Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Se on sit huomenna tietokone korjaukseen, milläs sitten käyt comissa? Täytyy kai sitten käväistä naapurilla.

Ja kone sitten tulikin jo takaisin, kun keskiviikkona Helsinkiinpäin täältä Lappeenrannasta lähti. Jonkinlainen näyttökaapeli on vaihdettu ja hyvin tuntuu pelittävän.

Ei tarvitse Joensuu kiittää että ohjasin Hulluedin tänne seuraasi 8]

No eihän Hullu Ed ainoa hullu ole, joka tänne on ohjautunut.......

Saakelinmoinen lentsu on ollut koko viikon. Nyt taitaa helpottaa onneksi. Pillereiden voimalla sinnittelin koko viikon töissä. Taitaa tulla nenänvalkaisuviikonloppu. Jollen sitten huomenna sorru?

Olisit uskonut minua mitä ehdotin sulle nyt koko kroppa kärsii. ;D

Don Mega sanoi:
Ei tarvitse Joensuu kiittää että ohjasin Hulluedin tänne seuraasi 8]
Onhan se parempi, että on enemmän porukkaa rupattelutuokiolla! Olisit vain kateellinen Joensuulle ;)

Hullued sanoi:
Onhan se parempi, että on enemmän porukkaa rupattelutuokiolla! Olisit vain kateellinen Joensuulle ;)

Minä olen kade Joelle .Teillä on jää tie avattu .

JOEN SUU sanoi:
No eihän Hullu Ed ainoa hullu ole, joka tänne on ohjautunut.......

Saakelinmoinen lentsu on ollut koko viikon. Nyt taitaa helpottaa onneksi. Pillereiden voimalla sinnittelin koko viikon töissä. Taitaa tulla nenänvalkaisuviikonloppu. Jollen sitten huomenna sorru?
Siis pelkkää kokkelia klyyvariin? Vai joko muutkin maistuu? Juomat siis? Ajatella, että joissakin pi(i)reissä hommaa kutsutaan myös viivojen vetämiseksi. Tälläkin pastalla moni meistä on vetänyt viivoja riittämiin, tai sitten vieläpä käskenyt muidenkin niin tehdä (lajiin nyt ei voi täällä vapaassa keskustelussa puuttua). Saas nähdä, koska tämäkin poistetaan, kello tikittää :p.

Ja onneksi Suomessa toimii tuo köyhäinapukin hyvin, sillä saihan Åminen isantäkin, muuan Björn Wahlroos, viime vuonna maatalouden tukea 273.000 euroa.

No Patehan kyllä pelastaa Suomen politiikan, mutta kuka pelastaa Suomen?

Mikä hätä meillä on kunnon talvi ja liiteri täynnä kuivii klapei ja hyvää punkkuu kaapissa .Vieläkön ulos tarkenis katsomaan koukut .Joku perkele oli käynyt minun apajilla kalosin jäljet näkyi .Huomenna seuraan kelkalla mihin ne johtaa samperi .

Perhana ethän sinä edes asu täällä päin .44 kokoinen jalka on sillä vertasin omaa.Poltaa smart vihree tumppi oli vieressä minä en polta .Vihjepalkaksi saa madetta.

Smartin tumppi viittaa kaakkois-Suomeen. Mutta olikos se avojaloin, kun jalanjälki oli jäänyt?

Talvella minäkin käytän saappaita ei olutt nokian kumisaapas.Mun reikä lännessä ei kaakossa Jörö :D

Joo, en asu siellä päin, mutta mutta... Toisaalta ei tommoset 44 numeroiset mahdu koipeen ja eipä sitä kyllä käryttelekään. Tietty noita agenttileffoja ja muuta katselleena voisi laitella vääriä johtolankoja ;).

No ei mun mailma tähän kaadu meressä on kyllä kaikille kalaa jotka osaa hommat niin kotitarpeisiin Ammatijutut on sitten todella rankkaa

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.