Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mr. Graham Barker on kylläkin lontoolainen gynekologi.

Hullued sanoi:
Mr. Graham Barker on kylläkin lontoolainen gynekologi.
Joojoo hullu!
Ja Graham Baker on leipuri. Voi kyllä olla nöyhtänapamieski. Tai napanöyhtämies. Tai miesnöyhtänapa. Eiköhän keskitytä oleelliseen?

Joo. Keskitytään vain ja ainoastaan oleelliseen. Eli lauluun, viiniin ja naisiin.....

Rariosta tulee parhaillaan merisää se on kyllä hyvä ohjelma .Niin sitä vaan olin sanomassa Ugin lämpömittari on Isokarissa .Torilla missä kokontuu parlametti siellä on aina kylmempi ilma mutta enemän pipoja kuin Isokarissa .Miteis maistuu lumityöt .

Laiva ajoi karille, Karilla juotiin kahvit. Hahhah.

Joehan tietää melkein kaikkI .Miten teroitetaan mootorisahan terä

No niin. Kaksi tuntia lumitöita takana. Kolan kanssa otin terävimmät lumipaukut.

Viisi olutta ehdin myös nauttia janoissani työn ohessa. Yhden Disoronno Originaalen ja vielä naapurin sotaveteraanin kanssa pari Tapiolan vainioilla karhun kanssa painii löin. Ja maailma unholaan jääköön.

Nyt pääsin koneelle, pojan kanssa käymäni tappelun jälkeen. Meinasin jatkaa punkun kanssa, jos vain herroille sopii? Anteeksi siis mahdolliset kirjoitusvirheet ja väärät sanajärjestykset Suomenkielessä.

Nii ja Niinistö on kova jätkä. Se on sentään roikkunut pylväässä tai maassa sunamissa. Se siis.

Mitään terää en ole koskaan nähnyt moottorisahoissa, mutta teräketjuja kylläkin. Tylsiä enimmäkseen. Kavereilla.

Itse teroitan teräketjun aina käsivaralla. Joskus jopa viilallakin. Purupiikit käyn yleensä poistattamassa tutulla hammaslääkärillä.

Oletko muuten wimi kuullut, että Porokylässä oli männä viikolla osa kylästä palanut ihan poroksi? Kauheeta!

Onhan Patekin hyvä ja Ile ja mellkein ei kaikki .Osta kannettava pojalle loppuu nahistelu .Eikö lumitöitä voi tehdä ilman olutta ;D ;DTämän on pakko sanoo yksi lainattu vitsi lehdestä.

Savolaisukko tuli baariin ja tilasi drinkin. Baarimikko kysyi:
- Otatteko colalla?
- No tuokkee vaikka lumilapiolla, kunhan tuotte !

Mutta kolaan mahtuu enemmän kuin lapioon. Ainakin meillä. Savosta en ole niinkään varma. Nillä kun kaikki on kierossa.

Ja eihän nuorin vesseli mitään kannettavaa tarvitse. Riittää se, että iskää välillä joutuu paikallisesta kantamaan. Tosin nyt se itse kävelee kepeillä, kun hajosi polvi. Tittaaninauloja ja ruuveja sinne orttopeedit laittoivat. Harmi kun meni koko kausi pieleen. Lentopallossa. Oli jo valittu ties minne maakuntajoukkueeseen hakkuriksi. Kova jätkä se on. Kuten isänsäkin.

Koskapa hyvä ystäväni wimi ei jaksa, vaan lähtee taas kerran nukkumaan kesken keskusteluillan, niin olen kai itsekin pakotettu lähestymään tärkeintä harrastustani. Ei siis ryyppäämistä eikä nukkumista, vaan lukemista.

Jatkan siis illanviettoani Spitfire-Ässän seurassa. Johnnie Johnson. 38 hyväksyttyä pudotusta. Paras Brittiässä. ( se ei siis olekaan Battler Britton, tuo korkkareitten kunkku, niin maalla, merellä kuin ilmassakin )

JOEN SUU sanoi:
Koskapa hyvä ystäväni wimi ei jaksa, vaan lähtee taas kerran nukkumaan kesken keskusteluillan, niin olen kai itsekin pakotettu lähestymään tärkeintä harrastustani. Ei siis ryyppäämistä eikä nukkumista, vaan lukemista.

Jatkan siis illanviettoani Spitfire-Ässän seurassa. Johnnie Johnson. 38 hyväksyttyä pudotusta. Paras Brittiässä. ( se ei siis olekaan Battler Britton, tuo korkkareitten kunkku, niin maalla, merellä kuin ilmassakin )

Minä en olutt nukkumassa.Käviv naapurissa

Joehan vois noilla kätevillä käsillä nakerella pienen patsaan en mitään maksa enkä odota neljää vuotta .Mullahan on luonokivistä tehty minä tein ulkogrill siihen pikku patsas sopis täältä tulis punaista graniitti no vehmaalta se kivi on peräisin .

Luonnollisesti itsellänikin on luonnonkivistä ( onko muunlaisia kiviä ollenkaan? ) tehty ulkogrilli.

Minä en mitään patsaita ala ilmaiseksi veistämään, olivatpa ne kuinka pieniä tahansa. Niin että siinä tapauksessa saanet hyvä wimi odotella ihan rauhassa vaikka tuomiopäivään asti.

Minä olen nimittäin kallis mies. Ja huipustahan kannattaa aina maksaa, eikö vain?

Kätevä-Käsi-JOE

Pakko avautua yhdestä asiasta. Päähän ottaa suunnattomasti, jos vessapaperi on telineessä väärinpäin, mutta tänään meinasi mennä ihan hermot, kun avasin kaksi uutta kauluspaitaa paketistaan.

Siis minkä helvetin takia sinne pitää tunke niitä pikkuisia nuppineuloja? Suurennuslasin kanssa saa niitä etsiä. Kahdessa paidassa yhteensä 16 neulaa!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.