Koripallo.com

Joensuun Kataja 2009-2010

Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

En tiedä, millainen persoona Jeremiah todellisuudessa oli, mutta minulle aina äärimmäisen ystävällinen ja iloluontoinen. Pääsyynä paluun toteutumattomuuteen lienee nimenomaan verotekniset seikat. Jos Kataja on hankkimassa alimittaisen sisäpelaajan (kuten ovat esim. Spencer, Wood ja Chones), niin pitää olla aika kova kaveri. Itse toivon sellaista 202-senttistä korinaluspelotetta. Mutta katellaan ja odotellaan. Ja arvioidaan Bradfordin tilannetta sitten maanantain Lahti-pelin jälkeen. Uskon vahvasti, että jos vaan saadaan sopiva uusi sisäpelaajajenkki jengiin, niin jos ei loukkaantumisia tule, niin vihdoin taitaa olla lopullinen jenkkitrio kasassa. Toivottavasti Karhu-pelissä on tosiaan uusi jenkkihujoppi jo kehissä. Töitä asian suhteen tehdään.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Aasi sanoi:
Just a thought. Chones vaikuttaa olevan aidosti sosiaalinen kaveri ja Salminen saattaa olla huolissaan mitä miehen poispotkiminen tekisi pukukoppihengelle.

Mukavalta jätkältä vaikuttaa näin siviilissä, mutta ToPo-pelissäkin vaan AINA oman nukahduksen jälkeen sisäänheitossa naama vääränä urputtaa jotain joukkuekavereilleen. Painotan edelleen, kuten itsekin totesit, tämä on tulosurheilua. Jostain syystä hyvä tyyppi ja hyvä pelaaja eivät läheskään aina tule saman paketin mukana rapakon takaa.
 
Viestejä
6 231
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

pappi65 sanoi:
Eikä. Moista kentällä toisille mussuttajaa en kaipaa. Hyytyi myös pahasti, kun tosipelit alkoivat.

Ei Woodi miun mielestäni ollut mussuttaja tyyppiä. Ainakaan pahasti. Niin hyytyi pudotuspeleissä ja varsinkin finaaleissa. Tosin niin hyytyi koko joukkue, Ailusta myöten. Mutta runkosarjassa Woodi oli tosi kova, sen näki kaikki. Jos nyt vertaa Woodia ja Chonesia, niin eroa on kuin kuuluisalla yöllä ja päivällä. Toivon, että Woodi tulee takaisin. Mutta jos ei Woodi tule, niin kuitenkin Chonesi on vaihdettava! Eiköhän näin käy, katsellaan ja odotellaan..
 
Viestejä
6 231
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JoKaFan sanoi:
Toivottavasti Karhu-pelissä on tosiaan uusi jenkkihujoppi jo kehissä. Töitä asian suhteen tehdään.

Niinpä, toivottavasti. Pyrintöä vastaan Chonesi lienee vielä mukana, mutta toivon mukaan Karhua vastaan uusi kaveri jo kehissä on.
 
Viestejä
1 227
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

pappi65 sanoi:
Eikä. Moista kentällä toisille mussuttajaa en kaipaa. Hyytyi myös pahasti, kun tosipelit alkoivat.

No mutta jos miehen avulla edes päästäisiin sinne tosipeleihin. Chonesin kanssa sinne ei mennä..
 
Viestejä
6 231
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

MHpöö sanoi:
No mutta jos miehen avulla edes päästäisiin sinne tosipeleihin. Chonesin kanssa sinne ei mennä..

No niinpä.
 
Viestejä
1 763
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

MHpöö sanoi:
No mutta jos miehen avulla edes päästäisiin sinne tosipeleihin. Chonesin kanssa sinne ei mennä..

On se kyllä ihme kun ei kaksi mj-miestä, kaksi huippu(?)jenkkiä, mj-valmentaja, (kuinkamonta?) junnumj-pelaajaa ja rummut katsomossa eivät riitä suomen korisliigassa playoffpaikkaan...
 
Viestejä
3 492
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

On se kyllä ihme kun ei kaksi mj-miestä, kaksi huippu(?)jenkkiä, mj-valmentaja, (kuinkamonta?) junnumj-pelaajaa ja rummut katsomossa eivät riitä suomen korisliigassa playoffpaikkaan...
NO NIINPÄ...taas kerran puhut Vato täyttä asiaa. Muutoinkin tämä Katajan topikki välillä melkoista mussuttamista, menkää matseihin kannustamaan omianne yhtä suurella intesiteetillä kuin tänne kirjoitatte "asiantuntija"lausuntojanne :eek: Niin, ja yrittäkää nyt sentään pysyä katsomossa omienne tukena pelin loppuun asti vaikka tappio tulisikin :p
 
Viestejä
479
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Vato Loco sanoi:
On se kyllä ihme kun ei kaksi mj-miestä, kaksi huippu(?)jenkkiä, mj-valmentaja, (kuinkamonta?) junnumj-pelaajaa ja rummut katsomossa eivät riitä suomen korisliigassa playoffpaikkaan...

Totta joka sana. Laitan minäkin muutaman päivän takaisen kirjoitukseni vielä tähän muistuttamaan totuuksista:

"Mikä Joensuussa mättää? Kataja on sarjataulukossa kolmanneksi viimeisenä, takanaan ainoastaan Forssa ja Kauhajoki. Tilanne on lievästi sanottuna katastrofaalinen.
Jälleen kerran nämä Katajan pääpirut, ei kun pääfanit ovat puukottaneet ulkomaan vahvistuksensa alinpaan helvettiin.
JoKaFan on vapusta alkaen tarjonnut seurajohdolle rekka-autolastillisen verran ulkomaalaisvaihtoehtoja.
Koko Katajan fanilauma haukkuu kaikki ulkomaalaiset vuoronperään. Tuo on tosi huono, vaihtoon. Tuo on ylipainoinen, vaihtoon, tuo on liian lyhyt, vaihtoon. Tuo ei puolusta riittävästi, vaihtoon jne...
Sitten tulee joku Ivery, joka on se pelastava enkeli. Mies saa tilaisuuden ratkaista ToPo-pelissä voiton kotijoukkueelle, mutta mitä tämä supermies tekee.
Ottelun lopussa kaksi vapaaheittoa, molemmat ohi. Ottelun lopussa kolmen pisteen heitto, ohi. Siis mahdollisuus tehdä helposti viisi pistettä, mutta saldo onkin 0 pojoa ja voitto vierailijalle.
Kataja hävisi sarjan alussa mm. Salolle kotonaan. On pomminvarma, että Salon kotimaiset eivät ole parempia kuin Pete ja Sale. On pomminvarma, että Salon ulkomaalaiset eivät olleet parempia kuin Katajan vastaavat. Voitto ratkesi sen vuoksi, että Salo oli "Joukkue", Kataja ei!
Joensuussa kaikki paska on laitettu huonojen ulkomaanvahvistusten piikkiin.
Minä laittaisin syyn ihan muihin kohteisiin.
Katajalta puuttuu yhteishenki, Katajalta puuttuu yhteen hiileen puhaltamisen taito, Katajan pelaajilta puuttuu halu auttaa toinen toistaan pelin aikana, Katajalta puuttuu taktinen osaaminen, Katajalta puuttu taito scoutata vastustajaa.
No mikä on syynä edelliseen. Minäpä kerron, se on valmentaja.
En väitä, että Salminen olisi huono valmentaja, mutta väitän, että Salminen on huono valmentaja Katajalle. Hän ei saa joukkueesta irti sitä, mitä olisi mahdollista saada.

Eli ratkaisu Katajan ongelmiin löytyy helposti. VAIHTAKAA VALMENTAJAA MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI!!!!
Sen jälkeen suunta ylöspäin ja menestykseen."
 
Viestejä
19 565
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Melkoista vittuilua koko ajan Katajan suuntaan. Uudet Katajavihaajat näköjään Vato Loco ( jota olen ihan normaalina yleensä pitänyt ) ja tämä uusi hieno jäsen Ihmispallo. Lienee ilmapallon sukua? Muistakaa poikaset kuitenkin, että osataan sitä meilläkin, jos vain halutaan. Mutta ainakaan minä en sorru sellaiseen, herrasmies kun olen.

Ja johan tuon olette nähneet, että menestystä on tullut lähes joka vuosi. Eikä sitä tikkaria vieläkään teidän kannata loppuun nuolla. Kukapa tietää, miten ne sijat ja mitalit keväällä jaetaan. Jenkkivalinnat eivät ole vielä natsanneet, mutta eiköhän sieltä vielä sellaiset kaverit löydy, että sijat kohenee kohisten? Ja jos ei, niin sitten ei.

Ja mitä noihin maajoukkuemiehiin tulee, niin eikös Virtanenkin ole paras suomalainen ollut tähän mennessä?
 
Viestejä
381
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JoKaFan sanoi:
En tiedä, millainen persoona Jeremiah todellisuudessa oli, mutta minulle aina äärimmäisen ystävällinen ja iloluontoinen. Pääsyynä paluun toteutumattomuuteen lienee nimenomaan verotekniset seikat. Jos Kataja on hankkimassa alimittaisen sisäpelaajan (kuten ovat esim. Spencer, Wood ja Chones), niin pitää olla aika kova kaveri. Itse toivon sellaista 202-senttistä korinaluspelotetta. Mutta katellaan ja odotellaan. Ja arvioidaan Bradfordin tilannetta sitten maanantain Lahti-pelin jälkeen. Uskon vahvasti, että jos vaan saadaan sopiva uusi sisäpelaajajenkki jengiin, niin jos ei loukkaantumisia tule, niin vihdoin taitaa olla lopullinen jenkkitrio kasassa. Toivottavasti Karhu-pelissä on tosiaan uusi jenkkihujoppi jo kehissä. Töitä asian suhteen tehdään.

Bradford ... vaikea on mennä kehumaan tai tuomitsemaan miestä yhden ottelun perusteella. Yhden pelin verran olen nähnyt kaverin toimintaa, ja tällä kerralla olen valmis antamaan tuomion yhden ottelun perusteella: Ulos.

Päätös oli helppo, ja yksimielinen. ;D
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Täysi luotto Pekan valmennukseen, Keskiympyrä. Täytyy vielä muistuttaa, että Ivey on tämän kauden jenkeistä ja jenkkikokelaista ainut, joka on ollut listallani. Ja ainut joka on täyttänyt kriteerit "pelimies" ja "pelikunnossa".
 
Viestejä
1 837
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Ei ole Joensuu helppo paikka ulkomaalaispelaajille. Joskos tämä 1990-luvun muukalaisviha nostaa päätään näin? Hyvä, että Pekalla on luottoa vielä. Miten mahtaa olla seuraavan kahden kierroksen jälkeen (kaksi tappiota), kun Kataja on sarjassa viimeisellä paikalla?

Jos näin on, niin sieltä on jo h****tin pitkä matka pudotuspeleihin, kotietu on jo nyt mennyt.
 
Viestejä
19 565
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Keskiympyrä on Katajan ensi kauden valmentaja? Tervetuloa vain Susirajalle! Mutta miksi tänne kirjoitetaan, että " Vaihtakaa valmentajaa " Luulen nimittäin, ettei ainakaan minulla ole sellaisia valtuuksia pelien katsojana ja kpcomin jäsenenä. Eli keskiympyrä voi laittaa ehdotuksensa suoraan Katajan toimistolle, jos kerran noin kova huoli on Katajan menestyksestä ja kohtalosta. Näiltä palstoilta tuskin Katajan johtomiehet ottavat neuvoja tai tekevät päätöksiä?

Keskiympyrän CV on varmasti ihan näyttämisen arvoinen Katajan johtomiehille.
 
Viestejä
492
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JoKaFan sanoi:
Täytyy vielä muistuttaa, että Ivey on tämän kauden jenkeistä ja jenkkikokelaista ainut, joka on ollut listallani. Ja ainut joka on täyttänyt kriteerit "pelimies" ja "pelikunnossa".

Sano vaan suoraan mitä mielessäsi pyörii: "Olen Pohjois-Karjalan, ei kun Pohjois- Suomen, eipäs kuin Pohjois-Euroopan paras jenkkien scouttaaja..."
 
Viestejä
1 763
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JOEN SUU sanoi:
Melkoista vittuilua koko ajan Katajan suuntaan. Uudet Katajavihaajat näköjään Vato Loco ( jota olen ihan normaalina yleensä pitänyt )

Ja kun luet viestini uudelleen niin huomaat, että se ei ollut mitään vittuilua vaan lähinnä yritys avata silmiä. Enkä vihaa Katajaa tai mitään muutakaan joukkuetta. Ihmettelenpä vaan tilannetta..
Voihan tietysti olla, että jos Chones lähtee niin Kataja nousee, mutta edelleenkin ihmetyttää, miksi ei näillä miehillä pärjätä.

Jos nyt otetaan vaikka tuo Torppa. Niin yhdellä jenkillä he painoivat 5(?) voittoa. Ja viimeinenkin käytännössä 1&puoli jenkkiä.. Ei voi olla Chones huonompi (näkemättä yhtään peliä) kuin Topon suomalaiset.


Ivey - Trotter
Virtanen - Heinonen
Bradford - Pounds
Lehtoranta - Haanpää
Chones - Laitinen
 
Viestejä
492
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Vato Loco sanoi:
Ja kun luet viestini uudelleen niin huomaat, että se ei ollut mitään vittuilua vaan lähinnä yritys avata silmiä. Enkä vihaa Katajaa tai mitään muutakaan joukkuetta. Ihmettelenpä vaan tilannetta..
Voihan tietysti olla, että jos Chones lähtee niin Kataja nousee, mutta edelleenkin ihmetyttää, miksi ei näillä miehillä pärjätä.

Jos nyt otetaan vaikka tuo Torppa. Niin yhdellä jenkillä he painoivat 5(?) voittoa. Ja viimeinenkin käytännössä 1&puoli jenkkiä.. Ei voi olla Chones huonompi (näkemättä yhtään peliä) kuin Topon suomalaiset.


Ivey - Trotter
Virtanen - Heinonen
Bradford - Pounds
Lehtoranta - Haanpää
Chones - Laitinen
Eihän tuo ollutkaan vittuilua, mutta mainitsit niistä rummuista...
 
Viestejä
479
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JOEN SUU sanoi:
Näiltä palstoilta tuskin Katajan johtomiehet ottavat neuvoja tai tekevät päätöksiä?

No miksi helvetissä sitten tämä superscoutti JoKaFan sitten ehdottaa toukokuusta marraskuulle noin 400 jenkkipelajaa Katajan miehistöön, jos kerran kukaan niitä ehdotuksia ei noteeraa. Siis aivan turhaa duunia. Huvittavaa, sanon minä!
 
Viestejä
2 459
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

keskiympyrä sanoi:
No miksi helvetissä sitten tämä superscoutti JoKaFan sitten ehdottaa toukokuusta marraskuulle noin 400 jenkkipelajaa Katajan miehistöön, jos kerran kukaan niitä ehdotuksia ei noteeraa. Siis aivan turhaa duunia. Huvittavaa, sanon minä!
Minkä takia tänne kukaan kirjoittaa ylipäätään mitään? Huvikseen, herättääkseen keskustelua, ilmaistakseen oman mielipiteensä jne. Tai mistäs minä tiedän, kun en mikään Matlock ole.

Ihmeen paljon hiekkaa vaginassa porukalla täällä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös