Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilves.Pieni gallupi. Kun tepsi tänään voittaa . Niin Tappara vai tepsi . Minä sanon tepsi
Oliko niin, ettei tässä ketjussa kommentoida urheilua, politiikkaa ja uskontoa?Pieni gallupi. Kun tepsi tänään voittaa . Niin Tappara vai tepsi . Minä sanon tepsi
Uskon että saa . Koripallo oli vaan huono idea . Tepsi voittaa tänään . Olisi vähän pakko .Oliko niin, ettei tässä ketjussa kommentoida urheilua, politiikkaa ja uskontoa?
Em. uskovat Tapparaan ja Tepsiin. Minä Natoon. Tasa-arvo toteutui?
Jatketaan tällä linjalla. Miksi miehet roikkuvat vallassa kun pallit roikkuvat jo lattiassa? Eki ei kuulemma asetu ehdolle 2023. Eduskunnan hissin nähneenä pelkäisin jo itsekkin tuliko pallit mukaan vai jäikö ne Päivin seuraksi alempana tulevana?”Pitkä työ olisi opettaa uusi oikeille tavoille.”
Paljon miespiireissä käytetty sanonta mutta onko kyseessä itsesuojelu vai itsetunto ongelma? Varmaan molempia.
Pidetään vanhasta kiinni kun pelätään, että uusi jättää kun totuus paljastuu…
Minä roikun nykyisessä kunnes kuolon kankeus jäykistää sormeni.
Kerran sanoin vaimolle, että pitäiskö vaihtaa nuorempaan? Vaimo heitti saman tien vastapalloon. Mitä sä sillä tekisit? Minuutin pohdintani jälkeen ymmärsin realiteetit…
Miksi miehet haaveilevat nuoremmasta mutta naiset ei?
Vuosiko syy olla peilissä? Katsomme itseämme samasta peilistä mutta peili näyttää eri tavoin? Naiset näkevät reaalimaailman mutta miehet näkevät itsestään kuvan jossa parikymppiä nuoremmat naiset voisivat olla vielä kiinnostuneita…