Kyllä se on niin muuten, että mulle voi kaikki antaa rahhoo, jos sattuu ylimäärästä löytymään. Ja kyllä se on myö niinkii, jotta tännään aukivaa korkki pullosta, tai paremminkin tölkistä kuuluu sihahus. Perkuleenn kiire viikkon taas takana, joten oon ansainnu. Otan silleen sopivasti, ja käyn illalla saunassa, silleen kai sitä rentoutuu aika hyvin. Huomenna jos kävis pikkusen salilla kuntoilemassa, on kroppaa niin jumissa, jotta en tiiä että auttasko ees hieronta. Onhan niitä niitäkin erilaisia kyllä. Hierontoja siis. Niin on laiska olo, etten jaksaa ruokaakaa laittaa. Ostin rillatun, valmiin, roilerin, ja aattelin sitä nappaani vetästä illan mittaan. Jos kävisin rantaraitin kävelemässä illlalla, mutta en uskalla jokilaivalle kyllä. Oli virman tytöt oli eilen ollu jokilaivalla iltaa istumassa. Ihmettelinki, kun oli niin nuutunutta porukkaa töissä. Oli ilta kuulema vierähtänyt. Kyllä ne minuaki houkutteli eilen, mutta en tässä iässä ennää pystyny, kun olin töissä iltamyöhään, ja tännään menin heti aamuun. Ei oo nuori ennää.
Jos voittasin lotossa, niin lopettasin työnteon. Työpaikalla ainakin. Töitä voisin tehä, vaikka mökillä. Siellä teen muutenki, mutta voisin palkkatyöt lopettaa. Pitäs kuitenkin muutama sata tonnia saaha jostain. Nykysessä työpaikassa on kyllä näin kesällä se etu, että on helkkarinmoinen veto sisällä, ei pääse hiki tulemaan. Lisäks näin kesällä, on hyvät näköalat, oikein näköalapaikka on, jossa näkkee kaikenlaista kaunista, kun hepeneitä ei paljoa oo.. Joku laulo, että "käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa..." Kuka lie ollu? Ilman paitaa ei passaa kyllä olla, ulkosalla, eikä työpaikalla varsinkaan. On semmonen pyykkilauta- vatsa, että kaikki vastaan tulevat varmaankin pyörtys heti.
Jytkytellään! Veke vois kokeilla keilausta muutaman kerran oikein kunnon humalassa, lyön vetoa, että tulos olis uran paras. Tulis joka sarjalla täyskaatoja.