Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mennään kaikki jos Joe kutsuu perjantaina tai seuravana päivänä ottamaan suruun tai iloon hienoon grillimökkiin .Vain aikusille.

Haades sanoi:
Äläs Pilli kirjoittele tuolla viisiin; Hulluedillä menee taas jutut sekaisin.
Kotopuoles oli sanonta, joka viittas hullun yllyttämiseen, mutta nyt just ei tu mieleen..

revi lapa

On se taas vetänyt aika lärvit tuplavalvovien silmien alla....kello on jo yli 9 pm......

Joo, mutta hauskaa oli ainakin niin pitkälle kuin muistan. Ja kontaten kotiin. Ei sentään kantaen.

Pääsee taas Kotkan ahtaajat " töihin ". Ei tarvitse enää pillinkään niitä poloisia nurkissaan kestää ja syötttää.

EAP

JOEN SUU sanoi:
Pääsee taas Kotkan ahtaajat " töihin ". Ei tarvitse enää pillinkään niitä poloisia nurkissaan kestää ja syötttää.
Kuules,Matti,kyllä se on ihan eri henkilö, joka on ahtaajalle lakkoavustusta antanut.

EAP sanoi:
Kuules,Matti,kyllä se on ihan eri henkilö, joka on ahtaajalle lakkoavustusta antanut.
Yksi henkilö siis pysäytti osittain tämän maan sponsorinsa kanssa; kova jätkä tämä kyseinen ahtaaja.

Kaipaako Joe suolakalaa ;D.Perhana kun olis pitemmät polvet ettei uppois jäällä polviin saakka.Aloitin grillkauden possulla ihan kunnon perinteistä talouskyljystä missä on läskii ja luuta ,kaasugrillit makkaran paistoon. heittää kolme sylilistä kuivii klapei ulkogrilliin jo tuli hiilos. Muuttolintuja näin tänään jes talvi voitettiin.

Kyllähän suolakala kelpaisi. Tulin muuten äsken jäkismatsista. Otin vähän leipäpalasta, jossa oli itsekalastamaani savulohta päällä. Tuolla sitimarketin tiskillä kävin kalassa. Olivat savustaneet valmiiksi.

Eikä polvien pituus mitenkään niiden kastumiseen vaikuta. Sääret pitää olla pitemmät, niin ei polvet kastu.

Minä olen grillannut koko talven. Ai niin. Kaikillahan ei ole sellaista hienoa talviasuttavaa grillimökkiä kuin minulla.

Talvea ei olla voitettu täällä. Tänäänkin jouduin käymään lumihommissa ulkona ja vieläpä kaksi kertaa. Silti jäi vielä huomiseksikin. Eniten pelotti pumpun puolesta, kun piti krapuloissa lunta työnnellä.

Tänään luin Turkarista joku kysyi keveeneekö maapallo.En usko sitä vastausta .Jos minä poltan vaikka 30 mottii puita ne painaa aika paljon ja mulle jää vaan lämmin talo vähän tuhkaa ja kaikki menee piipusta ylös ja sama määrä tulee alas muka .Kuka uskoo.

Pakko kai se on tulla tänne marisemaan! Muttei ihmiskeho kestä entisiä jännitteitä näillä liukkailla keleillä: heitä puolivoltti ja katkaise kämmenen sivuluu! No onneksi se oli vasen käsi (ei mitään dissausta kenellekään; olen vain oikeakätinen). Joskus aikanaan olisi tullut pieni härö vaan vastaan tai nuorempana: "Äitii..."

Ei se maapallo mihinkään kevene. Vaikka kaikki maailman metsät poltettaisiin poroksi, mikä väistämättä tapahtuukin, niin Afrikassa ja Kiinassa pannaan niin paljon uusia poloisia maailmaan, että kokonaispaino vain lisääntyy. Jo nyt Tellus pyörii epätasapainoisesti lonksahdelleen, kun on liikaa kansaa niillä seuduilla.

Epäluuloisimmat, kuten minä, olemme sitä mieltä, ettei mikään suurikaan ihme olisi, jos pallo vinksahtaa normaalilta radaltaan kohta puoliin? Maailmanloppu vuonna 2012? Ennustettu on.

Mitä taas noihin puolivoltteihin tulee, niin sen homman lopetin jo varhain. Nykyisin meinaan mennä aina selälleen, mutta onneksi olen aina ehtinyt äkkiä kääntyä ja heittäytyä nokalleen. Eipähän iske takaraivoa katuun. Se kun on kuulemma vaarallista.

Terveisiä jöröltä! Oli jäänyt ryyppy päälle pahennusta herättävällä tavalla taimaan hiihtolomareissulla ja myöhästynyt lennoilta pahanpäiväisesti. Nyt on kyllä jo kotosalla ja vieläpä konsulin kyydillä muilutettu.

Oli kovasti pahoillaan, kun oli pikaistuksissaan piilottanut minut. Vapauttaa kuulemma kohtapuoliin, jos saa vapinan sen verran rauhoittumaan, että sattuu sormenpäät nappuloille.

Vähän puheltiin, että tulisi meille viikonlopun viettoon. Grillaamaan rasvaisia ryynäreitä. Niistä se tykkää. Ja niinhän minäkin.

sorsapilli sanoi:
Tänään mennään Lappeenrantaan, mutta ei koko päiväksi... ;D
Tervetuloa!

Varo tällä kertaa, ettei autoasi telota ;)

Jörö tuli kuin tulikin vieraisille. Yhdessä käytiin katajan matsissakin. Hieno mies se on. Nyt otetaan muutama olut ja punkkuu. Unohtamatta tietysti ryynäreitäkään. Meillä on niin leveä sänky, että saapi nukkua toisessa reunassa. Eukko olkoon keskellä.

Haittaakohan sitä eukon kuorsaus?

Ei se ainakaan täällä haitannut sen kuorsaus .Eukon viereen en laskis jos ei ole hyvä nukkumaan.

Niin ja mistäpä tuon vielä tietää, miten kova kuorsaaja jörö itse on? Herrasmiehenä en ole uskaltanut edes kysyä. Ja kun vielä näkyy syövän ja juovankin noin paljon ennen nukkumaanmenoa.

Pitänee vetää oikein lärvit, että saa ainakin itse nukuttua. Mutta toisaalta pitäisi kyllä olla skarppinakin ja nukkua vain " koiran unta ", kun tuo jörö on kuulemma aikamoinen kasanoovakin?

Se alkaa sit huomenna se talviloma Keskiviiko aamuna 12 tuntii autolla ajoo että pääsee mökille.Miten muuten Jörö viihtyi sinun hienossa grillmökissä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.