Lauantaita. Joe lohta loimotteli, ja mie loimottelen suupieliä tässä, kun haukotuttaa, perkeleen kiirettä pitänä töissä taas. Mutta nyttempä mulla alko loma, nimittäin kesäloma, 3,5vk. Tosin syksyhän se on tulossa, ainaki kun kahteloo sääkarttoja, mutta kelillä ei väliä, kuhan on vapaata.
Se ois lottopäivä taas. Euron jaskassa ei tullu eilen kun 16e, mutta jottain kuitenkin. Sijotan tuon tännään lottoon, ja otan jokerinkin. Plussalla ja tuplalla, numerot taas vaan uupuu.
Koripallopojatkin alkaa olla kaupungissa jo,jenkulavelikullat on tulollaan kanssa kohtapuoliin, ja harjotusmatsitkin on julkastu jo.
Mutta, kuten la. tapoihin kuuluu, niin pittäähän se hieman huurteista maistella, ja niin laiska oon tännään, etten jaksa ruokaahaan tehä. Ostin kaupungin parhaan marketin rillistä rillatun roilerin, tai 2, jos ollaan tarkkoja. Männään sillä tämä ilta. Ja on mulla myöskin munkkeja, jos sokerin puute iskee.
Jytkytelläänhän. Minne on Nätnekki hävinnä, onko vaimo pannunna tossun alle, kun ei oo kuuluna. Ja onko veke kompastunu johtoihin keilahallilla? Onko sarjat kaatunu? Puksuti..