Vs: JOEN SUU
Sullahan Joe on lähellä S-Market, josta voi kyllä saada vanhaa ruokaa. Onkohan ne heitetyt ruoat siellä kaupan sivustalla olevassa isossa jäteastiassa vai lieneeko se vain pahviastia. Olen aina miettinyt.
Hyvä kun meilläkin tulisi laki kuten Saksassa,että ruokakauppojen vanhenevaa ruokaa ei saa heittää pois vaan se on annettava muualle jakeluun. Saksassahan eläkeläiset ovat myös kusessa ja jonottavat noita ruokia. Meillä ei kyllä kotona löydy ikinä vanhaa ruokaa vaan aina se mahaan menee. Itse kyllä ostan aina-30 % ruokaa kaupasta.
Emäntä kyllä teki tässä äskettäin mokan, kun olin unohtanut jääkaappiin io vanhaksi menneet broilerit. No tietysti heti kun huomasin, niin paistoin ne ja jätin levyn päälle loppukypsytykseen. Emäntä oli vain unohtanut ne sinne, kun oli lähtenyt erästä peliä katsomaan.Itse olin mennyt jo aikaisemmin. Illalla kun pelistä tultiin takaisin, annoin pienet moitteet. Kyllä jokaisen naisen pitäisi tietää, ettei vanhaa ruokaa vaikka olisi paistettuakkaan pidä jättää huoneenlämpöön. No panin pakkaseen, jotta pöpöt kuolevat. Seuraavan päivänä syötiin. Ei mahavaivoja.
Huomenna saattaa olla, että meikäläinen on lehdessä . Karjalan Heilissä. En kyllä ole päähenkilö. Ei kyllä toimittaja tykännyt, kun kysyin,että kai tästä haastattelusta nyt yhdet oluet tarjotaan. Outoa. Mattihan saa aina ilmaista juomaa.