti kyllä).
JOEN SUU sanoi:Ja Ylläpidolle: Koska olen kpcomin kantavin voima, minkä varmaan tiedostatkin, niin miten olisi jälleen pieni joululahja? Ei. ei mitään arvokasta, vaan lähinnä sama hintataso kuin ennenkin olisi kiva.
wimi sanoi:Joe tässä sulle juttua http://jaajo.fi/index.php?jaajolandia=101&sivu=aamulypsy#15