Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tuli tässä mieleen taannoisista tapahtumista semmoiseen poppoon, kuin Tulenkantajat (tai mitä ne nyt oli; itsekin olin silloin hieman nuorempi) tiimoilta. Nämä herrasmiehet istuskelivat iltoja Helsingin Kaivohuoneella (tai Seurahuoneella, taas pätkii) ja parantivat maailmaa, eikä suuta kuivannut. Oli Leinoa, Kiveä, Sibeliusta, Gallen-Gallelaa, Edelfeldiä ja muita. Naisiakin siellä oli, ei siinä mitään. Mutta alkaisi hieman haiskahtaa Jöröllä olevan jotain kytköksiä tähän porukkaan alenevassa polvessa, kun tuo runosuoni alkaa enenevästi tulla esiin? Mitäs meidän pitäisi tästä päätellä; vai onko uusi tähti syttymässä?

Ihmeellinen päivä!
Ihmeekseni, kun aamusella heräsin budapestiläishotellista unkarinmertarannan pölpötykseen, ni Ruåtsi hävis just jääkiakossa!
Ihmeekseni, kun havahduin tuosta sohvannurkasta Mertarannan kimitykseen, ni Ruåtsi hävis just jääkiakossa!
Eikö olekin ihmeellistä?

Kyllä, kyllä. Kaikki on niin helkkarin ihmeellistä, ettei sitä tällainen yksinkertainen maalaispoika oikein tajuakaan?

Mutta siksipä otinkin heti töistä tultuani olutta ja punkkua, ettei kaikki maailman ihmeelliset asiat ala pyörimään mielen sopukoissa. Nehän voisivat häiritä sitä tärkeintä eli alkkomahoolinkäyttöä ja sitä kautta maailman parantamista.

Takapihan kolasin ja lapioin viimeisestä myräkästä vasta nyt. Grillimökille on nyt tie avoin. Naapurin sotaveteraanin luonakin ehdin käymään parit " ehtoolliset " ottamassa.

Eikö elämä olekin ihmeellista ja myös ihanaa?

Ps. Voisitko wimi lähettää kalaa savustettavaksi? Huikkoo niin.

Osaatko muka savustaa ;D no osoiteen tiedän .Tänään ei ehdi lähden katsomaan Aku Ankaan Yölintua .

Nyt se sitten alkaa. Tuon suuren Ameriikan Yhdysvaltojen kaato, meinaan siis kendossa.

Voihan samppermentti sentään! Nyt on nimittäin nilkat kipeänä. Pudota mätkähdin grillimökin katolta alas, kun olin lumia sieltä pudottamassa. Onneksi sentään tulin jaloilleni kuin kissa konsanaan, enkä niskoilleni. Ei menettänyt kpcomi vielä minua. Kyllä oli sallimuksen varjellus vielä mukana.

Toivuttuani tärskystä, aloitin hetimiten lääkityksen. Fingerporillinen mantelilikkööriä, pari olutta ja sitten tietysti punkkua. Alkaa helpottaa jo.

Jälleen on meikä yksi kotona yksin. Eukko ja pojat lähtivät Kuopioon tytön muuttoa toiseen kämppään suorittamaan. Onneksi sain puhuttua, etten näillä polvilla voi rampata neljänteen kerrokseen edestakaisin.

No saa sentään kerrankin siivota koko talon ihan rauhassa ja ilman neuvomisia.

Ei kannatata olla liian toimelias munkin piti piti tänään katsoo tilannetta mutta kun tuli tämä lämpöaalto painovoima hoiti tehtävän.Turhaan peltikattoja haukutaan.

En ymmärrä miksi niitä pitää pudottaa jos on hyvin tehty mökki kyllä se kestää sen painon.Lapissa missä on on aina lunta ollut ja on ei siellä poromiehet kiipee kolan kanssa katoilla ,jopa mun vanha puuliiteri on pysynyt siellä monta talvee pystyssä no minä en olekaan sitä rakentanut.
Sitä en myös ymmärrä jos talosta menee sähköt heti kauhee paniikki ainakin kaupunkeissa sitä varten on joka talossa tulisija ja kaapissa punkuu sekä ruokaa.
Uso vaan Joe että et ole oikein siivonut kun hallitus tulee kotiin.
Eli kumpi sulla on kipee nilka vai polvi = inhoont muuttohommii :D

Niin sitä viellä eilisestä Yölinnun keikasta on se suomen paras se silmu vaikka se putoo. ;D ;D

Niin tuota, piti kysymäni ja siispä kysynkin. Miten se Aku Anka esiintyi siellä Yölinnussa?

Ai se anka hyvinin ne jopa jutteli mulle ; .Ugis on väki vähentynyt samat aina vaan pyörii minä sekoitan pakkaa kaikkilla ihme katse.

Elä hyvä wimi ainakaan jatka enää tänään tuota rellestämistä ja ryyppäämistä. Eikös se ole jo työpäiväkin huomenna?

Tehkää veljet perässä: ensteks kunnon lämpimät =kymmenen kilsaa pertsaa golfkentän upeissa maisemissa. Päälle runsas tunti umpihangessa lumikengillä räpeltämistä.
Päälle puol tuntia puljasin avanteessa sorssien seassa.
Ja tämä tapahtui tänäpänä.

Voipiko tämä johtaa esim. ylikuntoon, kuten eräillä hiihtäjillä kävi?
Huom. miä en kaatunut, enkä katunut, enkä aio ihan heti lopettaa..

ps. oli mul saattaja/vahti mukana, "ettei mitää sattuis" ;D

Vaaralliselta vaikuttaa tuollainen. Ainakin terveydelle. Tosin eihän pilliä voine millään laskuopilla enää terveeksi tituleerata?

Ehdottaisin seuraavaa: Veteen pulahtaesa, pistä ensin poiju naruun kiinni ja toinen pää vyötärön ympärille silmukkaan ( jos ei pysy enää vyötärön ympärillä, niin sitten kaulan ympärille ) niin on ainakin helpompi löytää, jos sattuu kylmä kangistamaan viimeisen kerran......

Mä jo luulin että Joe alkaa hiihtää.Perkele 5 tuntii matkustin Tku -Kokkola junalla katsomaan yhtä autoo eikä tullut kauppaa.No autoja on suomi täynnä.

On sitä meikäläinenkin joskus hienoja autoja katsellut.

Hiihtänyt en ole vielä metriäkään tänä talvena. Viime talvena sentään otin sukset varastosta ulos. No eipähän ole ainakaan tullut ylikunto-ongelmaa.

Paljonkos Wimi junatiketti maksoi? Saisiko samalla hinnalla jonkun lehden tai useamman, jossa on myytävien autojen kuvia? Aikaa säästyisi eikä niistäkään tarttis kaikista tehdä ostosopimusta? On tämä nykyaika niin helppoa; ja sitten on vielä nettikin samoilla jutuilla ;). Älä nyt vaan kuitenkaan tule mätkimään mua millään meren elävällä; oli taas neuroottinen pakko painella näppäimistön neliöitä :-X.

Onhan mullla netti.62 ekee yhteen suuntaan maksoi .mulla on se periaate pitää aina hinnasta tingata vähän 100-300 ei näköjään toiminut. ;D

Pitäiskö lentää Joensuuhuun katsomaan yhtä autoa.Mutta liikkeen nimi on jep jep auto vähän arvelluttaa toi firman nimi . ;D

Jep jepinhän omistaa hyvä kaverini " Kurko ". Ollaan aikoinaan opiskeltukin yhdessä ja tehty paljon hommiakin porukassa. Mukava tyyppi.

Käy vaan siellä. Saat Harlikankin mukaan, jos vain rahaa löytyy. Ehkäpä velaksikin, jos mainitset, että tunnet minut?

Strangeri

Hei Joe-pappa, tee sie vaikka lepyttelyruno Jörölle. Harmittaa ihan ettei vaan tekisi itelleen jotain peruuttamatonta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.