Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Voihan toikin olla rankaistus.Mutta meidän Jutta tule Joesuuhun puhumaan minä kestän .kestättekö te. :DEnään kolme kuukautta että alkaa loma jotku pitää muo outona.

wimi sanoi:
Voihan toikin olla rankaistus.Mutta meidän Jutta tule Joesuuhun puhumaan minä kestän .kestättekö te. :DEnään kolme kuukautta että alkaa loma jotku pitää muo outona.
Miksi?

Ehkä loman ajankohdasta menen aivan korpeen viikoksi parhaseen ruskaaikaan.

Jutasta muuten tuli mieleen, että kiittelikö se ketään spiikkien alussa? Ja toisaalta tässä vapaiden aivosolujen mellestäessä yksi toinenkin juttu: meinaakohan tämä meidän ex-ylepomo ruveta / haluta kansakunnan hyvinvointipäälliköksi tai liideriksi ylenpalttisilla ja sydämellisillä jutuillaan (tutustukaa itse tarkemmin, nyt ei taivu).

wimi sanoi:
Ehkä loman ajankohdasta menen aivan korpeen viikoksi parhaseen ruskaaikaan.
Pöh, paras loma-aika on aina silloin, kun kohde sitä viettää; ei siinä kukaan oudoksi voi muuttua. Immeisillä vapaa tahto ja silleen. Toisaalta tästä pitänee lähiaikoina aloittaa juttua moskiitoista ja muista veren imijöistä.

Joo mutta sitä ne sannoo että jätkällä on mökki ja minä menen korpeen vaikka saalis olis siinä vieressä.

Mökki on niin old schoolia ja yliarvostettu juttu. Äiteellä ja anopilla toki sellaiset löytyy, mutta kyllä teltta ja korpi on aika yhtälöä. Ja sitten tulee toki näitä Joen DeLuxe Grillimökkejä; liikkuvatkin ripeästi ja tarvittaessa oikeisiin koordinaatteihin kunhan punkkua on tarpeeksi.

Saakelin yökyöpelit! Minä en koskaan ehdi näihin mielenkiintoisiin keskusteluihin mukaan, kun olen pahus vieköön niin iltauninen.

Eikö pillinkin olisi parempi puoli kahdelta yöllä olla eukon kuin pullon vieressä?

Kyllähän me yritettiin saada suo hereille mutta olit eukon kainalossa pois pahasta mailmasta.

Aamulla kun hain postin näin tien vieressä korvasienii tunnen kyllä sienet homesienistä lähtien ja tatit voi laittaa suoraan pannulle mietin nuohan pitää keittää monta kertaa onko ne sitten sen arvoisia.Mutta joka vuosi pitää ainakin yhden kasvin istuttaa .

Kyllähän korvasienet on jo ulkonäöltäänkin niin kuin paskakasoja, joten eihän niitä voi normaali ihminen syödä, vaikka kuinka keitettäisiin. Toki Pilli voi niistäkin kerman kera loihtia vaikka mitä.

Vähän tuossa kavereitten kanssa grillattiin ja ohessa ehtoollistakin otettiin, mutta kun kaikkien piti olla skarppina aamulla, niin jätettiin olotila vain nousuhumalaan. Harmittaa, mutta ei ehkä aamulla niin paljon?

Sun pitää Joe vihdoinkin antaa periksi ja hankkia uusi soffa. meikäläisen mansionissa jo tämä takapuolenalunen kirjoittelee itse tänne comiin kuorsauksen ja kuorsauskulman mukaan. Wimillä löytyy tommonen liikkuva yleisfisustuslaitos ja Pillillä Ahtaajien DeLuxe malli. Kun meillä ei ole tuota sun grillikotaa tai edes vastaavaa köyhän miehen versiota tarjolla, niin mentiin Suomi Soffaan.

Puskajussilla tulee muutto eteen. Onneksi ei sentään erilleenmuutto, vaan vaimo lähtee mukaan. Kuulema osa tavaroista ei lähde mukaan, vaan pitäisi hakea kaupasta uusia. Tietääköhän se vaimo, että ne haluavat rahaa jätettävän sinne vaihdossa tai edes lupauksen siitä että sitä rahaa joskus löytyy. Johan sitä lupailtiin jo pankillekin, että rahaa löytyy, eikös ne voisi suoraan kysyä pankilta ovatko nämä rahoissaan vaiko ei?

Joellahan tuskin on tällaista ongelmaa, onhan kartanot synnyinseuduilla ja niin pois päin. Se on tätä kaupunkilaisväen touhotusta taas tällainen muuttaminen. Sen kun pistää verkot vesille ja tulet nuotioon, siinä sitä elämää.

Mistäs sitä meikäläinenkään tietää, töistä kun tulee, milloin on lukot vaihdettu ja kamat oven ulkopuolella. Meinaan se vanha ruttuinen ja naarmuuntunut 50-luvun matkalaukku ja pari kassia tyhjiä tölkkejä. Eihän minulla paljon muuta ole.

Särkelä itte. :)
Eilen oli lehdessä juttu että kohta voi laittaa särkee auton tankiin.Täällähän on tehty jonkin aikaa perkuutähteistä Diesillllii joka toimii ihan hyvin .Se on ihme toi verottaja tästäkin rankaisee pistää siihenkin jotain veroja.
Tässä pähkäilin että laitan oman tuulivoimalan omiin tarpeisiin se ei kuuleman käy tai käyse jos maksat jotain maksuja .Onneksi saa pihalla touhu veillä mitä haluaa. ;)

Minä ajattelin alkaa tehdä tuota energiaa ihan vanhoilla ja hyviksi havaituilla menetelmillä.

Minulle jäänee perinnöksi mutsilta hänen vanha polkupyöränsä. Olen ajatellut tehdä siitä sellaisen kuntopyörän. Takapyörä vain sellaisen telineen päälle, että pyörä pysyy pystyssä ja pääsee vapaasti pyörimään ilman, että matka jatkuisi mihinkään.

Siihen takapyörään kiinnitän niitä vanhan ajan dynamoita tarvittavan määrän, joista piuhat lamppuihin, niin johan alkaa valoa tulla pimeisiin talvi-iltoihin ilman sähköverkkoakin.

Eiköhän ne muutkin sähkövehkeet saada sillä systeemillä pelaamaan? Ainakin kun olen joskus harvoin tiekkarilla kpcomissa, niin pistän eukon ja pennut polkemaan vuorotellen ja kovaa. Vaihtakoot lennosta vuoroja, ettei minun lähetyksiini tule katkoksia.

Tässä keksinnössä voi olla juuri sellainen markkinarako, että patentoin sen ja annan valmistuksen jollekin fillarikorjaamolle, josta nappaan aina rojaltit.

Jokohan loppuu JOEN ainainen köyhyys ja valoa näkyy myös tunnelin päässä?

Eiköhän toi Tahvo pitkälä tai vastaava ollut Jopon päällä sotkenut aivan tarpeeksi.

En tiedä ensin sinä kolaat henkikievariin ei ole yhtään lunta .Kai ne olis nyt hävinyt ,J

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.