Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Niin onko se tuuli vai oiken ydinvoimaa se sähkö .Klapella en minäkään osaa läppärii ladata. ;)

Oli hirveetä hännänvetoo!
Lähtiskö Manseeseen, vai Lappeeseen?
Tein eväät. Aika leuhkat.
Manse voitti.
Siis porukka päätti. Iltapäivästä ratkotaan se toinen, ja toinen juketsu.

ps. Joo hyvinki minä viinakortin muistan. Ei joutunu hyllylle kertaakaan. Mitenkähän olis nykykäytöllä?
Yks hyvä konsti oli tilata kaljat kotiin. Toivat oikein kuormurilla ovelle. Eikä kuski paljo korttia, eikä ikää kyselly. Piti vaan kattoo, että vanhemmat ei ollu kotona. Aina oli jonkun porukat kesäisin saares, ni rahan kans ovelle vastaan. Oi niitä aikoja.

Kyllä sen huomaa, että Haades on " kaupunkilainen ". Ei sen vertaa tiedä, että kun klapeja poltetaan niin savuhan se on, joka nousee ylöspäin. Eikä sitäkään kuivista koivuklapeista paljon tule. Tuhka on sitä, joka jää jäljelle, eikä lähde minnekään päin ilman auttavia toimenpiteitä.

Wimin taas ei pitäisi alkaa kehuskella noilla mottiloilla, kun puhuu koko ajan tietenkin " heittokuutioista "? Minulla kaikki on pinossa, eikä ympäri pihoja epämääräisissä kasoissa.

Ja mitä taas Pillin leuhkiin eväisiin tulee, niin lala lala lasanje on uunissa meillä. Ja kaikki erikoiset salaatit on tehty ja huippumaukkaat jälkiruuat. Kahvit ja konjamiinin otan sitten vielä viimeiseksi.

JOEN SUU sanoi:
Puskajussi puhuu kokemuksesta. On varmaan saanut muutaman kerran etälamauttimesta.

Don't taze me, bro!

Puskajussin kokemukset sähköstä ovat myös ihan insinöörimäiset, "savun hälvettyä tarkastamme kytkennät."

Ite oot Joe kaupunkilainen tai tarkkaamaton. Näpyttelin sanan "voi"... Ja kun on tuosta lämpimämmästä seudusta kokemusta laavavirtoineen, niin vihjeeksi: jos sytytät tulivuoren (ja alat sitä polttamaan), niin mitä siitä seuraa? No tuhkapilvi taivaalle tietenkin 8]. Ei se nyt niin ole relevanttia, polttaako puuta tai kiveä, tai jotain muuta jännää.

Kysytäänpä Puskajussilta tai muiltakin: Mikä on mesenaatti?

Onko se jokin mukulakasvi? Vaikkapa samantapainen kuin bataatti tai potaatti?

Entäpä jonkin lajin pinaatti?

Vai olisiko se väsynyt mesettäjä?

Tai liittyisikö se jotenkin senaattiin?

Tässä tapauksessa vastaukseksi ei käy jokin " taiteilijoiden ( kuten muuten minun ) tukeminen ja suosiminen ".

JOEN SUU sanoi:
Kysytäänpä Puskajussilta tai muiltakin: Mikä on mesenaatti?

Onko se jokin mukulakasvi? Vaikkapa samantapainen kuin bataatti tai potaatti?

Entäpä jonkin lajin pinaatti?

Vai olisiko se väsynyt mesettäjä?

Tai liittyisikö se jotenkin senaattiin?

Tässä tapauksessa vastaukseksi ei käy jokin " taiteilijoiden ( kuten muuten minun ) tukeminen ja suosiminen ".

Ihan tarkkaan en tiedä, luulen että minua joksikin rahamieheksi on luultu, tiedä vaikka sponsoreita etsivät lähettelisivät minulle jatkossa viestejä. Ylläpito tuollaisen päätti rätkäistä kun liikaa asiaa kirjoittelin tuonne nuorisokorispalstalle, ilmeisesti häiritsin sitä teinien ja teinien vanhempien loanheittoa liikaa asiaviesteilläni. Luulen, että ylläpidolla on jokin suodatin jolla sitten nämä vihertähdet piilottuvat suoraan eivätkä häiritse lukukokemusta.

Totta puhuen taitaa ainoa etu olla se, että saa liitellä tiedostoliitteitä tänne. En ole ainakaan huomannut että tämä status mihinkään muuhun vaikuttaisi noiden vihertävien tähtien lomassa.

Puskajussikin on taivaltanut täällä kpcomissa kohta jo kymmenen vuotta. Vihreät tähdet voivat viitata jo homeeseen ja nimenomaan homekorvaksi tulemiseen?

Kukahan muuten oli se, joka tämän aloitti ja kuka ensimmäisenä kirjoitti tänne ja milloin se oikeasti tapahtui? Itse kun aloitin muistaakseni vuonna 2003, niin olihan kpcomi ilmeisesti ollut jo olemassa pari vuotta.Tosin mitään tarkkaa tietoa ei ainakaan minulla ole.

Jossain vaiheessahan Ylläpitokin taisi vaihtua? Voisikohan nykyinen Ylläpitäjä selventää hieman tarkemmin kpcomin historiaa ja kertoa, että miten kaikki oikein alkoi? Ja kenen toimesta?

Puskajussi voisi hyvinkin olla jokin perustajajäsen, koskapa on nostanut itsensä ihan mesenaatin asemaan ja ollutkin varmaan yksi ensimmäisistä?

JOE

Eis mesenaatti ole parempi kun valvoja .Mutta tämä Joen foorumi on luetuin ,vaikka kukaan ei kay täällä. Joe minä pystyn vähän kehumaan mutta kaikki on klapissa.

Kyllähän kunnon harrastuksiin aika aina riittää. Mikähän lienee kunto nyt? Nokka maassa?

Se on aina sama juttu kun pitkän talven jälkeen pääsee veneilelemään tuulee niin hitosti ruotsista päin ja kovaa .Mun mielestä tämä elämä on aika kivaa . ;D

JOEN SUU sanoi:
Kyllähän kunnon harrastuksiin aika aina riittää. Mikähän lienee kunto nyt? Nokka maassa?
Vähän. Ei tullu vieläkään sitä lottovoittoa..
Kenttä aukeaa ensi viikolla. Täytyy sitä ennen käydä Doualassa hoitamassa yks juketsu himaan. Pronssinen.

JOEN SUU sanoi:
Puskajussikin on taivaltanut täällä kpcomissa kohta jo kymmenen vuotta. Vihreät tähdet voivat viitata jo homeeseen ja nimenomaan homekorvaksi tulemiseen?

Enemmän taitaa korvat olla kukkakaalikorvat kuin homekorvat. Sen takia vaimon nalkutuskin on niin paljon vaimeampaa, kun peittää se kukinto niin kivasti korvakäytävät.

Kukahan muuten oli se, joka tämän aloitti ja kuka ensimmäisenä kirjoitti tänne ja milloin se oikeasti tapahtui? Itse kun aloitin muistaakseni vuonna 2003, niin olihan kpcomi ilmeisesti ollut jo olemassa pari vuotta.Tosin mitään tarkkaa tietoa ei ainakaan minulla ole.

Aloittaja taitaa löytyä jostain sieltä sinun naapurustostasi, mutta Puskajussi aloitti jo soneraplazan aikoihin. Kun sieltä meni tarjonta hyllylle, perustettiin kp.com.

Puskajussi voisi hyvinkin olla jokin perustajajäsen, koskapa on nostanut itsensä ihan mesenaatin asemaan ja ollutkin varmaan yksi ensimmäisistä?

Taisi niitä ihan useampi kymmen olla kun liityin, mutta ensimmäisten joukossa kuitenkin. Nuorisokoris on tainnut kotini olla siitä lähtien, onneksi löytyi nukkumapaikka täältä naisen hoteista ettei ihan taivasalla Robert Petersenin koripallo-opus naaman päällä tarvitse nukkua öitään. Kymmenen vuoden saldolla tähdet muuttui vihreäksi. Mitäköhän 2020-luvulla mahtaa odottaa...

Mesenaatiksi joku taisi minua ehdottaa siellä nuorisokoriksessa kun jaksoin B-tyttöjen SM-sarjasta pari vuotta kirjoittaa aktiivista seurantaa. Ehkä taas ensi vuonna tai jopa huomenna jonkun näköinen post mortem tai in memoriam kuluneesta kaudesta.

Pamauttiko Ruotsin tuulet wimin jollan rantakallioihin?

Pillille kyllä soisi ronssin jo ihan senkin takia, ettei se vaan mene ilmapallolle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.