Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Älä nyt hyvä mies rupea hamsteriksi .Etkö muista kuinka kävi siinä elokuvassa .Pistä katiska lähijärveen ja kun illatkin on taas näin valosii mene ongelle eukkosi kanssa. :D

syötti

Näinköhän tuo eukko olisi hyväkin syötti. Kannattaneekohan kuitenkaan kokeilla?

Hitto kun ei ole katiskaakaan. Pakko kysyä, kun en kalamies ole, että voiko katiskaan panna syöttejä? Eukko tuskin sinne vapaaehtoisesti menee ja tuskin onnistuisin sen sinne survomaankaan. On se sen verran nuorempi ja vetreämpi kuin minä ja käy monta kertaa viikossa kuntosalillakin. Eihän sille enää tällainen apulantaukko kädenväännössäkään pärjää.

Vesiä sen sijaan on tässä paljon ympärillä. Siitä ei kalastus kiinni olisi. On Honkalampee, Sompalampee, Matkalampee, Nuottilampee, Kalikkalampee, Harinjärvee. Leinosenlampee, Jyrinjärvee, Kuorinkaa, Pyhäselekee ja mitä niitä nyt olikaan.

Paikallisesta kaupasta oli leipäkin loppu. Poika kävi äsken viimeisen ruileivän varas...eikun ostamassa.

Mutta ei se ole helppoa rikkaillakaan. Se perhanan uusi Ylen johtajakin voi päivitellä, että nyt kun olisi rahaa, niin ei ole mitä ostaa.

Exsompankiertäjä

Mielenkiinnolla muistelen luettelemiasi lampia, joilla monilla olen aikoinaan käynyt ongella, mutta kovin hyviä kalavesiä ne eivät olleet. Pikkukalaa tuli, särkeä ja ahventa, isommat olivat harvemmassa. Oliko vika kalastajissa vai välineissä?

Leinosenlampi ja Jyrinjärvi olivat armeijanaikaisia muistoja. Ei silloin ennättänyt kalastelemaan. Enimmäkseen kierrettiin niitä ympäri ja joskus sitten pulahdettiin Leinosenlampeen käskystä: askell' eteenpäin mars!

Ei siis kovin suurta vahinkoa, vaikkei katiskoja heittelekään näihin vesiin. Poislukien ehkä Pyhäselkä.

Tästä meiltä kun on matkaa Sompalammelle ja Honkalammelle vain muutamia satoja metrejä ja itse siinä välissä, niin onpa tuo Sompakin tullut aika monta kertaa kierrettyä.

Mutta kohta pitää lähteä Marjalaan tuttavien luo kylään. Ne ovat hankkineet uudet karaokelaitteet. Ovat kutsuneet testaamaan. Ei niitä laitteita tosin, vaan minun laulunääntäni, joka näillä kylillä on sen verran kuuluisa jo, että jollei se niissä laitteissa pelaa, niin niissä on sitten kuitenkin jotain vikaa tai ainakin säätämistä.

Saatanpa jonkin lasin punkkuakin ottaa. Sehän on uusien tutkimusten mukaan oikein terveellistä sydämelle oikein otettuna. Tosin itsehän olen sen tiennyt aina. Sopiva annos on yksi laatikko illassa.

Laulaja-JOE

Olisiko kyseessä vanhempi mieshenkilö Mulon kylästä? Tai sitten murreväännös lauseesta "elän parisuhteessa miehen kanssa"?

Kala kun kala pikkukalasta voi leipoo jos osaa vaikka kukon .Kiva kun tänne tulee uusia tyyppejä vieraina .Mutta tulkaa jotkin pysyvästi..

Utelias Jarmo sanoi:
Mistä tulee tuo toinen nimimerkki "mulon ukko"??

Ketä nyt tarkoitat .On Nannaa ikävä ;)Jätkät hei kuka teistä edes missäon Joensuu . :)Vähän provoo. ;D ;D

Hyvin pelitti tuttavien karaokelaitteet. Liian vähän niillä tosin oli Juicee ja J. Karjalaista. Kaikki muuten taputti voimaperäisesti, kun vetäisin Me ollaan sankareita kaikki-kappaleen. Viidennentoista Yön laulan vasta parin viikon kuluttua.....

Pientä säätöä kuitenkin täytyy kaverin tehdä niihin hilavimpuloihin ja rilavitsoihin, sillä jokin mikrosiru niistä ilmeisesti irtosi ja lensi minun ohimoon. Lienee mennyt ihan pääkopan sisälle, kun niin oudosti jyskyttää. No korjaussarjahan on lähellä. Tups! ( ääni, kun avasin Sandellssioluttölkin ).

Mitä taas tuohon Mulon ukkoon tulee, niin enpä tuota tunne. Jokin vika silläkin kyllä täytyy olla, kun ei osaa meijjän murretta. Mutta käy siellä Katajan sivuilla kyllä muitakin höpelöitä.

Mikrosiru on otsikosta hävinnyt jonnekin bittiavaruuteen. Kävin vähän voimistelemassa ulkotöissä ja otin muutaman korjausarjan siinä sivussa. Helepotti.

Oletteko muuten kuulleet, että yksi Suomen kuuluisimmista kokeista ( ei mitään koehommia, vaan kokkihommista on kyse ) on joutunut viime aikoina loihtimaan kurmeeaterioita pelkästään omasta kaalista? Siinä ei lautasella paljon ole.

Mun puolesta tämä lakko saa jatkua .Ei se minua koske vaan nyt tulee esiin nämä hyvät pientilat jotka itse jalostaa tuotteen valmiiksi ja ne on hyvii.Oletko Joe kaynyt monesti savusaunassa ?

Kerrohan viisampana Joe miten ne mittaa .Eilen muka 1,4 miljoonaa katsoi lätkää mulla oli telkari päällä mutta eri kanava mutta Rario oli päällä.Voitko valaista tyhmempää ongijaa ;D

Kai ne käy salaa vaklaamassa. Eilenkin illalla meidän olohuoneen ikkunasta kurkisti joku ihan outo tyyppi. Siis ulkoa sisälle. Jotain se kirjoitti muistiin. Sitten otetaan puhelu sinne Ylelle ja ilmoitetaan tulos.

Ja helppoahan tuo on, jos vaikka jokainen käy naapuria vaklaamassa. Ei tarvitse lähteä kovinkaan kauas. Paitsi tietysti Lapissa. Tosin onko siellä telkkareitakaan?

Oletko varma siitä tyypistä ettei se ole Joulupukin apuri niistä ei kannata pelätä.
Hitto olen kade vein yhelle vanhalle patulle parikymmentä ahventa hän pisti ne fileeksi ennenkuin tölkin jouin.Osaan minäkin saman homman mutta en noin hyvin .

Eika siellä lapissa ole edes sähköö muuta kun mun kartanolla. ;D

Vaikka vanha sanonta onkin, että laiska töitään luettelee, niin luettelenpa kuitenkin.

Aamulla aloitin puoli seitsemältä ja vein eukon töihin. Sitten tein kuolinpesässä töitä. Siivosin pari varastoa ja vein kaksi peräkärrikuormaa sekojätettä kaatopaikalle. Sitten vielä yksi kuorma SER-romua ja lopuksi vielä yksi kuorma ongelmajätettä. Oli vanhoja akkuja, maaleja, jäteöljyjä ja ties mitä.

Olenko siis nyt reporankkana pari kylmää huurteista ansainnut? Kun on tuota hellettäkin ihan kohtuullisesti.

Pistin elämän reteeksi ostin kaupasta Saksalaista grillmakkaraa.No ulko näkö oli hyvä samoin sisältö .Mutta aivan suola paskaa oli maku. ;D

No elä hyvä veli vielä lannistu. Itse ostin niitä perinteisiä viltsuja ja kapanosseja. Toki ihan oikeita pihvejäkin oli muutama. Sekaan muutama kasakesäkurpitsan viipale ja se oli siinä.

Ei sitä aina tarvitse maailmankuuluja kurmee aterioita olla, kun saa itsensä täyteläiseksi ja onnelliseksi.

Ai niin. Muutaman olusenkin otin ja pari lasia punkkuakin meni. Mutta loppujen lopuksi olo on ihan normaali. Humalahakuinen.

Luinpa tuossa lehdestä, että Leijonat kunnostavat sankaripatsaita Lieksassa.

Kuka lieneekään keksinyt tuon, mutta helkkarin osuva rangaistus, kun kisat menivät täysin alta lipan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.