Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Hyvä boogie? Allright ;D. Mutta ettehän te nyt totaalisen tosissanne ole ymmyrkäisinä joistakin viesteistä? En minäkään, mutta toisaalta jiirin kryptologi voisi selittää mullekin yhden täältä lähteneen jutun sitten sopivan hetken tullen. Siis lähteneen kirjoituksen meinaan, vaimot, tyttöystävät, lapset ja muut sidosryhmät on tallella Mansionissa.

Vuh ja Miau itse kullekin.

Tuosta naukumisesta tuli mieleen, että meidän kissa on alkanut viettää yhä enemmän aikaa saunan lauteilla.

Ensi kesänä taidan ilmoittaa sen Keskisen löylykilpailuun?

Mutta poikamiehiähän tässä ollaan. Kolmestaan poikien kanssa kotona, kun eukko meni työmatkalle Kyprokselle. Kalliiksi tulee, kun kukaan ei viitsi oikein kokata ja on jouduttu hankkimaan kaikenlaisia roskaruokia.

Hitto, kun asuisi pilli lähempänä, niin voisi käydä joka ilta meillä ruuanlaitossa. Kai se osaa valmistaa ainakin nakkisopan, mistä me kaikki kolme tykätään?

Eikö kannattais ruveta lämmitämään torpaan ettei elukat palele .

Eikö toi Keskinen ole jonkin sortin poikamies .Jos saunomaan haluat tule tänne Jöröhän kävi tällä taannoin.
Paista huomenna muikui jälkikasvuille .

Työnantajan kiusaksi luin koko Joensuu-osion. Kyllähän siinä aikamoinen tovi vierähti ja niin vierähti muutama kyynelkin poskelle. Oli se välillä niin koskettavaa luettavaa, vaikka ei olekaan kosketusnäyttöä.
Kosketusnäytöstä tulikin mieleen, että onkohan vielä keksitty sokeille pistekirjoituksellista kosketusnäyttöä?

Koskas jiiri päästää jörön tai pindetädin vapaaksi jälleen?

Noh, jördestä ei ole minulla minkäänlaista kuvaa, mutta Pinde-tädin nimimerkin vaihdoin jiiriin, joka sattuu tarkalle rakentajalle, kuin vasara peukaloon. Pinde-täti nimimerkki oli eräänlaisen vedonlyönnin seurausta, jossa veikattiin tasa-arvo asioita. Eihän siitä loppujen lopuksi kuitenkaan mitään tullut, kun sattuu tuo kirjoitustyyli olemaan yhtä vanhanaikainen, kuin jollakin aikaisemmalla hemmolla, joka täällä on huuhaillut.
Katoppas, kun virtuaalimaailmassa nimen vaihto on niin helppoa, jotkut vaihtaa sitä oikeassa elämässäänkin. Yritetään nyt kuitenkin pärjätä tällä vähän aikaa. Mistäs sitä koskaan tietää, mitä huominen tuo tullessaan, tai tuleeko huomistakaan. Ja, jos olet täällä ollut pidemmän aikaa, niin varmaan olet huomannut, että öbaut puolet on jossakin vaiheessa vaihtanut nimimerkkiä sopivampaan.

Kyllä sulle tuo jörö on kaikkein sopivin nikki ollut. Mutta vieläkään en ole päässyt siitä yli, saatika anteeksi antanut, että piilotit jörönö minut ja häivyit sitten pois.

Mutta hei. Sitten mukavempiin asioihin. Kävin nimittäin tuossa illan hämärissä vielä pari kärrillistä rankoja metsästä, jotka olivat sinne jääneet. Siinä mielessä tuo hämärä oli hyvä, kun en ihan varma ollut, että kenen kasoja olivat. Minun ei ainakaan. Harmillista, etteivät olleet aisattu. Siitä pitkä miinus tekijälle.

Ps. Piilotin ne pihakuusien alaoksien suojiin, vaihdoin vapon leimat omiin ja nyt jänskättää.

JOEN SUU sanoi:
Kyllä sulle tuo jörö on kaikkein sopivin nikki ollut. Mutta vieläkään en ole päässyt siitä yli, saatika anteeksi antanut, että piilotit jörönö minut ja häivyit sitten pois.

Mutta hei. Sitten mukavempiin asioihin. Kävin nimittäin tuossa illan hämärissä vielä pari kärrillistä rankoja metsästä, jotka olivat sinne jääneet. Siinä mielessä tuo hämärä oli hyvä, kun en ihan varma ollut, että kenen kasoja olivat. Minun ei ainakaan. Harmillista, etteivät olleet aisattu. Siitä pitkä miinus tekijälle.

Ps. Piilotin ne pihakuusien alaoksien suojiin, vaihdoin vapon leimat omiin ja nyt jänskättää.
"Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi..." Jätkillä on Ultra Bra syndrooma. Mutta nyt mä menen saunaan, josko saisin itseni hereille duuniviikon jälkeen.

Samat on murheet silmien kanssa. Ei meinaa pysyä auki, mutta saunaanhan minäkin, kunhan haen sen paremman puoliskon ensin töistä. Ollaan nimittäin täällä korvessa ilman katuvaloja, eikä karhut ole vielä nukkumassa.

Ei pasy minelakaan silmat aukit, muta olem nii taitaba, eta pustyn kiejoitamään jopä silmä kini. Kute nakuu.

Ikä ei tule yksin ja varoittamatta; näillä mennään. Ja mitkä onkaan mahdollisuudet muotitietoisilla: löytyy kehyksiä merkillä jos toisellakin. Ja kun tästä mennään eteenpäin, niin saahan tuosta lahjaideoitakin niille vaikeille hetkille. Ei nimittäin ole suuremmin vaikeata olla perillä sen paremman puoliskon näkökyvystä; mutten tässä nyt mitään James Bondiseurantaa esittele. Jos osaat, niin osaat; jos et, niin ei se mun vikani ole. Ja tottahan meistä kaikki tietää sen karismaattisemman (tai filmaattisemman/kauniimman) puoliskon lääkärinreissuista ja tsekkauksista?

Toki Joe vääntää tähän, ettei sen eukon tartte kaikkea nährä, mutta kun se aika vaan pyärii radallaan ja silleen. Ollaan ylpeitä botoxilla täytetyistä rypyistämme je mennään eteenpäin.

JOEN SUU sanoi:
Ei pasy minelakaan silmat aukit, muta olem nii taitaba, eta pustyn kiejoitamään jopä silmä kini. Kute nakuu.
Toi on bad langvitsiä ja joku valvojista sen siivoaa pois. Mutta toisalta saatathan veetuilla kavereillekin ja ne lopettaa kirjoittelun?

Ja vinetto tätä elämän draamaa, tosin Joen palsta ei liene se paras foorumi? Mutta kun siellä saunassa epäilys kävi toteen kuopuksen pyytäessä lukemaan saunajuoman etiketin sisältöä. Ja onhan siinä nytten emppiiiristä havaintoa näkökyvyn puutoksille, mutta laitapa järkiajatuksia joka sektorilta menemään murkkuiän aloittelevalle tytölle. Life is a bitch. (ja v***t on, asenne kysymys).

Vai mitä mieltä Sä olet?

Minä olen kovin iltatorkku, mutta aamuvirkku. Sen takia minäkään en ole alkanut valvojaksi, vaikka ylläpito on jatkuvasti rankuttamassa minua siihen hommaan.

Pakko kiihdyttää nyt, että se yksi ruipelokonkelo, se venttiseiska, saa lisää paskaa kaulansa ympärille. Vauhti vain kymppitonniin! Huurrrrrrrrr!!!!

Pyytäisin pikaista vastausta!
Voipiko saunan päälle otetun König Pilseneerin ns. kyytipojaksi ottaa fingerporillisen John Jamesonin virman tislettä?
Kysyy nimim. "Ei humalahakuinen tissuttelija"
Selvennykseksi sanottakoon, että kotiutunut juuri Kouvalasta.

Kyllä voipi. Ja koska jo otitkin, niin miksi edes kysyt?

Mulle ainakin käy kaikki. Vaikka matolääkkeet ja sydämentahdistin, jos ilman saa.

Mummolta toimittaja kyselemään, että haittaako se kovastikin tuossa vormularadan vieressä asuminen?
"EIIIIII!!!"

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.