Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jos hiukka väsähtänyt eukko ei huomaa hämärrytetyssä valaistuksessa pölyn määrän säilyneen muuttumattomana, tai ehkä jopa lisääntyneen lähtöhetkestä, niin onko kohde silloin pöllyssä?

Taas tuli pohdittavaa. Mutta öitä Joelle, sov bra.

Tänäänkin on metsikössä rumuttu monta tuntia. Käyty kaupassa. Katsottu telkkuu. Luettu kirjaa. Ja levättykin. Ja nyt on pojanpoikakin hoidossa. Ja niiden koira. Kyllä kiirettäkin pitää. Nyt.

Vaan ei valiteta, ei.

Nyt jyllää endorfiinit sun muut fiinit jutut. Mahtava! tunne, kun pääsi taas lyömään palloa. Vaikka tekee kipeää, niin ei haittaa. Kipu jalostaa.
Elämä on ihmisen parasta aikaa. Naatitaan.

Kyllä nää pyhäpäivä -maanantait toimii. Ei ole valittamista mihinkään suuntaan.

No niin. Huomenna starttaa auto, minä ja eukko Ruotsiin. Jotain tavaroitakin kyytiin otetaan.

Eukon viisikymppisiähän sinne mennään siskonsa luo pitämään. Ehkä jopa juhlimaankin.....

Saattaa tulla yli viikon tauko mulle täältä. Mutta etteköhän pojat pärjää silti keskenänne?

Soonmoro!

Ja visst, det ska ni göra. Ruåtsi on hieno maa, nauttikaa olostanne ja onnea Emännälle. Me pärjätään, mår bra, skål ja silleen. Kyllä sä tiijät ;)!

Yksinhöpinäksi tämä viikonloppu näköjään menee, kuten arvata saattoi. Mutta kun ei ole itsellekään pahemmin asiaa.

No menköön nyt, on perjantai 8]!

No niin lapista yöllä tultiin kotiin . Oli ranka loma .
Kelkkaa monta kertaa kaivoin takaisin urille .

Nyt lähen tonne rantaan katsomaan veneen kevät kunnostusta .

Ja punomaan juonia yhteen tamahtumaan ens torstaiksi . ;D

Haades sanoi:
Älä juoni, ettei sua luulla kiaroks miäheks.
jos kää

Kiero olenki . Mutta tyhmä kysymys
Autoa uutta olen ostamassa . Jos tulen josku hesaa
mistä niihin ratikoihin ja metroihin ostetaa lippuja .

15 vuotta viime reisusta vierähti .

Siis ostat auton, menet Hesaan ja haluat tietää mistä ratikkaan tai metroon saa ostaa lippuja? Ymmärsinkö mä nyt oikein? Kai sillä autolla voi sielläkin ajaa?

wimi sanoi:
Junalla tulen turusta .

Kotkas olis toinen . Miten sinne pääsee .
Jaa jaa. Lippuja saa luullakseni ratikoista ja busseista kuljettajilta (metrosta ei ole hajua tässä osastossa), sitten on lippuautomaatteja ainakin juna-asemilla ja metroasemilla. Ja paikallisliikenteessä voi samaa lippua käyttää eri vehkeissä sen voimassaolon aikana (tunti?).

Kotkaan pääsee Hesan kautta bussilla ja kaiketi junalla ihan hyvin. Mä olen tosin ollut Kotkassa aina omalla autolla aikuisiällä, mutta kait junalla pääsee suunnilleen kaupunkiin kuin kaupunkiin? Paitsi vissiin Heinolaan, en ole ikinä nähnyt siellä liikkuvaa junaa.

Koodinimi "liisa elisa . Mulla on ne vanhat Johan falkit .

Voi väittää on hyvä sarja

Ite oot sekasin. Sä kehuit aikanaan Johan Falkia, mä en ollut sitä nähnyt, aloin katsomaan, tykkäsin ja nyt kiitin vihjeestä. Capisce? Elämä on laiffii, ei mitään monimutkaisempaa 8].

wimi sanoi:
Koodinimi "liisa elisa . Mulla on ne vanhat Johan falkit .

Voi väittää on hyvä sarja

Wimi hoi. Onko Johan Falk joku Paavo Koskivaaran kaksoisveli, yhdennäköisyys on ilmeinen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.