Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Aina se tuo " jiiri jankuttaa jorösti " ja " Haades haastaa humpuukkia "

Mutta ruokakulttuuria sen verran, että " pilli paistaa parhaiten " ja sen se tietää kyllä itsekin. Kysykää vaikka?

No ei tässä kylläkään tarkoitukseni ollut se, että aletaan runoilemaan tyyliin " kaikki kaakatukset kehiin ", vaan lyhyesti ja ytimekkäästi vaikka " JOE, juhlien juoppo "

Kaisa kylläkin krapulassa kompastui kunnolla kolvinsa kynsiin kirpaisevasti kolhaisten; kirosi kovasti korkealta.

Minkähän takia me ollaan otsakkeen Muu keskustelu alla? Jos täällä on vaikka joku hindu, niin voi tykätä kyttyrää lemmujen mainitsemisesta (ainakaan mun mielestä Muu ei ole mollamista, tai Bää, tai Röh; mutten kaikkea toki suuntauksesta tiedäkään). Ja sitten kun se Nokialla töissä oleva Intialainen enginjööri vielä vihjaisee, että lemmuillakin on noita kyttyröitä. On tämä veljet (ja sisaret) niin vaikeaa toisinaan.

Oikeessa olet Haades .Miksi ei ole Joen foorumi ekana kun kaikki kummiskin lukee sen .

Kirkolle voi kääntää selän jos haluaa jos on pääjehun kanssa hyvissä väleissä .
Mutta jos hylkään eduskunnan en huomaa mitään eroo mihinkään .

Wimppa, juttu oli vehje ja rotu Muu (joka siis ammuu). Ei Joen palstaa tartte laittaa ekaksi, pysyy taso parempana. Kuitenkin foorumin tunnetuin (noin niinkuin suunnilleen 10 alan harrastajan keskuudessa) tsätti. Ja mietis, jos vapaa keskusteluosuudesta ottaisi yhden a:n pois: vapa keskustelu ja siinä meillä olisikin Kalamies Wimi ylipäällikkönä (vai verkkojako vetelet enemmän ja vaimoakin toisinaan?). Ja tämä on kirjoitettu 22.10.10 klo 22:40, saas näkee koska Judgement Day koittaa? Enkä kirjoittanut kertaakaan V****, jota ei ihan kaikilta kuninkaallisilta jameseilta poisteta näköjään joistakin paikoista. Tai sitten ollaan tultu sallivampaan yhteiskuntaan. Tai jotain.

Bää kaikille; Haades.

No voihan pefletti sun kerallas. Muu keskustelu (meidän alaotsikko): no lehmähän sanoo muu; capisce? Ja kaipa silloin puhutaan lehmistä(kin)? Muun (bään; oli ihan pakko; sorry) keskustelun alapuolella on sitten se Vapa(a) keskustelu and so on :p. Ja nyt mä alan pikkuhiljaa sekoittaa itsenikin, mitä ei olekaan lähihistoriassa tapahtunut. Menen säätämään toisiin topiceihin, palataan ;).

Jahas. Taas sinne Säätämään? Toki hieno paikkakunta.

Mutta noista lehmistä vielä, että ainakin Juice mitä ilmeisimmin oli kovasti eläinrakas, kun lauloi jossain laulussaankin, että " rakasta minua nyt, kun kaikki muut ovat menneet...".

Kävin muuten eilen jälleen kerran miellyttävässä tutkimuksessa. Nimittäin tähystysletku piti jälleen kerran niellä, kun muutakaan syömistä ei ollut koko päivänä. Mutta kova jätkä kun olen, niin enpä tuota puudutussuihketta nytkään ottanut.

Jätä ne floorat sun muut levitteet viherpiipareille ota aitoo voita leivän päälle enkä tarkoita heitää kun kuraa jos oot muuranut.
Oletko käynyt Juicen päätä taputtamassa?

Kai niitä kivoja sairaanhoitajia voi muutenkin tavata kuin noissa letkuhommissa eikö sulla ole omasta takkaa. :)

On toki. Nuori ja nätti on omakin eukko. ( Hitto, kun se ei koskaan lue näitä. )

Eipä tuota Juicin päätä ole tullut käytyä taputtamassa. Ei oikeaa, eikä sitä muistomerkkiäkään. Mutta Juicelle itselleen olen taputtanut ja kunnioitan häntä muutenkin laulamalla kännissä karaokessa lähinnä hänen kappaleitaan.

Mitä noihin rasvoihin tulee, niin pyttipannua juuri tein ja aidossa voissa kaikki käristin. Ja paljon suolaa sekaan. Niin paljon laitoin, että olisi se pillikin kateellinen.

Se tuo pilli muuten luulee olevansa joku kokki. Tosin niinhän se taitaa ollakin? Ainakin jokin ruoka-alan ammattilainen. Varsinkin syödessä.

Teitkö muuten Joe keväällä tarpeeksi pilkeitä tai en tiedä onko sulla takkaa.
Tulee vaan pirun kova talvi ja sähkö menee poikki moneksi pääiväksi .
Ai mistä minä sen tiedän ,no äsken nakkelin klapei pressun alta parempaan suojaan tuli toi yks vanhenpi mies joka asuu tossa lähellä hän sanoi että tulee kylmä talvi ja kysyin mistä sen tierät.
Perhana vittuili mulle no minä olen tehnyt näin paljon kuivii puita.
Yleensä noita papparaisia kannattaa kuunnella eikä niitä mitkä litkii kaljaa esson baarissa . ;D

Onko Esson baareja vielä olemassa? Kerro heti, kulttikamaa nykypäivänä ja menen heti fiilistelemään (tai siis lähiaikoina; nyt tutustun Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan tuotteisiin. Yksi kerrallaan tietenkin).

No se oli sanonta nyt sieltä samalta paikalta saa saksalaista halpaa olutta.
Kukkohan maistuu maisilta
Kokeile Hd ugilaista olutta ens kerralla jos käyt alkos.

Onhan se ollut pitkän tovin .Hylännyt meidät pirut . ;D ;D ;D
Ja Joe puuduttaa korkkuu wiskillä. ;D

No en huomannut aikaisemmin. Mutta ei se meittiä hylännyt ole, kunhan ujostelee kainona miehenä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.