Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Sory kaverit . Uutta eukoo olen metsätäny aika hyvin tuloksin .
Niin meni taas lusikat jakoon . Sopuero molemat halusi erota .

Mutta toi Aatos on mahtava uusi tuttavuus .Se kirjoittaa mitä minäkin ajattelen . 10 pistettä hänelle . ;D
Ettei vaan olis wimin toinen profiili :)

Jahas. Vai niin sitä wimille lopulta kävi. Toivottavasti lusikoita on parillinen määrä, ettei siitä yhdestä tarvitse riitaa aloittaa.....

Mutta sitten ampumahiihtoon. Minne on Suomen miesampujat ja osittain naisetkin kadottaneet Simo Häyhän perinnön? Mäkäräisele tänään taisi käydä vahinko, kun sai kaikki taulut alas.

Tiesittehän muuten, että nuokin taulut tänään oli valmistanut meidän kylällä toimiva yritys. Ei ole linnuntietä kuin noin kilometri meiltä. Noin 45 vuotta sittenhän ne aloitti ja minäkin olin jollain lailla mukana prototyyppejä tekemässä.

Niin ja ei se Aatos ihan uusi tuttavuus ole. Olihan se jo täällä käymässä vuonna kanto, kivi ja viikate. Wimi tuskin oli silloin edes syntynyt.

Ja hyvähän se vaan, että saamme välillä kuulla Aatosta jaloa ja "alhaista " mieltä......, kun näköjään tuo Haadeskin on pikkuhiljaa meidät jättämässä. No voihan olla, että hänelläkin on joku " prosessi menossa " ja lautasia lasketaan......

Vaan eipä tässä kannata paljon irvailla. Lähtö se on minullakin ollut monta kertaa lähellä ja sillä lailla on aina vähän epävarma olo.....

Mitenkähän wimille kommentoisi diplomaattisesti tästä joillekin tärkeästä ihmissuhdeasiasta?
Vähänkö meikäläistä ihmetyttää tuo wimin kiire uuteen suhteeseen. Eikö millään ensin voisi viettää huolettomia poikamiespäiviä? Heti pitää etsiä uutta emäntää tilalle, kun entinen on saanut rasvansa pois kylpyhuoneesta.

Vai eikö wimi osaa itse laittaa ruokaa, siivota, pestä pyykkiä ja tehdä käsitöitä?
Toisaalta, vähänkö pitää olla kade, kun mitä ilmeisimmin wimi näyttää Tauno Palolta.
Sillä ei kai muuten uuden kumppanin metsästys toisi noin nopeasti tulosta.

Joo, tänään Kaisalle täysosuma ja huippuhiihto. On se vaan hienoa, kun Suomen tyttö menestyy.

Jotenkin arvasin, että Joe se on pyörinyt Kurvisenkin varikolla. Paloaukealta astiko täräyttelit Ilmon tauluihin vai olitko enemmän tinauspuolella?

Haades tuskin hopeitaan jakaa, vaikka pirustako sen tietää. Olisihan ne maailman ensimmäiset zeropaperit.

Ei mulla mikään prosessi ole menossa, ketään tai mitään jättämässä, jne. No joo, Zeroakaan en enää juo, se on jätetty se(kin).

Huomenna on perjantai luullakseni?

Ollaankos sitä valmiina tulemaan tänne vaikka heikommillakin kirjoittajan lahjoilla...... itseni tapaan?

Mitä taas Kurvisen Ilmoon tulee, niin oli silloin aikoinaan vielä kapiaisena täällä, kun alkoi kehittelemään ampumatauluja. Lopetti sittemmin kapitulantin hommat ja perusti myös " hieromalaitoksen ", kun oli jo aikaisemmin ollut muistaakseni hiihtomaajoukkueen mukana hierojana.

Ja on se Ilmo meikäläistäkin hieronut monta kertaa. Hyvin osasikin hommansa.

No ei sitten!

Lohen kyllä loimotin ja odottelen työpäivien päättymistä. Kolometoistahan niitä enää on.....

Vähän on olo taas mennyt huonompaan suuntaan ja verenpaineet nousseet, mutta onneksi sain tänään TTH:sta lääkitykseen liittyviä korjauksia.

Eilen kävin verta antamassa ainakin litran ja sydänfilmissäkin piti käydä. Liittyen polvioperaatioihin.... Hyvännäköine filmi kyllä oli. Sydän ihan selvästi oli lyönyt ja jättänyt paperille tietyn kuvion. Oli se tietokoneellakin. Mutta minähän vanhan liiton miehenä vaadin myös paperiversion...

Meinaan jos tietojärjestelmät kaatuu ja minäkin.....voi sitten eukko viedä tarkistettavaksi kuviot, josko hoitovirhettä oli tapahtunut? Ja korvauksia tietenkin vaatimaan, että saa hommattua hienon ja kalliin hautakiven.....

No Joe tsemppiä, kyllähän nuo loppumetrit työelämäs varmasti vähän nostaa paineita jokaiselle.
Monasti pitänyt kysyä siitä lohesta, että mites sen suolaat ja varmasti kirjolohta, ettei sitä norjan lötkyä?

Enkö muka ole sen jo monta kertaa kertonut. Ei ole mitään rakettitiedettä se lohen suolaus.

Puoli kourallista merisuolaa vaan fileen päälle pari-kolme tuntia ennen loimotusta ja samalla siinä sitruunapippuria kohtalaisen reilusti myös.

Sitten vaan tapeilla haapalautaan kiinni ja tulen viereen. Pitää kokeilla välillä, että fileen ja tulen välissä pitää pystyä pitämään pikkuisen aikaa paljasta kättä, ettei liian kuumana homma käy.

45 min-tunti ja valmista on. Takuutuote!

Nokun meitä noviiseja vielä täälä sivuilla pyörii, eiköhän ens kesänä viimeistään testata resettiä.
Kaikilla kun ei noita rillimökkilöitä ole.

Tässähän alkaa kilpailu kuka tulee Joen tilalle. Eihä n Joe voi kirjoitaa, jos noutaja jo vienyt,

Ehdotan,että Joen tilallle tulee Haades

Onhan tuo ilmoja pitänyt.
Onneksi ei rillimökki lähtenyt tuulen mukaan, kuten Kuopiossa rakenteilla oleva omakotitalo. Ne on täälläpäin mökit torpattu kunnolla peruskallioon.
Eivät lähde kuin palamalla.

Ei kai vaan ne paineet nousseet erään joukkueen viimeaikaisista otteista?
Harmihan tuo on kun noin koettelee. Jospa se elo tasaantuu, kun 13 päivän päästä ei enää tarvitse kahteen paikkaan kamuta. Jatkossa riittää emännän selkä.
Voimia Joelle!

Ei huolta seuraajasta, minun mielestä Joessa on ainesta myös haamukirjoittajaksi.

Olen lyötäny uuden rakkaan oon niin onnelinen . Päässä surraa vaan rakkaus ja hellyys .

Aatos on mun haamukirjoittaja

Kunhan vaan ei olisi wimin uusi rakkaus kulkenut jo jonkin aikaa entisen rinnalla, kun näin nopeasti uusi onni alkoi.....? Mutta eipä mittään. Onnea vaan uudelle, yhteiselle tulevaisuudelle!

Mutta mites tulevaisuudessa Lapin matkat? Eikös se paikka siellä ollut entisen eukon syntymäkot tai jotain sinnepäin? Vai muistanko väärin.

Toki voihan uusikin rakaskin olla niitä " heinäkenkätyttöjä " ja sieltä löydetty? Kai silläkin joku pikkuinen hirsimökinreuhka siellä jossain kairassa vielä on pystyssä?

Minä jäin taas poikamieheksi loppuviikoksi. Eukko, tyttö ja tytön poika lähtivät Kuopijjoon. Pittää ottaa rauhallisesti tämä ilta ettei tule jälkipuheita ja jälkipyykkiä. Eikä mitään muitakaan jälkiä.....

Lappi on turvattu . Sopuero
Joe tiesi . Nyt alkaa mun uusi loppuelämä uuden naisen kanssa .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.