Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Perhana ethän sinä edes asu täällä päin .44 kokoinen jalka on sillä vertasin omaa.Poltaa smart vihree tumppi oli vieressä minä en polta .Vihjepalkaksi saa madetta.
Minulla on AND1-kengät kokoa 44. Madetta tänne?

Elä hyvä Wimi sorru tuohon halpaan. Nimittäin nyt rosmo kyllä hämää selvästi. Varastetut liian isot saappaat ja vikamerkkinen tupakkimerkki on selvästi harhautusta. Katsele tarkasti niitä CSIitä ja ilman johtolankoja, niin voit hyvinkin ratkaista syyllisen.

Niin ja olisi hyvä, että sinulla olisi sellaisia tietokoneasiantuntijoita, joita niissä sarjoissa on. Ne tytöt kyllä selvittää parissa sekunnissa kaikki tiedot ja kaikista.

Mutta lupaatko sinä kalaa jo, vaikka ne on vielä siellä meressä?

JOEN SUU sanoi:
Elä hyvä Wimi sorru tuohon halpaan. Nimittäin nyt rosmo kyllä hämää selvästi. Varastetut liian isot saappaat ja vikamerkkinen tupakkimerkki on selvästi harhautusta. Katsele tarkasti niitä CSIitä ja ilman johtolankoja, niin voit hyvinkin ratkaista syyllisen.

Niin ja olisi hyvä, että sinulla olisi sellaisia tietokoneasiantuntijoita, joita niissä sarjoissa on. Ne tytöt kyllä selvittää parissa sekunnissa kaikki tiedot ja kaikista.

Mutta lupaatko sinä kalaa jo, vaikka ne on vielä siellä meressä?

Minä annan tuoretta ei pakastetta

wimi sanoi:
Just sanoint Joelle ettet polta ;D
Siis mitä? Hulluedihän lainasi sun viestiä, eli säkö sanoit Joelle ettet polta ton logiikan mukaan? Vai vetikö Joe sua halpaan CSI maininnalla; niistä tytöistä?

Ei eiei ei!! Tämä konna on ns. tuplakiero. Ilmiselvästi se polttaa vihreää Smarttia ja sillä on magnum .44 jaloissa. Totta kai kaikki luulee, että se hämää, mutta oikeasti se vetelee Smarttia niinku korsteeni. Lähipiiristähän ne syylliset löytyy, tai sitten se on hovimestari. Nyt on Wimi vakavat paikat. Älä luota kehenkään.

Kyllähän ne CSI-tytöt jäälläkin pärjää. Mitä nyt vähän hyytyvät tytöt ja kompuutterit.

Ja tuosta luottamuksesta sen verran, että luota vain minuun. Takaan, että olen luottamuksesi arvoinen. Ja jopa arvokkaampikin.

Muistattekos mitä luki Fox Mulderin työhuoneen seinäjulisteessa; siinä ufon alapuolella? "Trust no one" ja sarja siis X-fileet.

Pitäisikö pojat vähän jarrutella kirjoituksia, kun taas kerran tämä topiikki meni ylivoimaisesti kpcomilaisten ykkösluetuksi?

Mahtaa muuten sitä yhtä tomppelia, sitä ilmapalloa ottaa päähän oikein kusisesti, kun ei voi tulla tänne, vaikka on yksi tämän palstan innokkaimpia lukijoita. Olen nimittäin joskus tarkkaillut sen profiilia ja huomannut, että kaveri melkein asuu tässä topikissa.

Minä olen sinisillmänen luotan noita kahta pikkasen .No sinä asutkin hyvässä kaupunkissa .Asuuko ne viellä ne Alankon veljekset siellä päin .Hassisen kone Sielun veljet .Se koneliike on viellä olemassa?

Pienenä kuriositeettinä, että Alangon poikien isän hautakivi on anopin ja appiukon kiven vieressä.

Nyt meni Jörö homma ohi, pointti oli slogan eikä se, mikä oli sarjan sisältö. Ja nuorempi Alanko ei ainakaan asu enää Joen seutuvilla.

Enpä ole, mutta tiedänpähän vaan Ilkasta jotain. Telkusta muuten alkoi juuri Ghostbusters II Kino TV:ltä, saas nahdä tuleeko vihjeitä illan arvoitukseen?

Tää on muuten sivullisille hyvä kun ainakin neljä Tanelia Jumalan armosta kirjoittelee ristiin tällä hetkellä, alkaa mennä itsekin sekaisin :D!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.