Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vähän on sellaiset fiilikset, että alan tuntea itseni vanhaksi.l Mutta en viisaaksi. Kerro sinä, ystäväni Joe, miten tämän voisi poistaa? Tietänet , mitä meriteeraan? Tarvitaan mahd. perusteellinen selvitys, pliist. Hirviän nopiaan, sanoisi Keke...

Koko Vappu perseet olalle! Se on siinä! Maanantaina takaraivossa ei enää jyskytä ainakaan keskiviikkoinen. Se on varma!

JOEN SUU sanoi:
Koko Vappu perseet olalle! Se on siinä! Maanantaina takaraivossa ei enää jyskytä ainakaan keskiviikkoinen. Se on varma!

Meinaako JOE avata kesäkauden rillimökissä Kumpun soidessa taustalla?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rsYtWzCyYLA[/youtube]

Mikäs sen hienompaa kuin parhaassa seurassa (=yksin) paistella makkaraa, kun vielä kelisuojakin on kunnossa eikä tuiske puhalla ja räntä vihmo poskipäihin.

Kateeksi käy, täytyy myöntää!

Ps. Viettääkähän kaikki riehakas työläisenjuhla, vaikka kelit ovatkin mitä ovat!

Ikävä kyllä minun Vappuni ei ole kovin riehakas, kun äitimuorin hautajaiset on huomenna.

Saatan kyllä illalla grillimökin lämmittää ja pari lasillista punaviiniä ottaa ja grillatakin.

Mutta kaikesta huolimatta Vappuja kaikille!

Joe hyvää iltaa sullekin,minä olen saanut olla lapsenvahtina koko illlan 8 kuukautisia kaitsen . Voimia Joe.

Kiitos kiitos! Voimiahan tässä tarvitaan ja onneksi niitä vielä jonkin verran onkin! Vähän on kyllä tulokset tippuneet, kun penkistä ei enää nouse kahtasataakaan.

Jaksamista ja Äijärutistus Joe. Penkki pysyy ja odottaa kärsivällisesti, miehen parhaita ystäviä.

Olen illan myöden huomannu kun mulla on hoidossa 8 kuukautitinen tomera poika se puhuu samal taval kun puhutaan baarissa ny .

wimi sanoi:
Olen illan myöden huomannu kun mulla on hoidossa 8 kuukautitinen tomera poika se puhuu samal taval kun puhutaan baarissa ny .
Whhat? Miten puhutaan baarissa nyt ja miten se liittyy 8kk lapseen; ainakin lapsita on kokemusta ja aikanaan tämän kellon lyömän baariajoistakin (ei silloin mitään jokellusta kuulunut).

Haades sanoi:
Whhat? Miten puhutaan baarissa nyt ja miten se liittyy 8kk lapseen; ainakin lapsita on kokemusta ja aikanaan tämän kellon lyömän baariajoistakin (ei silloin mitään jokellusta kuulunut).

Tarkoitin että kummakaan jutusta ei ei saa selvää. :)

wimi sanoi:
Tarkoitin että kummakaan jutusta ei ei saa selvää. :)
Joo, sen ymmärsin muttei kai tähän aikaan vielä kukaan ala pubissa jokeltamaan? Tai mistäpä minä sen tietäisin?

Jöröhän kävi sukupuolenvaihtoleikkauksessa ja kantaa nykyisin nimeä pinde-täti. Ennen kulki Lappeen raitilla hakku olalla. Nyt olalla heiluu käsilaukku.

Miten teidän vappu on lähteny .Uskon että ei oltu ullanlinnanmäellä koreineen

Ai että miten? No meiltä ainakin Vappu lähti tänä aamuna kävellen. Kertoi tulevansa käymään vuoden päästä uudelleen.

On vappu rauhaisaa kuudetta päivää pientä flunssaa potiessa. Kotijoukotkin lähti mökkeilemään appivanhempien kanssa, on kartano hiljainen. No saapahan kiinnitellä uuden kaapin ja pari hyllyä seinään rauhassa siemaillen, menee tämä näinkin. Älä Wimi eksy reissulla, ei noista valvojista aina tiedä mitä niillä on mielessä ;).

Mitä helvettiä! Saiko se wimi Nannan lopultakin mukaansa? Vuosiahan se sitä on yrittänyt.

No sinnikkyys palkitaan.

Ruoka loppuu. Eipä ollut enää aamupalalla juustoa ja makkaraa leivän päälle laittaa.

Päivällä nostan pankkitilini tyhjäksi ja ostan kaikilla rahoilla Pilkon sitimarketista ruokaa. Ainakin säilykelihaa ja suklaata. Harvoin tulee mentyä peräkärrin kanssa kauppaan, mutta nyt on sen verran vakava tilanne, että on pakko.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.