Koripallo.com

Joensuun Kataja 2009-2010

Viestejä
3 605
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Hector sanoi:
Niinpä, Woodi tänne ja heti!! ;) Kyllä alkais olla ihan eri meininki Katajan korin alla 8]

Tuntuu hieman siltä että kaikki ne joilla ei ole mitään vastuuta taloudesta, huutavat Woodia takaisin. Mutta niin kuin joku mainitsi, tuo verotustekniikka taitaa tehdä tilanteesta mahdottoman.

Lisäksi luulen että Woodin tapaisen Suomessa hyvin menestyneen pelaajan hintalappu on noussut kovasti. Jos viime kaudella pyynti oli esimerkiksi 3000 euroa netto, luulenpa hyvän kauden jälkeen hintalapun olevan 5000 euroa. Kun entinen netto pitää vielä verotustekniikan takia muuttaa brutoksi, ollaan jossain 8000 euroa bruttoluokassa. Se on vaan ihan oikeasti helvetinmoinen läjä rahaa koripallossa , pelkästään tuo erotus. 6 kk x 5000 = 30,000 e LISÄKULUA. Ei ihan helppo päätös ellei Laakkonen kaiva kuvettaan.

Toisaalta, ymmärrän että Kouvolassa joku kaivoi kuvettaan ja saatiin Kaunisto takaisin. Näkyy muuten sarjataulukossa selkeästi. En sanoisi että Toikka on noin helvetin paljon parempi kuin Salminen, kyllä siitä iso kiitos kuuluu myös Pousille ja kumppaneille.

Hiukan kyllä tuntuu siltä että Salminen ei ihan oikeasti tiennyt kuinka kova sarja Suomessa on ja minkälaisia jenkkejä täällä palloilee. Eiköhän nyt tiedä, enpä usko että ison miehen tilalle tulee ihan rookiepelaajaa.
 
Viestejä
4 452
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

MC sanoi:
Niinpä ;D Ei muuten kauheasti seurojen kannattaisi jakaa ilmaisia lippuja, voi kausikortin omistajat tykätä huonoa 8]

Ei ne seurat niitä jaa vaan sponssit, jotka ovat/on ostaneet liput seuralta, tässä tapauksessa sampo-pankki.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

HerjaHuiska sanoi:
Tarvitseeko kausikortin omistaja vielä ilmaislipun?!

:D

Korjattu! Jotain onkelmia puhtaaksikirjoitusvaiheessa... ;)
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

MC sanoi:
Kyllä sieltä susirajalta on kaadettu niiiiiiiin paljon lokaa etelän suuntaan, että koittakaahan nyt kestää kun sitä itteään laitetaan sinne takaisin.

???

Ehkä allekirjoittanut on joskus "lokaillut" Etelä-Karjalan suuntaan... Ja pitääkö sitä yleistää, jos pari fania irvailee/on irvaillut ToPosta, LrNMKY:stä tahi muusta?
 
Viestejä
378
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JoKaFan sanoi:
???

Ehkä allekirjoittanut on joskus "lokaillut" Etelä-Karjalan suuntaan... Ja pitääkö sitä yleistää, jos pari fania irvailee/on irvaillut ToPosta, LrNMKY tahi muusta?

Kyseessä ei ole vain pari fania, eikä todellakaan kohdistu vain näihin muutamaan joukkueeseen. Eihän täälläkään ole kuin pari fania käynyt jotain sanomassa.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

jörö sanoi:
Suosittelisin palaamista päiväjärjestykseen. Kaikki halukkaat ovat todennäköisesti jo päässeet purkamaan patoutumiaan, joten olkoon ihmisillä rauha ja hyvä tahto. Koripallo on järkeä vaativa peli (näin minulle on kerrottu), joten eiköhän uhrata näitä vähäisiä aivosoluja itse peliin.

Kataja-patoumia näyttää siis yllätyksekseni olevan paljon useammalla kuin oletin. Nyt varmaan jo helpottaa siellä Ukin, Salon tahi jonkun muun kaupungin/kylän suunnalla.

Jörön sanoin, palaamme päiväjärjestykseen.

PS. Ihmettelen vielä kyllä näitä Kataja-fanien dissauksia. Lahti-fanit ovat jakaneet mielipiteitä samalla tavalla kuin mekin. Kummassakin tapauksessa on kuitenkin pohjimmiltaan kyse yhdestä ja samasta asiasta. Intohimosta lajia ja omaa suosikkiseuraansa kohtaan!
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

venttiseiska sanoi:
Kyseessä ei ole vain pari fania, eikä todellakaan kohdistu vain näihin muutamaan joukkueeseen. Eihän täälläkään ole kuin pari fania käynyt jotain sanomassa.

Aha. Whatever...
 
Viestejä
1 837
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

PikkuMikko sanoi:
Hiukan kyllä tuntuu siltä että Salminen ei ihan oikeasti tiennyt kuinka kova sarja Suomessa on ja minkälaisia jenkkejä täällä palloilee. Eiköhän nyt tiedä, enpä usko että ison miehen tilalle tulee ihan rookiepelaajaa.

Näin varmaan kävi. Tosin aika kovat jenkit saa löytää, jotta Kataja tuosta kurimuksesta ylös nousee. Kun sitä joukkuepeliä ja respectiä piti tuoda Ruotsin tuliaisina. Siinä Pekka on oikeassa, että joukkuepelihän tämä(kin) laji on. Joukkuetta ei vain rakenneta kesken kauden kovin toimivaksi, etenkään kun äijiä vaihtuu koko ajan.
 
Viestejä
1 227
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

MC sanoi:
Näin varmaan kävi. Tosin aika kovat jenkit saa löytää, jotta Kataja tuosta kurimuksesta ylös nousee. Kun sitä joukkuepeliä ja respectiä piti tuoda Ruotsin tuliaisina. Siinä Pekka on oikeassa, että joukkuepelihän tämä(kin) laji on. Joukkuetta ei vain rakenneta kesken kauden kovin toimivaksi, etenkään kun äijiä vaihtuu koko ajan.

On se vaan kumma, että viime vuosina mestaruus on voitettu nimenomaan joukkueilla, jotka ovat olleet kauden alussa enemmän tai vähemmän vaiheessa ja saaneet lopullisen muotonsa vasta lähempänä pudotuspelejä...
 
Viestejä
378
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JoKaFan sanoi:
Kataja-patoumia näyttää siis yllätyksekseni olevan paljon useammalla kuin oletin. Nyt varmaan jo helpottaa siellä Ukin, Salon tahi jonkun muun kaupungin/kylän suunnalla.

Jörön sanoin, palaamme päiväjärjestykseen.

PS. Ihmettelen vielä kyllä näitä Kataja-fanien dissauksia. Lahti-fanit ovat jakaneet mielipiteitä samalla tavalla kuin mekin. Kummassakin tapauksessa on kuitenkin pohjimmiltaan kyse yhdestä ja samasta asiasta. Intohimosta lajia ja omaa suosikkiseuraansa kohtaan!

Intohimo lajiin ja omaan suosikkijoukkueeseen synnyttää patoumia vastustajien faneihin. Etenkin jos on jo pitkän aikaa esiintynyt jatkuvaa ylimielisyyttä ja vittuilua. Tällaista pitkällä aikavälillä jatkuvaa ei ole muiden joukkueiden faneilta omaan silmään hirveesti sattunu. Erityisen mielenkiintoiseksi asian tekee, että kun saavat lähes samalla mitalla takaisin niin tulee ennenkuulumatonta parkua ja itkua. Joten en ihmettele yhtään näitä dissauksia.

Jörön sanoin, palaamme päiväjärjestykseen uusien jenkkien hankkimisesta ja Katajan nousuun 35 pelin voittoputkeen runkosarjassa aivan kuten Feeniks lintu tuhkasta.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

venttiseiska sanoi:
Etenkin jos on jo pitkän aikaa esiintynyt jatkuvaa ylimielisyyttä ja vittuilua. Tällaista pitkällä aikavälillä jatkuvaa ei ole muiden joukkueiden faneilta omaan silmään hirveesti sattunu. Erityisen mielenkiintoiseksi asian tekee, että kun saavat lähes samalla mitalla takaisin niin tulee ennenkuulumatonta parkua ja itkua. Joten en ihmettele yhtään näitä dissauksia.

Ja ihan, kun mekään ei oltaisi saatu samaa kohtelua? Kaudesta toiseen, milloin Hook, Tonnikeiju, Airball, Siemenlinko tai joku muu muistuttelee meitä mestaruuksiemme määrästä ja siitä, että emme taaskaan tule voittamaan mestaruutta. Toki, kun joukkueen rosteri on kova, niin sitä odottaa mestaruutta. Innokkuus mestaruuden tavoittelua kohtaa = ylimielisyyttä?

Omalta kohdalta voin ylpeänä ja kiitollisena todeta, että olen saanut posiitivista palautetta faniudestani Katajan ja jopa muidenkin seurojen osalta. En usko, että olen ollut, ainakaan enää viime vuosina, minkäänlaisessa suuren luokan dissauksessa mukana. Tärkeintä minulle on oman joukkueen kannattaminen (ja tietysti monet siihen liittyvät asiat kuin esim. huoli joukkueen iskukyvystä..jne.). Jo kohta kahdeksan vuotta, eikä todellakaan suotta.


End of discussion minun osaltani.
 
Viestejä
6 231
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

keskiympyrä sanoi:
Nyt kaikki tsemppaamaan Hectoria. Pojulla on vakaa aikomus päästä keväällä eroon poikuudestaan.

Olen poikuudestani päässyt jo hyvän aikaa sitten. Miten lie siun laitasi?
 
Viestejä
41
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

jörö sanoi:
Suosittelisin palaamista päiväjärjestykseen. Kaikki halukkaat ovat todennäköisesti jo päässeet purkamaan patoutumiaan, joten olkoon ihmisillä rauha ja hyvä tahto. Koripallo on järkeä vaativa peli (näin minulle on kerrottu), joten eiköhän uhrata näitä vähäisiä aivosoluja itse peliin.
Tämä on vasta esileikkiä,varsinainen akti alkaa Kauhajoki-pelin jälkeen
 
Viestejä
19 565
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Aina niin viisas jörö on oikeassa. Palataan päiväjärjestykseen. Hienoa, ettei kukaan enää pahaa sanaa sano muista kuin omista kannattamistaan joukkueista. Sitä paitsi enää en lue kenenkään muun kirjoittajan viestejä. Piilotin kaikki.

Naananananaa

Ps. Eikä sitten uskota sitä venttiseiskaa, joka pari päivää sitten julisti, että vittuilu nimenomaan kuuluu kpcomiin. Jatkakoon hän, koskapa uskoo asiansa oikeutukseen. Pitäähän aina yksi musta lammas olla katraassa.
 
Viestejä
436
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Johan on poijjaat avautunu yhden illan aikana! Joko pelottaa? Jumbofinaalihan on siellä teidän jumalattomalla ladolla lauantaina.
PS. meidän uusi areena harjakorkeudessa ja valmistuu hyvää vauhtia.
 
Viestejä
475
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Siellähän sitä on hyvä sitten pelata divaripalloilua. ;D
 
Viestejä
378
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

JOEN SUU sanoi:
Ps. Eikä sitten uskota sitä venttiseiskaa, joka pari päivää sitten julisti, että vittuilu nimenomaan kuuluu kpcomiin. Jatkakoon hän, koskapa uskoo asiansa oikeutukseen. Pitäähän aina yksi musta lammas olla katraassa.

En käyttänyt sanaa nimenomaan vaan tällaisille fanifoorumeille (yleisesti ympäri nettiä). Ja uskon edelleenkin.

Pahoittelen etten ole samaa mieltä kanssasi. Tuskin sitä sun toivomaa päivää tulee koskaan, että kaikki kannattavat jokaista joukkuetta tasavertaisesti ja ovat hyvää pataa toistensa kanssa. Sarjassa kaikilla on saman verran voittoja ja korierot ovat tismalleen samoja niin ei voida kiistellä mistään. Mestaruudesta ei pelata vaan kaikille jaetaan samanlaiset mitalit kivast urheilusta muiden kanssa. Ja mikä tärkeintä, jenkkejä ei tässä sarjassa nähdä jotta suomalaiset tekisivät kaikki pisteet niin ei siitäkään tarvitse itkua vääntää.
 
Viestejä
589
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

PikkuMikko sanoi:
Tuntuu hieman siltä että kaikki ne joilla ei ole mitään vastuuta taloudesta, huutavat Woodia takaisin. Mutta niin kuin joku mainitsi, tuo verotustekniikka taitaa tehdä tilanteesta mahdottoman.

Lisäksi luulen että Woodin tapaisen Suomessa hyvin menestyneen pelaajan hintalappu on noussut kovasti. Jos viime kaudella pyynti oli esimerkiksi 3000 euroa netto, luulenpa hyvän kauden jälkeen hintalapun olevan 5000 euroa. Kun entinen netto pitää vielä verotustekniikan takia muuttaa brutoksi, ollaan jossain 8000 euroa bruttoluokassa. Se on vaan ihan oikeasti helvetinmoinen läjä rahaa koripallossa , pelkästään tuo erotus. 6 kk x 5000 = 30,000 e LISÄKULUA. Ei ihan helppo päätös ellei Laakkonen kaiva kuvettaan.

Toisaalta, ymmärrän että Kouvolassa joku kaivoi kuvettaan ja saatiin Kaunisto takaisin. Näkyy muuten sarjataulukossa selkeästi. En sanoisi että Toikka on noin helvetin paljon parempi kuin Salminen, kyllä siitä iso kiitos kuuluu myös Pousille ja kumppaneille.

Hiukan kyllä tuntuu siltä että Salminen ei ihan oikeasti tiennyt kuinka kova sarja Suomessa on ja minkälaisia jenkkejä täällä palloilee. Eiköhän nyt tiedä, enpä usko että ison miehen tilalle tulee ihan rookiepelaajaa.
Eiköhän tilanne rupea nyt pikkuhiljaa valkenemaan Woodillekin, eli jos vielä ei ole pelipaikkaa, niin ei oikein pysty pitämään kovin kovaa hintaa. Alkuperäinen 5.000 - 6.000 dollarin pyynti voisi nyt olla semmoinen puolet. Tai sitten vaihtoehtona on, että ei pelaa tällä kaudella, joka ei näytä kovin hyvältä resumessa.
 
Viestejä
19 565
Vs: Joensuun Kataja 2009-2010

Sanon sen vielä kerran ja toivottavasti se menee venttiseiskallekin lopulta perille. Minä en ole itkenyt, enkä tule itkemään siitä, miten paljon jenkit tai suomalaiset tekevät pisteitä. Se on minulle sinänsä ihan sama. Omasta mielenkiinnostani olen niitä seuraillut ja VAIN todennut täällä.

Ja enemmänkin huolestuneena olen koko kauden todennut, että Katajan jenkkien yhteispisteet ovat olleet sarjan heikoimmat. Siispä ovat olleet yhteensä sarjan heikoimpiin kuuluvia. Jenkkienhän nimenomaan pitäisi olla vahvistuksia, eikö? Murheellisena ja osittain kateellisenakin olen seurannut muitten joukkueitten jenkuloiden suorituksia verrattuna Katajan vastaaviin.

Sen verran voin antaa siimaa, että kerran yhdessä kirjoituksessani mainitsin Haitten ulkolaisten tehneen jotain yli 70 ja kotimaisten alle 20 pistettä. Sanoin, ettei kotimaiset ole oikein onnistuneet pistetehtailussa. Olisi tietysti pitänyt sanoa, että kotimaiset olivat hieman vaisuja tai ei mitään? Mutta kun minullakin on täällä oikeus jotain kirjoittaa, niin tulen tulevaisuudessakin hieman vertailemaan näitä. Minulle ei ainakaan ole mennyt perille, että mikä siinä niin suuresti vituttaa Haitten kannattajia? Teillähän se suhde näkyy suunnilleen aina tuo olevan ja hyvä niin.

Minä ainakaan en ole jonkin joukkueen tappion jälkeen rienata tai Nannattamaan, saati menemään suorastaan henkilökohtaiseen vittuiluun joillekin yksittäisille kirjoittajille. Voit myös olla varma, että osaisin senkin taidon, jos vain haluaisin.

Olen myös yrittänyt kirjoittaa otteluista raportteja aika oikeudenmukaisesti ja sortumatta näihin " vastustaja oli paska " jne.

Enkä ole myöskään syyllistynyt joukkueiden pelaajien ylettömiin mollaamisiin, vaikka itse seurojen asioita olenkin ihmetellyt tai kysellyt.

Toki myös olen kieli poskessa kirjoitellut kaikkea muutakin kuin täyttä asiaa. Tulen myös näin jatkamaan, ellei Ylläpito minua bannaa. Eikä se minuun ole vielä mitä ilmeisimmin vielä lopullisesti suuttunut, kun on joululahjojakin lähetellyt.

Sinänsä minulle voidaan henkilökohtaisesti vittuilla niin paljon kuin joitakin huvittaa tai haluttaa, sillä kyllä minun leveät hartiani sen kestävät. Toisaalta taas minua huvittaa ja säälittä sellaiset ilmapallot ja kumppanit, joiden sivuhistoria on 95 prosenttisesti minun kirjoitusteni lainailua ja perässähiihtämistä ja vittuilua päälle. Mikä siis heidän tehtävänsä täällä kpcomissa oikein onkaan?

Minä olen myös täällä esiintynyt ihan omana itsenäni ja nimenikin on kaikkien tiedossa ja nähtävissä. Sitä en ole koskaan salannut ja olen kyllä sinut kirjoitusteni kanssa ja vastaan niistä myös itse juridisesti.

Rauhaa kaikille toivottaen ja älkää ottako kaikkea liian vakavasti. En minäkään ota, vaikka joistakin tämäkin kirjoitus saattaa siltä tuntua.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös