Koripallo.com

JOEN SUU

muistojaverestäen

Vs: JOEN SUU

Hei Joen Suu, kun tunnut koripallosta tietävän melkolailla paljon, niin osaatkohan sanoa tässä näin NBA:n tähdistöviikonlopun kynnyksellä että eikös Suomessakin ole pelattu tähdistöotteluita ja milloin? Tässä kovasti yritän ite muistella ja totaalinen blackout asian suhteen.. Kiitos!

Minä tiedän kaikesta lähes kaiken, mutta täällä ei saa keskustellä tuosta lajista.

Pilli tullut näköjään uskoon. Ilmankos ei ole enää aikaa täälläkään entisten ystävien luona piipahtaa.

No eihän se mitään usko. Sä olet Joe, mä Haades, Wimi on Wimi, Jörö jöröilee ja Edi kysyy äidiltä luvan. Sitten noi vanhatkin starat Gaselli, Ylläpito; Nanna, Sannii ja muut on ihan oikeasti olemassa. Usko vanhaan ja tule paremmaks'!

Suuri ihanteeni Nanna muuten käväisi tänään kpcomissa 7 kuukauden tauon jäleen. Jokohan se on leppynyt niille teineille?

Mitä helevettiä Haades!
Mä olin ihan varma, että muutkin joutuvat vähintäänkin hallituksen haastatteluun, ennenkuin täällä asiointi sallitaan.
Ja Joe joutuu vielä viemään laskiämpärin kompostiin kaupantekijäistä. On se niin ahkera veitikka.
Uskon ma.

Alkaa pojat olla taas jutut sen verran korkealentoisia, että kannattaisiiko uusia reseptit?

Joo. Puhutaan, eiku kirjotellaan siitä heliskopterista. Ollaan turvallisemmilla vesillä. Vai oliko se suolla.

Viikonloppu katteltiin kuule uusia reseptejä. Wimmikää pystyis varmaan parempaan matikasta. Tai possunniskasta. Puhumattakaan puolukasta. Oli poikia kokkailemassa Rovaniemiltä, Kuopijoista, ynnä muista matinkylistä.

Pilli hyvä, onginko mä sut esiiin vai en? Karpaasia on kaivattu pitkään oten älä nyt ala säätämään.

Sitähän rupee tottumaan tähän pakkaseen kun huomas pistää viellä pitkät kalsarit jalkaan.Oliko sorsapilli Raumalla miesten kokkauskursilla ?No oppisitko mitään.Houmennahan on pihabongaus Yölinnun viimeksi näin Turussa mutta siitä on aikaa tovi.Puskaradio on ihmeelinen ennen jouluu myin pari kolme kuormaa .Tänään kolme päivässä ;DLisää pakkasia :)

JOEN SUU sanoi:
Suuri ihanteeni Nanna muuten käväisi tänään kpcomissa 7 kuukauden tauon jäleen. Jokohan se on leppynyt niille teineille?

Kävi vaan Timii onnitelemassa ;D

Noista mökeistä en niinkään osaa sanoa, mutta saakeli sentään, että piti pitkään odottaa, että pääsi tänne ystävien seuraan. Nimittäin meillä vieraat alkoivat viinitarjoilun myötä viipyä yllättävän pitkään. Onneksi sain ne hätisteltyä vetoamalla aamun ajokeikkaan.

Joo synttärithän meillä oli. Pojan. Pakkoko niidenkin on täysiä vuosia täyttää. Alkaa niitä kummeja ja kaimoja ilmaantua ihan pilvin pimein ja osa jopa ilman isille annettavia lahjoja. Jotain rotia sentään? Ilman jäin, vaikka olen kuitenkin jossain määrin ollut noita perhanoita alulle panemassa.

Ps. Pillin ei liene enää tarvetta käydä mitään kokkikursseja. On sentään kaveri käynyt linnassakin. Kokkaamassa Tarjallekin.

Niin ja miksi aina kesämökki tai talvimökki? Parempi grillimökki. Kuten tiedettyä, niin sellainen löytyy meitin takapihalta.

Ootko varma ettei sorsapill ole ruuan ystävä ja osa kokata vaikka paistii.

Kyllä se pilli on kaikkien ystävä. Ruuankin.

On muuten yksi fiksuimpia kavereita, mitä olen koskaan tavannut näissä ympyröissä.

No tuota ei tietenkään olisi pitänyt kertoa. Kaveri tukehtuu seuraavassa rankkasateessa, kun kulkee nokka pystyssä.

Talvella ei tule rankisateita,huomemma pitää bogkata kaikki liikkuvat linnut :)

Toijalaa poijjaat!!!
Ennenkuin senssuuri taas iskee, heitänpä tässä risteilyllelähdön odotuksen tunnelmissa hautumaan tuikitärkeän kysymyksen: Kuka on Mr. Graham Barker.
Jos te älypäät, ketään erikseen nimeämättä, ette lähituntumasta löydä vastausta tähän tuikitärkeään kysymykseen, palaan tänne het ku kerkeän=lue selviän....
Jäistä ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.