Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No eihän se mitään varastamista ole, jos omasta kuormasta ottaa.

Mutta taas kerran tunnin pakollinen ulkoliikunta suoritettu. Eli lunta on työnnetty paikasta A paikkaan B.

Nii miekii! Niitä lumihommia. Kaivoin urheiluautoni hangesta kolaamalla ne valkoset juketsut naapurin ruutuun. Konsa kotiutuu, naapurisopu taitaa olla koetuksella...
Asuntoautoni tukkii taas kokonsa puolesta yleisen tien sillee sopivasti, että ei mahdu eteen, eikä taakse muita... ;D
Muutens, aika vaikeeta on tulkita peruutuskameran kuvaa näillä keleillä. Valkoista valkoisella pohjalla. Vähä samaa, ku toi mun ruokavalio Asterixia belgialaisittain mukaillen: "Kermaa kermakastikkeessa"

Sannii

sorsapilli sanoi:
Vähä samaa, ku toi mun ruokavalio Asterixia belgialaisittain mukaillen: "Kermaa kermakastikkeessa"

Älä sinä vanha miäs leiki terveydellä.... jää nuaret tytöt ja pojat vailla opee....
Tipaton tammikuu lähenee....

Millä terveydellä noin sairas mies voisi enää leikkiä? Rasvamaksa, kalkkisuoni! Sama kuin meikäläisellä. Antakaa meidän edes nämä viimeiset ajat jostain nauttia!

Eikä prkl pitäis elvistellä!! Joku juuttaan ajotaidoton. epärehellinen, viekas, tyhmä iiskotti käyny mun takapuskuris. Kaks isoo reikää ja osat hangella! Renkaanjäljistä päätellen uudet nokialaiset alla. Eikä tietenkää osannu senvertaa kirjoittaa, että olis jättäny viestin...
Kyllä jurppii! Saatana ku mä saan vaan vähänki vinkkiä tekijästä ei kuulkaa kunnian kukko kiekase!
Se on jämpti nii :mad: :mad:

Jos se sattui Lappeenrannassa, niin yhtä ainakin voi epäillä. Nimittäin jöröä. Siltä kyllä pitäisi kortti pois ottaa kokonaan. Noilla kääpiöillä kun on se ongelma, että jos panee kaksi tyynyä persuksen alle, että jotain näkisi, niin sitten ei jalat yllä polkimille.

Siitä viestin jättämisestä, niin johan se entinen mieskin, kun ajoi parkkipaikalla toiseen perän ruttuun ja oli silminnäkijöitä, niin nousi autosta, ja kirjoitti lapun ja pisti sen peräänajetun tuulilasiin. Lapussa taisi lukea jotenkin näin: " Kaikki luulevat, että kirjoitan tähän lappuun yhteystietoni, mutta siinä ne kyllä erehtyvät ".

Ei muuten ollut tällä kertaa Jörö. Jos olisikin ollut, niin puskurin olisin vienyt voitonmerkiksi takkahuoneen seinälle.

No eikös teittiä voi edes vähäksi aikaa laskea omilleen? Nyt on menossa "rauha maassa ja immeisil hyvä tahto".

No milläs kyselet, kun on Matilla lähestymiskielto päällä? Ja tämäkin Matti vaan yritti parhaansa...

Toisaalta asiasta jonnekin muualle. Pitäisiköhän siihen Joen rillikotaan tai katokseen laittaa ne sen laajakatseisen Paavon tapaiset jalakset (mitä mökissään käytteli), niin sitä voisi siirrellä pitkin ja poikin kaunista maatamme? Kun joskus on kerran ollut noita paineita katoksen tuleen laittamiseen, niin josko sen välillä veisi Jörölle, Wimille tai vaikka Sorsapillille Kotkaan. Johan tuossa karstatkin saisi kyytiä ympäri seilatessa ja jotain särvintäkin tulisi ilmoille?

Eipäs sotketa nyt käsitteitä! Minulla on nimenomaan grillimökki. Kiinteälle laatalle tehty, harkkosokkelilla varustettu ja ihan lämpimäksi eristetty. Sisällä helkkarin hieni puoliavotakka varustettuna isolla huuvalla ja piipulla. Kaikki muuten itsetehtyjä!! Pintaalaakin noin 10 neliömetriä. Sisällä hienoja yksityiskohtia mm. kiillotettua diabaasia olevat työtasot ja kranssit. Lattia laatoitettu mosaikkikuviollisesti omaa taiteellista silmää hyväksikäyttäen.

Tasasivuinen musta palahuopa-aumakatto, lämpölasi-ikkunat ja äärettömän hienosti rakennettu ulko- ja sisäpuoli. Sisäpuoli maalattu vaaleanpunaisella ja sinertävällä bastelliväreillä kauniine leikkauksineen ja koresteluineen. Samoin ulkopuoli tehty hyvällä maulla ja maalattu kirkkaanpunaiseksi ja koristeltu valkeilla listoilla ja myykilaudoituksilla.

Ja vaikka telkkarista tuleekin näitä " massiivisia muutto-ohjelmia ", missä siirrellään vaikka mitä rakennuksia, niin vaikea olisi kuvitellä, että tätä mökkiä mihinkään jalaksille tai kuljetusalustoillke voisi nostaa. Ainakaan ehjänä.

Jörö, Wimi ja Pilli voivatkin rakentaa ihan omansa, jos osaavat? Vahva veikkaukseni, etteivät osaa? Ei ainakaan Pilli. Mutta kyllä se valmiissa mökissä toki grillata osaa. Wimi ja jörö tuskin sitäkään. On ne sen verrän kädettömiä tyyppejä. Haades tuskin edes pärjää näille muille rähmäkäpälille.

Kädellinen-JOE

Nii-in. Eipähän tähän parvekkeettomaan yksiöön sovi grillimökit ja tuskin pystyisin edes mitään grillaamaankaan, kun ei ole asiasta minkäänlaista kokemusta. Lähi-Siwasta on tullut haettua aina niitä roiskeläppäpizzoja, joita sitten mikrossa sulattelen, siinä kun ei toimi muu kuin sulatus. Lämmin täälläkin on..kesällä, jolloin sitten onkin kuuma.
Ja, että oikein telkkarista on tullut katsottua. Minäkin katselen telkkaria. Kuvaahan siihen ei ole tullut digikautena.Mutta on sitä ihan kiva yksinään tuijotella, kun ei ole muutakaan tekemistä. Eilenkin katselin telkkaria sellaiset kuusi tuntia. Mutta sitä samaahan se on kuin tuolla ulkonakin..lumisadetta.

Sitten seuraavalla kerralla, kun rillailet niin muista meitä kääpiöitäkin.

Ja sillä Wimilläkin on ne sii`at ja kuhat ja mitä kaikkia niitä onkaan.

Kädetön ja päätön-Jörö

Jaa jaa Joe, ei nyt loukkaantua tarttis :-\. Enhän nyt ihan kaikkea terminolokiaa menneistä viesteistä muistanut, sorry. Ja mitä tuohon muille pärjäämiseen tulee, niin tiedä häntä. Ei ole kokemusta pärjäämättömyydestä (jos nyt siis henkinen puoli unohdetaan). Mutta Siehän se kokeneena tiedät, eli en kai sitten pärjää.

Kaksikätinen -Haades

Eikö JOE siellä Grillimökissä ole kesällä jumalattoman kuuma kesällä kuin olet noin lämpimäksi rakentanut ;DTai kesälläkö pihalla pallogrilli?

kädellinen Wimi

Jaahas, jaahas. Kovin on vaatimatonta, mutta onneksi silti köyhää jörön elämä. Osanottoni siitä. Eipä siis olekaan mikään ihme, että sitä ihan jöröksi lopulta tulee. No onneksi sinulla on sentään henkireikänä minut. Onhan tässä toki vuosien varrella monelle muullekin joutunut sykolokina olemaan.

Mitä taas jälleen kerran grillimökkiini tulee, niin kesällä grillataan itse tekemässäni ulkogrillissä, jonka olen itse näillä taitavilla käsilläni kivistä muurannut takapihan terasin eteen. Sateella voidaan sitten mennä grillimökin sisälle. Pienellähiilloksella kun pitää, niin eipä tuolla kovin kuuma tule. Ja ainahan voi pyytää, varsinkin naisvieraita vähentämään vaatteitaan, jos kuumuutta valittavat. Ja myös hyvin eristetty mökki on kesällä viileämpi kuin ulkoilma auringonpaisteessa.

Viime kesän tosin ulkogrillin yllä oli sellainen halpis huvimaja, juu nou? Sen suojassa voi sateellakin istuskella ja grillailla.

Mahtaakohan sille serkkupojalle Kauha JOELLE olla kauhalla annettu? Todennäköisesti ei ainakaan niin isolla kauhalla kuin mitä itselleni alkujaossa annettiin?

Mutta nyt toivottelen kaikille Parempaa Uutta Vuotta! Erityitoivotukset Jokerylle ja ilmapallolle! Koettakaahan parantua! Vielä ei ole liian myöhäistä.

Sisäpiirin tietona olen kuullut, että Joen pönttö on puusta. Mutta ei mistä tahansa puusta, vaan valikoidusta visakoivusta, joka varmasti on riittävän kovaa. Mutta eipä sekään tiedon mukaan riitä, vaan sitä pitää sopivin ja sopimattomin väliajoin kyllästää. Ja tunnollisena miehenä Joe pitää huolellisesti kiinni kyllästämisestä.
-Näin olen kuullut.

No Joen pönttö on rauhotettu kataja .Minä kysyin savustuspöntön rakenteesta .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.