Koripallo.com

Joensuun Kataja 2010-2011

Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Elä kuule pinde-täti-jörö-hiiri pilkkaa! Voipihan joku joukkue ihan oikeasti Katajan kotonaan ja tuomarien suosiollisella avustuksella jopa voittaakin?
 
Viestejä
492
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

KATAJA_AINA sanoi:
Itselläni on vahva usko että jos Katajan joukkue on terveenä kun play offit alkavat niin silloin pantteri patsas tulee vihdoin Joensuuhun!

Eikös se olisi parempi, jos patsas tulisi Joensuuhuun playoffien päättyessä? Pari kertaahan se tosin on ollutkin, mutta veivät vieraat mennessään.
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Ei hätää! Vapaa-aikoinani olen veistänyt diabaasista ( musta syväkivilaji ) varapantterin. Sitä eivät vieraat vie! Täällä on ja pysyy!
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Minä ainakaan en ole koskaan suuhuni pistänyt mitään huumaavia aineita. Olen tyytynyt vain näihin tavallisiin janojuomiin, kuten olueeseen, ligööriin, lonkeroon, viiniin ja viinaan. Eipä mene niillä nuppi sekaisin.

No sen verran annan periksi, että pari kertaa antoivat pakkosyötöllä Diapamia ennen polvileikkauksia. Enpä jäänyt koukkuun. Vain polvet jäi.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Kataja voitti kuulemma Namikan 15 pinnalla. Toivottavasti saamme tänään vielä Katajalta raporteerausta.
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Kiva, ettei Kataja voittanut reilummin. Ei tarvitse lappeenrantalaisienkaan paljon hävetä.

No tietysti Kataja on lepuuttanut avainpelaajiaan.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Susi rajalta sanoi:
Terveisiä Savonlinnasta!

Kataja - LrNMKY 83 - 73.


http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/uutiset/2010-11/uutiset557.php

Taisi Katajalta puuttua enemmän miehiä. Sivussa Virtanen, Newson, Nenonen ja Sten. Hyvä tulos siihen nähden. Namikalta ilmeisesti olivat sivussa vain Vanjoki ja Pekkola. Riihelä ja McGuire taisivat pelata.
 
Viestejä
190
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Kanervo pelasi hyvin, jotain 23 pistettä aika hyvällä prosentilla, pari kolmosta ja vaparit sisään. Ojala myös parikymmentä pistettä, Sami jatkoi kuten ennenkin, paini Riihelän kanssa, joka pysyy yllättävän hyvin vielä harjoitusottelun vauhdissa. Malik Moorea ei saatu oikein kiinni, kunnes keskimatkan kakkoset herkesivät viimeisellä neljänneksellä uppoamasta ja Kataja karkasi 15 pisteen johtoon ja voittoon lopulta. Pehkonen liikkuu ihan hyvin ja teki töitä, kuten vviime kaudellakin. Arttu sai mukavasti minuutteja. Viita ja Tolvanen pääsivät myös kentälle. Fells jaksoi ihan hyvin noinkin painavaksi mieheksi ja liikkuu aika hyvin.

LrNMKYstä kävi kentällä Tapio, kankaanpää, Koskinen, Kulha,Pekkola, Tucker ja Kaijansinkko.

Hyvää yötä!
 
Viestejä
475
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

JoKaFan sanoi:
http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/uutiset/2010-11/uutiset557.php

Taisi Katajalta puuttua enemmän miehiä. Sivussa Virtanen, Newson, Nenonen ja Sten. Hyvä tulos siihen nähden. Namikalta ilmeisesti olivat sivussa vain Vanjoki ja Pekkola. Riihelä ja McGuire taisivat pelata.
Eipä pelannut Mcguire vieläkään. Eli Namikalta poissa mcguire,Vanjoki ja Sami Pekkola.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Kuvamatsua Savonlinnasta:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZyACW4ITtZY&feature=player_embedded[/youtube]

Tämähän on nyt ihan ylellisyyttä. Kiitos Kataja ja Style! Lähdetkö myös Style Katajan matkaan Luulajaan?

Toivottavasti siellä pidetään kunnolla tilastoja. Meikäläistä ainakin tilastoniilona riisoo sellaiset raportit, jossa ei ole pisteitä ja levypalloja (sekä pelintekijöiden osalta syöttöjä) mainittu, vaikka kyse olisikin harkkapeleistä.
 
Viestejä
2 532
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Kyllähän tämä oli melkoista herkkua, kun vierasjoukkueen onnistumisiakin näytettiin. Iso KIITOS!!
 
Viestejä
666
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

JoKaFan sanoi:
Tämähän on nyt ihan ylellisyyttä. Kiitos Kataja ja Style!
Sen verran tarkennetaan (ettei ihan turhaa kunniaa tule), että tämä ei ollut meikän tuotoksia. Ainakin runkosarjan kahdessa ekassa kotimatsissa olen kyllä sitten taas paikalla. Vähän työkuvioiden mukaan - jotka voi kyllä taas tässä syksyllä muuttuakkin - mennään.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Style sanoi:
Sen verran tarkennetaan (ettei ihan turhaa kunniaa tule), että tämä ei ollut meikän tuotoksia. Ainakin runkosarjan kahdessa ekassa kotimatsissa olen kyllä sitten taas paikalla. Vähän työkuvioiden mukaan - jotka voi kyllä taas tässä syksyllä muuttuakkin - mennään.

OK. Kiitos tällä kertaa siis jollekin muulle. Olin kuulevani kameran välittömästä läheisyydestä flunssaa potevan maajoukkuetakurimme äänen. Liekö siis Pete toiminut Antti Jokisena tällä musavideolla... ;)
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Jaska sanoi:
Urheiluruudun juttu Katajasta: http://yle.fi/urheilu/mediasali/

Kiitos paljon Jaska. Tsemppiä sinne Lapenrandaan. Toivottavasti saadaan hyviä paikallisvääntöjä.
 
Viestejä
2 482
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Hyvä että tuon Urheiluruudun tekemän jutun Katajasta voi katsoa netistä. Tiistaina kun on koriliiga info Helsingissä niin Katajaa edustaa päävalmentaja Jukka Toijala ja pelaajista Juha Sten eli tarkoittaako tämä sitä että Sten on joukkueen kapteeni? Itse en ainakaan ole Katajan sivuilta löytänyt että kuka on joukkueen kapteeni.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös