Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ole tyytyväinen, että neulat oli paidoissa, eikä siinä vessapaperissa.

No sehän vielä olisi puuttunut, että vessapaperissa olisi neuoja. Tosin voisi saada peräpukamat kyytia? Niin ja parempi, että löysin ilmeisesti kaikki neulat. Ei tunnu mukavalta, jos neulat on nahkassa. Missään osassa vartaloa.

JOEN SUU sanoi:
No sehän vielä olisi puuttunut, että vessapaperissa olisi neuoja. Tosin voisi saada peräpukamat kyytia? Niin ja parempi, että löysin ilmeisesti kaikki neulat. Ei tunnu mukavalta, jos neulat on nahkassa. Missään osassa vartaloa.
Neulat tosin voi olla nahkassa, jos ostat nahkatakin jossa niitä on.

Mihin tämä maailma on menossa? Nyt jo Suomen keksijäin keskusliiton hallituksen puheenjohtaja perää keksijöille taiteilija-apurahaa vastaavaa käytäntöä.

Taiteilijoitakin ylikoulutetaan apurahoilla kapakassa kaljaakittaaviksi mukamas Rempranttiloiksi ja Miselankeloiksi, joiden hienot kädet eivät saa paskaantua oikeasta työteosta.

Ei tässä itsekään ole mitään apurahoja saanut, vaikka olen keksinyt ihan omasta päästäni paljon asioita ja suuria taideteoksiakin väsännyt.

Paitsi kerran sain tonnin mummonmarkaa stipendii. Alkkomahooliin kyllä sen käytin, kuten muutkin mukataiteilijat.

Nyt on sitten selvinnyt tuokin asia, minkä olen itse tiennyt ja huomioinut koko ikäni. Nimittäin sen, että alhainen älykkyys on suuri terveysriski. Brittitutkijat on sen selvittäneet vasta äskettäin.

Itse en ole juurikaan sairastellut.

Mahtaako toi tutkimus meitä koskee minä en ainakaan ole nähnyt yhtään brittiä tai jos olen nähnyt en ole tienyt .Sen minä itse huomasin itse että netistä tulee vene ja autokuume .Niihen auttaa punaviini ja saldo ;D

Saakeli! Nyt näkyy meitin mökkikin ( tai eukonhan se on ) siinä kuuklen katukuvassa. Grillimökkikin näkyy oikein hyvin. Harmi, että kadun varressa olevien kukkalaatikoiden kukat oli tuuli kaatanut.

Onneksi en ollut pihalla silloin, kun kuva on otettu. Joku punainen auto se on ollut kuvaamassa, kun se näkyy kadun toisella puolella olevan naapurin talon ikkunassa heijastuksena. Voi hitto tuota nykytekniikkaa. Kukapa olisi uskonut kuuskytluvun alussa, että ensinnäkin minulla on vaimo ja vaimolla talo ja sen vielä kaiken lisäksi ilkeää näyttää koko maailmalle. Meinaan se vaimo.

Juuri laskeuduin katolta alas. 2,5 tuntia pudottelin lumia sieltä. Sitten vielä pihan siistiminen" roiskeilta ". Muutama olut meni ja ainakin litra punkkua nestehukan ehkäisemiseksi. Hyvä on olo muuten, mutta kävelemään ei enää pysty, kun polvet on niin kipeät.

Sori! En ole. En ole ollut ajokunnossa.

Ei meilläpäin kyllä mitään jäätietä olekaan. Jääteetä sentään joskus.

Etkai sinä aamula tissutele .Joo se olikin Kolin suunalla se tie kaveri ajoi.Sivistin itseäni viikolla hojo hojo kirjalijan kirjoilla .

Minä sivistin itseäni jo nuorena miehenä silloisessa ravintola Skotti-Pubissa Hojo-Hojo.miehen kanssa joskus samassa pöydässäkin.

Jäätiestä tuli mieleen, että IS on aloittanut kilpailun: Mistä löytyy Suomen komein jääpuikko? Voi Hennan pieksut, että alkaa niilläkin olla jo jutut vähissä.

Seuraavaksi voisi pistää kilpailun: Mistä löytyy Suomen kaunein luminen kuusenoksa? Ainakin tuosta ikkunasta katsottuna, saattaisi meidän piha olla ihan kovilla.

Mulla on uusi ecko kova peli .Olitko sinä Joe samassa busisa tai ravintelissa .Turusen kanssa sinähän olet julkis. ;D

Jarruta wimi vähän sitä pullon tyhjentämistä. Tuolla vauhdilla ei jaksa olympialaisia katsoa koko yötä?

Etkö ole yhtään huolisaan Joe meidän Äijä osaa rakentaa lumimajoja jossa jopa nukkuu .Kaikilla ei pysy vasara ja lapio käressä. ;DNiin sitä tarkoitin että on muitakin kätevii ihmisiä .

Miäkii tunnen yhden kätevän.
Se hieroo tarvittaessa vaikka siasta kamelin.
Se asuu meillä... ;D

No älä sitten ainakaan tykkää kyttyrää tai kärsi.

Mutta pojat. Täytyy perhana kohta lähteä kylille. Ja vieläpä autolla. Ja mikä pahinta, niin pitää ajaa itse. Mutta ei hätää. Palaan takaisin jo puoli yhdentoista aikoihin. Sitten otan punkkua laatikosta ja palaan asiaan, jos meinaan Allah suo?

Pitäkää sillä aikaa lippua korkealla!

Tiedä minkälaisessa suossa Joe tarpoo jos täytyy lähtee kylille mennä itse ajamaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.