Elä hyvä Veke yritä. Kaikista juomista saa sen saman olon, kun vaan liikaa ottaa. Tunnusta pois. Ihan pelkään puolestasi, kun sulla on tuo ongelma, että miten selviät Pääsiäisestä, kun on niin paljon vapaata ja kaiken maailman Genevereitä sun muita....?
Itse kun olen parannuksen tehnyt, niin tämäkin viikonloppu menee ilman alkkomahoolijuomia. Toki tämä lentsukin hiukan vaikuttaa siihen.....
Mitä taas näihin klapikoneisiin tulee, niin olenhan sen jo kertonut, että niin kauan kuin kirves kädesäni pysyy, niin pilkon puut sillä. Kirveellä siis.
Muuten niin montakos itsetekemiä kirveenvarsia wimillä ja bannaanilla on varalla? Mulla on pari valmista ja ainakin parikymmentä aihijjoo. Vekellähän ei varmaan ole kirvestä lainkaan. Lie kirveensä kaivoon heittänyt jo vuosikymmeniä sitten? Tokkopa virkamies tietää edes, kummin päin sitä kirvestä edes kädessä pidetään?
Naiset muuten on aika viisaita. Aamulla valitin, että miten meikäläisen pään sisällä voi olla niin paljon niistettävää, niin eukko sanoi, että johtuu siitä, kun miehillä on niin tyhjät päät, että sinne sopii.....