Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Hyvin se siellä viihtyi. Sinne se sitten lopulta urvahtikin. Panin pesän täyteen puita, peittelin karhuntaljalla ja kävin vasta aamusella herättelemässä. Oli nukkunut kuin tukki.

Itse en kyllä jaksaisi ajaa autolla kahtatoista tuntia. Kävisin välillä kaffeella muutaman kerran. No toisilla on mökki kaukana. Minullahan se on tuossa kymmenen metrin päässä.

Hyvää ja antoisaa aprillipäivää!

Nyt kaikki uusavuttomat ja muut tumpelot, joilla ei kirves, vasara ja saha pysy kädessä, kipin kapin paikalliseen rautakauppaan ja ostamaan polttopuiden pinousteline! Koko 150x120x35 cm. Hintakaan ei ole missään pilvissä. Vain 15.90 euroa!

Ei jumatsukka mitä sitä taas on markkinamiehet keksineet! Edellinen hieno rahastuskeino kädettömille oli se huoltoasemilta saatava pussi klapeja, jossa kuutiohinta nousi muistaakseni jonnekin 400 euron tietämille.

Kyllä taas herroja höynäytetään ja pahasti. Ja hyvä niin.

Ps. Kyllä uskovaisista ja muista raamatunpalvojista sentään jotain hyötyä on, kun ovat keksineet tämän pääsiäisen. Kaksi päivää ylimääräistä huilia ja silti täysi kuukausipalkka kopsahtaa tilille 16. päivä.

Jep jep kävin kuivanlihanmarkkinoissa Savukoskella tulin eilen .Metri oli lunta huono kelkka keli ;D

Paljon kiitoksia wimille Lapin kortista! Taisi eukkos sen kirjoittaa, kun oli niin " selvä " käsiala?

Moi! Tässä on meikäläisen elämä ollut viime viikkoina aika mollivoittoista. Ei kylläkään minkään joukkuelajin vuoksi. Ne maalliset murheet kantakoot muut.

Äitimuori nimittäin on ollut jo pitkään vaikean sairauden murtama ja tänä aamuna hän lopulta pääsi kaipaamaansa viimeiseen rauhaan.

Mutta elämä jatkuu ja kestettävä vaan on.

Leuka pystyyn Joe; syvimmät osanottoni. Unelmat ovat totta niin kauan kuin ne kestävät. Voimmeko sanoa elämästä sen enempää? (Havelock Ellis). Muistot säilyvät aina sydämessä, yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan.

Kiitos vaan myötäelämisestä.

Niinhän se vain on, että jokaisen on vuorollaan lähdettävä. Ikävintähän tässäkin muorin tapauksessa on se, että pitää kärsiä niin pitkään kovia kipuja, vaikka nykyisillä lääkkeillä saadaankin aika hyviä tuloksia sillä saralla.

Kaikkihan alkoi aikoinaan, olikohan vuonna - 98 rintasyövästä, joka leikattiin, mutta sittemmin se kuitenkin levisi lähes kaikkialle ja vei lopulta voimat.

Kyllähän sitä itselleen toivoo sellaista " äkkilähtöä ", jolloin ei ehdi turhia murehtia ja mietiskellä.

No nyt sitten olen minäkin ihan täysi orpo.

Joe, seuraa sydäntäsi; et ole koskaan yksin. Buddha sanoi: Mieli on kaikki kaikessa; mitä ajattelet, siksi tulet.

Kyllähän tässä sydäntään pitää seurata itsekin. Lääkärien ohella.

Mutta kiitos myös niille jäsenille, jotka ovat osanotolla yksityisviestillä lähestyneet!

666

JOEN SUU sanoi:
Kiitos vaan myötäelämisestä.

Niinhän se vain on, että jokaisen on vuorollaan lähdettävä. Ikävintähän tässäkin muorin tapauksessa on se, että pitää kärsiä niin pitkään kovia kipuja, vaikka nykyisillä lääkkeillä saadaankin aika hyviä tuloksia sillä saralla.

Kaikkihan alkoi aikoinaan, olikohan vuonna - 98 rintasyövästä, joka leikattiin, mutta sittemmin se kuitenkin levisi lähes kaikkialle ja vei lopulta voimat.

Kyllähän sitä itselleen toivoo sellaista " äkkilähtöä ", jolloin ei ehdi turhia murehtia ja mietiskellä.

No nyt sitten olen minäkin ihan täysi orpo.

Tuo on totta että mieluiten sitä itsekukin lähtisi ns.suorin jaloin. Ei ole tuollainen syöpien ym. aiheuttama hidas lähtö mitään kaunista katsottavaa.

Osanotot.

Onneksi sulla on päässä semmoinen kovalevy, että kukaan ei pysty poistamaan muistoja sieltä.

Enpä tuosta kovalevyn toimivuudesta ihan satavarma ole. Kun alkaa unohtelemaan asioita aika usein. Pari kertaa olen jopa myöhästynyt töistä lähtiessä. Ainakin minuutin.

Pakko kysyä joltakin kouvolalaiselta, että hyppäsikö ilmapallo rantapalloksi naamioituneena kentälle yhdessä urheilutapahtumassa tässä taannoin? Ja polkiko kukaan sen ihan littuun?

Tänään sitten aloitin jälleen keväisen puusavotan. Polttopuita pitää aina tehdä varastoon, jos katastrofi yllättää. Onpa niitä ennestäänkin ihan riittävästi, mutta kun se on minun terapiaani se.

Soitteli muuten tänään yksi tuttava, joka on lennonjohtaja ja kertoi, että hiljaista on.

Täälläpäin on koivu ranka kortilla.Ei edes rahalla saa ;D Ppitää ottaa kalat avuksi nekin on jäässä .

Tänä aamuna lähdin jo ennen kahdeksaa metsään. Ainakin kolme henkilöauton peräkärrillistä tein ja enimmäkseen niitä koivurankoja. Minä kun vielä kirveellä pätkin, karsin ja aisaan kaikki, niin melkein koko päivä siinä meni. Mutta kyllä kuntokin kohisten kasvoi.

Niin ja kortillahan ne koivurangat meilläkin on. Pitää vain olla se oikea kortti. Ja ajokortti myös on hyvä olla. Onneksi ei enää viinakorttia tarvitse. Sorsapilli varmaan muistaa senkin ajan.

Joe hyvä me prukataan mennä sinappin värisen valmetin kanssa metsään ja puutaa menee talvella paljon .Olen kuulut jostain viinakortista .Se ei onneksi minua koske jos ei rajat mene kiinni.Ja ehkä meillä on eri motti määrät 40-50 on täällä. ;D

Kannattaneeko noita klapiloita tehdä? Niitä kun polttaa, niin tuhkaa voi nousta ilmaan. Ja tuhkahan pysäyttää lentoliikenteen tai vähintään rikkoo noita Hornettien moottoreita. Ei taida kansantalous kestää Joen ja Wimin touhuja pitkään?

Sinnehän ne pakkaa tippumaan Joen takapihalle ne koneet .Miten haades pärjää ilman sähköö viikon ? Hornetit on hyvii uunissa ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.