Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Minä olen aito wimi .Kummipoika tuli kylään kokosin autorataa ennen ne oli helponpii ne autorarat

Vapautin Timin.

Minullakin oli opaut 11-12 vuotiaana sähköauto. Ford Lotus Cortina Formula 1. Oppikoulun alaluokilla olin kova ajamaan. Ihan ykkönen.

Mutt nää nykyiset ei ole enään sitä teräsvillaa mitä piti suoristaa ja taas kulki :D

Vai kaivataan minua? Hyvä ettei sentään vielä kaiveta. Varmaan siihenkin hommaan löytyisi helposti vapaaehtoisia.

Mutta pojat. Minä en enää jaksa valvoa kovin myöhään iltaisin. Nuorena jaksoin minäkin riekkua vaikka aamuun asti.

JOEN SUU sanoi:
No jos niin hieno homma sattuisi , että Tony Halme tulee vastaan, niin kannattaa alkaa uhoamaan näistä somaleista tai muista tummista sosiaaliavunsaajista ja puliveivareista. Pistä vaikka lippu käteen, jossa lukee, että " Samat edut tai paremmatkin ( jotka jo kyllä ovatkin voimassa ) kuin meille tavallisille taapertajillekin ".

Ei se jätkä ( Halme ) kyllä enää kenellekään mitään mahda, kun on kuihtunutkin kuin tyhjentynyt ilmapallo. No onhan meillä täällä kpcomissakin yksi tyhjää täynnä oleva ilmapallo. Lienevät samanlaisia entisiä hormooniheikkejä, jotka ovat nykyisin ihan pölysäkillä pyyhittäviä? Parempi niiden on reukkujen kanssa kulkea, kun muut voimat ovat jo pihahtaneet pihalle. Kyllähän meikäkin helposti tuollaiset vapinajätkät ainakin merimiespainissa voittaisin. ( En muuten ole koskaan hävinnyt siinä kenellekään ).

Joo, kävin äsken pienellä visiitillä kadun toisella puolella asuvan 85-vuotiaan sotaveteraanin luona. Otettiin yhdet terävät paukut ja muisteltiin jälleen kerran Siiranmäkeä ja Vuosalmea. Pappahan oli haavoittunut vihulaisen konepistoolin suihkusta pahastikin siellä. Kolme luotia oli mennyt läpi.

Kävisiköhän uhoamassa ulkona pesäpallomailan kanssa. Kai sitä joillekin pärjää?

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/01/1030915

Joopa niin, levätköön rauhassa ja hyvin. Laiffi kuitenkin puksuttaa koko ajan eteenpäin meillä jäljelle jääneillä, joten mennään minne meidän pitääkin.

Minne sitä taas pitää mennä? Saakeli, kun ei enää saa kotonakaan olla.

Tuossa päivänä muutamana mietiskelin turhia töitä ja virkoja. Mistähän lienee mieleen tulleet?

Pari esimerkkiä.

Suomalaisen työn liiton toimitusjohtaja ja koko organisaatio. Mitähän ne siellä oikein touhuavat? Suunnittelevat jotain uutta joutsenmerkkiä vai?

Maakuntajohtajat. Miten ennen tultiin toimeen ilman niitä? Paljonko niillä on alaisia? Sihteereitä ja muita huithapeleita? Mitä ne tekee? Niin ja miksi?

Näitähän on vaikka miten paljon. Tänne voikin jokainen listata näitä jonniinjoutavia humpuukkihommia ja virkoja.

Joe hyvä käy Pyhäselällä pilkillä ei noita kannata pienen ihmisen miettii tulee vaan paska olo.

Ei ole vehkeitä eikä taitoa. Eikä kyllä haluakaan. Järviä ja lampia on kyllä ympärillä niin, että heikompaa ihan hirvittää.

Olenhan joskus maininnut, että voin kyllä lähteä kesäaikaan kalaankin. Esim. uistelemaan jonkun kaverini kanssa. Ihan vain seurustelu-upseeriksi. Hyvien juomien kera. Minä hoitelen tarinapuolen kyllä.

Muuten hyvä jotenkin toi kollahti toi upseeri .Miksei tavalinen duunari kelpaa :mad:

Wimin ehdotuksessa on järkeä. Seurustelu-duunari tekee työtä viihtymisen eteen. Upseeri todennäköisesti vain käskee pitämään hauskaa. -Tahdissa naurua kolmannella!

Tuo "upseeri " kalskahtaa paljon hienommalta, vaikka vääpelihän minä vain reservissä oikeasti olen.

Jätkät alkaa näköjään saivartelemaan?

Mutta laulumiehiä kun kerran olen ( kaikkien muiden avujeni lisäksi ), niin laulatan aina veneessä muitakin. Se Horst Wesseli on kiva. Tosin kaverit ei oikein osaa niitä sanoja, enkä kyllä itse asiassa minäkään. Mutta eikös se natsi puukotettu joskus 30-luvulla ja sai sitten marttyyrin maineen?

Ne on sitten lomat loppu nyt. Tosin olin jo tämänkin viikon töissä sellaisia tutkintoja vastaanottamassa. Maanantaina sitten oikealee työpaikalle. Stressiä pukkaan jo niin, että pakko oluella laimentaa.

Kummipoika tuli taas kylää vaahtosammutemen kokokoinen iso kasa jegoii varmaan miljoonaa ja kysyy jossa minä en osaa heti vastata .neuvoja ???

No sinä kun olet niitä kalamiehiä, niin hae vastaukset kalastuksesta. Vaihda syöttiä, väsytä, anna välillä periksi ja sitten taas kiristä siimaa.

Johan minä sanoin, että vääpeli on sotilasarvo. Kertaamassakin on käyty opaut 10 kertaa. Huono-oppinen kun olen.

Jaa minä olen vaan venemies mutta näkäjään tarvitaan kun kutsuvat kertamaan en kerralla oppinut :mad:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.