Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Juu. Sehän tässä on omassa mielessänikin käynyt, että ettei vaan ota liian raskaasti tätä elämää?

En vain ymmärrä, miksi minun pitäisi se lepyttelyruno tehdä, kun en ole hänelle mitään pahaa tehnyt, enkä mieltänsä pahoittanut? Keskustelua vain olen yrittänyt saada aikaan, mutta hän vain toivottelee minulle Hyvää yötä tyyliin: " Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä opetan ". Tai: " Rauhoitan oman pesäni, mutta minä voin silti hyvällä omallatunnolla käydä muitten pesillä tonkimassa ".

No voinhan minä jossain vaiheessa jonkin runonpätkän sepittääkin. Tosin jos olen piilotettuna, niin eihän se mene perille. Sitä paitsi käykö jörö enää ollenkaan täällä kpcomissa? Voihan se olla niin periaatteen mies? Tai voihan se olla niinkin, että on ottanut uuden nikin. Vaikka joku toinen mielikuvitusolento, kuten Roope Ankka tai jotain?

Mistä Jörö muka nyt on suuttunut kaveri jolla on jakaa älli vaikka muille .Nuo taitelijasielut on joskun hankalia ymmärtää.

Joehan vois käydä Kurkolla katsomassa etukäteen se auton ja puhuu kunnon alennukset. ;)

Minä en oikein ehdi noita sinun autokauppojasi hoitaa, kun pitää vielä töissäkin käydä lepäämässä. Kyllähän minä silloin tällöin käväisen Kurkon luona kahvilla jep jepissä, kun satun siinä lähistöllä liikkumaan.

Me taiteilijasielut ollaan todella joskus herkkiä. Joskus jopa yliherkkiäkin. Mutta eihän se jörö oikeasti voi suuttunut olla. Se on voinut lähteä vaikka hiihtolomalle Goalle ja kaikkia hämätäkseen painoi minut piiloon siksi aikaa? Ovela veitikka.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/172330.shtml

Nyt sitten oma kantapaikka pysyy suljettuna... Sen omistavat nuo Kurditurkkilais-vähemmistön edustajat.

Joo. Hullultahan kaikki kuulostaa. Onkohan muuten Hullu Edi jotain tummempaa rotua oleva pakolainen sieltä Balkanin suunnalta? Siellä ne on kiivaita kavereita kaikki.

Mutta mutta. Kolme tuntia väänsin ulkona lunta aivan uuteen ja esteettisesti moitteentomaan ja silmää hivelevään järjestykseen. Helppoa se on, kun sen hallitsee.

Välineet vain pitää olla oikeat ja tietenkin kunnossa. Tarvitaan lumikola, lumilapio, noin kymmenen metriä luotilankaa, pari toisesta päästä teroitettua keppiä ja hyväkuntoinen ja kovaluontoinen kaveri, joka on varustettu taiteellisella sielulla ja ruumiilla, kuten minä.Toki luntakin on hyvä olla jonkin verran. Se ei olekaan ollut meillä päin mikään ongelma.

Jokainen voinee kuvitella, mikä oli lopputulos?

Voi hitto sentään! Joskus meinaa unohtua se tärkein näissä taiteellisissa hommissa. Meinaan Mill Creekin laatikkopunkku. Ilman sitä ei mikään maailmassa tunnu onnistuvan. Nytkin meni puoli laatikkoa, pari olutta ja kävinpä vielä naapurin veteraanin luonakin ottamassa yhdet ehtoolliset. Kirkasta.

Perfekto lopputulos varmistetaan juuri näillä eväillä.

St. Ursula

Kypsän marjainen tuoksu on tyyliltään kuitenkin hyvin hillitty. Kevyt maku on yksinkertainen ja marjainen.
Hapokkuus antaa ryhtiä ja kantaa hieman karheaan, yrttiseen jälkivaikutelmaan....

Lisäisin vielä yhden ominaisuuden. Selvästi humalahakuinen.

Mutta tähän topikkiin voivat kaikki haluttomat ja halukkaatkin panna myyntiin tai ostatella hieman epätavallisia tuotteita.

Aloitetaan vaikka tällaisesta yksinkertaisesta tuotteesta, jonka löysin viime viikolla vintiltä.

Myydään siis: Y-mallisella rungolla, itseveistetyt, ominkäsin tehdyt 60-luvun kumiritsat. Niin vähän käytetyt, että ammuttu vain kerran peukalonpään kokoinen kivenmurikka naapurin pojan kalloon, jonka jälkeen piilotettu nykyiseen löytöpaikkaan. Tässä todella harvinainen ja tarkka väkivalta-ase sitä tarvitsevalle junkkarille tai nahkatukalle. Kumi hiukan pykinyt, mutta vieläkin hyvin venyvä.( mustaa Trabantin sisuskumia ).

Samoin myydään tästä osoitteesta epämääräinen kasa tyhjiä , pahvisia viinilaatikoita. ( Sisusmuovit imetty tyhjiin ). Siinäpä oiva tuote viherviipertäjille!

Halutaan ostaa: Lämmin, paskanruskea karvareuhka talvikäyttöön.

Virtasen Risto

Ei myydä eikä osteta, vaan annetaan pitovaikeuksien takia, mieluiten hyvään itä-suomalaiseen kotiin kissa-eläin.
Sisäsiisti vaikka ikää onkin jo 48 vuotta. Ei leikattu, mutta häntää on korjattu useita kertoja. Luovutus toukokuun alkupuolella. Yst.vastaukset tälle palstalle.

urmas

sorsapilli sanoi:
En uskalla edes kuvitella karvareuhkaa kesäkäytössä...
älä vaan myys sinun hienoa karvalakkias, sillä vielä on talvee jäljellä

Hienoo siinä reuhkassa on ainoastaan se, että kun olimme tässä taannoin penskojen kanssa kaupungilla, halusivat jostakin syystä kävellä kadun toisella puolella...
Eikä se oo myynnis, lahja tyttäreltä.
Lapus luki, että kukaa muu ei tällasta päähänsä pistä ;D

Miä en tiiä saako tän täällä kysyä, mut poistelkoon, jos uskaltaa..
Kuka oli ensimmäinen inkkari, eli mikä hänen nimensä, kun pelasi Suomessa koripalloa?
Joe saa arvata ekana. Se tietää inkkareist lähes kaiken, uskon ma. Ei kyllä tämä tieto löydy Tex Willeristä..

Oliko se lakki samalainen kuin Kätkälaisellla mikää pilliä on päässä.

Inkkarivaihtoehtoja on kolme. Geronimo, Istuva Härkä tai Hullu Hevonen. Mutta eihän täällä saisi tuollaisia kysellä. Saat kuitenkin anteeksi, koskapa sinähän et enää tarkalleen tiedä, mitä teet.

Mitä taas tuohon Riston tarjoamaan kissaan tulee, niin ei sitä tarvitse tänne erikseen antaa. Otetaan me se hoitoon ilman antamistakin.

Sitten hieman myytävää: Myydään lähes ilmaiseksi pitovaikeuksien vuoksi puvuntakki ja housut. Mallia-69 " rippi ". Kaikki muuten kapeaa, mutta lahkeet leveät. Eikä siinä vielä kaikki. Samaan hintaan annan kaupanpäällisiksi kaksi kravattia. Vähän on pinnassa sinappia, ketsuppia ja kurkkusalaattia, mutta ei niitä kunnolla erota kuin hajusta.

Lopuksi etsintäkuulutus: Toinen kolmatta kuluvana vuonna katosi kotoaan Lappeen satumetsästä kääpiö nimeltä jörö. Erityistuntomerkkinä mainittakoon, että kulkee lähes aina hakku olalla ja ilme viime aikoina ollut jotenkin myrtsi. Vaatetuksesta ei tietoa, mutta on oletettavasti jonkin verran loukkaantunut. Voi olla myös ympäristölle vaarallinen ärsytettynä?

Ne, jotka tietävät jotain kadonneen olinpaikasta, pyydetään ottamaan välittömästi yhteyttä tähän kpcomin osioon ja allekirjoittaneeseen.

Ps. Jos luet jörö tätä, niin muista, että kuusi muuta kaveria odottaa sinua.

Jöröhän on täällä minun tykönä saunomassa ja kalassa vähän punkkuu nautitaan.Mietitään yhdessä mailman menoa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.