Koripallo.com

Joensuun Kataja 2010-2011

666

Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Haades sanoi:
Jaaha, näitä Katajan ensi kauden topiceja on kaksi... voi hyvää päivää.

Niin eikös tämä ketju ollut tarkoitettu Jokavanin linkistyksille jenkkipelaajiin ja hektoorin ketjuun muut jorinat?

Tänne vaan kaikki jorinat. Ei millään voinut muistaa Hektoorin tammikuussa tekemään topiikkia. Taisi olla kaverille pieni epäusko Katajan pleijaripaikan suhteen silloin... No ehkäpä tuo silloinen topiikin avaus toi Katajan ryhmään sopivasti adrenaliinia ja marssittiinkin lopulta pleijareihin eikä nyt kovin huonosti pelattu Manskarin mörköjä vastaan. :)

Haades sanoi:
Jaaha, näitä Katajan ensi kauden topiceja on kaksi... voi hyvää päivää.

Kataja on kyllä oikeesti paras....!!! Kahteen topiikkiin ei oo edes Lahden vanit pystyny 8]

Erving sanoi:
Kataja on kyllä oikeesti paras....!!! Kahteen topiikkiin ei oo edes Lahden vanit pystyny 8]
Ensi vuonna onkin tavoitteena saada tänne oma alakategoria: The Total Kataja Experience! Kaikki topikit liittyy Katajaan!

...tai voisihan olla kaksi Kataja topikkia: asiakirjoituksille ja muulle seuraan liittyvälle höpinälle: Ylläpito tosin bännäisi minut varmasti niistä ensimmäisestä. ;D

Kataja sittenkin voitti mestaruuden viime keväänä: iltalehti.fi/urheilu/2010041411470047_ur.shtml. Pikku uutispommihan tämä on, tietääkö joku taustoja enemmän? Kärähtikö Laine jälkimittauksissa esim "liian käyrästä lavasta"? Nyt mestaruusjuhlat äkkiä käyntiin, ei ole vielä liian myöhäistä!

jule sanoi:
Kataja sittenkin voitti mestaruuden viime keväänä: iltalehti.fi/urheilu/2010041411470047_ur.shtml. Pikku uutispommihan tämä on, tietääkö joku taustoja enemmän? Kärähtikö Laine jälkimittauksissa esim "liian käyrästä lavasta"? Nyt mestaruusjuhlat äkkiä käyntiin, ei ole vielä liian myöhäistä!
Uutisessahan sanotaan, että Wood juhli mestaruutta Katajan paidassa. Ei suinkaan sanottu, että Kataja olisi mestaruuden voittanut ;)

hehe oli hauska tuo kuva missä pavi ;D pavi voisi ollakin ihan hyvä valmentaja Katajalle, ainakin toisi potkua pelaajille jos ei maistuisi pelaaminen ::) mutta tuskinpa pavi sentään. ihan täysin ei Salmisesta selvää ottanut jatkaako mutta aika varmaa on ettei. Mutta eiköhän joka tapauksessa ihan nimekäs koutsi tänne houkutella. tai sitten voisi mustahevonen olla vaikkapa rannan markku, äänekosken koriksen sielu. ;D

JoKaFan sanoi:
Tänne vaan kaikki jorinat. Ei millään voinut muistaa Hektoorin tammikuussa tekemään topiikkia. Taisi olla kaverille pieni epäusko Katajan pleijaripaikan suhteen silloin... No ehkäpä tuo silloinen topiikin avaus toi Katajan ryhmään sopivasti adrenaliinia ja marssittiinkin lopulta pleijareihin eikä nyt kovin huonosti pelattu Manskarin mörköjä vastaan. :)

Juu, sen topikin tarkoitus olikin vähän motivoida joukkuetta. ::) Se kannatti ja lopulta mentiin melkein mitalipeleihin. :p

jule sanoi:

Ei Kataja voittanut, vaan tuli toiseksi. Lahti voitti. Iltalehden toimittaja on jotenkin sekoittanut asiat. Olen pahoillani. Ethän vaan lähtenyt uutisen luettuasi juhlimaan voittoa ja pahoittanut mieltäsi asian selvittyä. Mielestäni ihmiset luottavat nykyään liikaa lukemaansa ja sitten tapahtuu tällaista.

Remeli sanoi:
Ei Kataja voittanut, vaan tuli toiseksi. Lahti voitti. Iltalehden toimittaja on jotenkin sekoittanut asiat. Olen pahoillani. Ethän vaan lähtenyt uutisen luettuasi juhlimaan voittoa ja pahoittanut mieltäsi asian selvittyä. Mielestäni ihmiset luottavat nykyään liikaa lukemaansa ja sitten tapahtuu tällaista.

Ihan totta. Huhhuuh, hyvä kun tulin vielä kattelemaan kp.comia, olin meinaa juuri lähössä kadulle juhlimaan Katajan lipun kanssa. Meinas käydä hassusti.

Onko muuten Remeli KATAJA_AINA'n kakkosnikki? Meinaan niin paljon tullut varmoina tietoina huhuja, joita kukaan muu ei ole kuulllut.

Remeli sanoi:
Mistäs sen tietää, vaikka Wood on juhlinut Lahden mestaruutta Katajan paidassa. Voihan toisen puolesta juhlia. Lie vaikka ollut juhlissa mukana.
Olen minäkin ollut monilla synttäreillä, vaikka itselläni ei ole silloin ollut syntymäpäivä

Minäkin olen kuullut huhuja tai oikeammin ihan varmaa tietoakin uusista pelaajista, mutta olen luvannut " lähteelleni ", etten paljasta. Pitäähän sitä olla kaverin luottamuksen arvoinen.

Hector sanoi:
Juu, sen topikin tarkoitus olikin vähän motivoida joukkuetta. ::) Se kannatti ja lopulta mentiin melkein mitalipeleihin. :p
No ei huono topicci lopputuloksen perusteella; magic ;)! Tässä hieman säästötoimenpiteitä seuroille: valmennukselle vähemmän rojalteja, lukekaa comia; täältä löytyy vastaukset 8].

Virtanen on ainakin vielä Joensuussa, käveli keskustassa ruokakassien kanssa. Olikohan vierellä kävellyt (raskaana oleva tummahiuksinen) nainen samaa seuruetta vai kävelikö vahingossa vierressä…?

Kolmas Kirves sanoi:
Virtanen on ainakin vielä Joensuussa, käveli keskustassa ruokakassien kanssa. Olikohan vierellä kävellyt (raskaana oleva tummahiuksinen) nainen samaa seuruetta vai kävelikö vahingossa vierressä…?

Vaimo. Esikoinen tulossa... En tiedä, mitkä ovat Peten suunnitelmat.... Onko jäämässä tänne vai suuntaamassa esim. Porvooseen...

Tiedä häntä.... vaikka olisi tulossa saimaan rannikolle. ;). Sellaistakin huhutaan..

Mulla on sellainen kutina, että Pete vielä pelaa yhden kauden täällä ja koittaa sen mestaruuden voittaa Kataja paidassa, yhdessä Salen kanssa. ;) Mitään tietoa mulla ei ole, tämä vain omaa spekulointia.. Pete on hieno tyyppi ja pitäisin hänet vielä täällä. Mutta katsotaan, mitä tapahtuu.. ::)

Kun Virtaselta kysyttiin juhlagaalassa ensi kauden suunnitelmista, vastasi Virtanen kutakuinkin näin :"Jos pitäisi isyyslomaa ja katsoisi sitten..." En itse ala tulkita mitä tuo lausunto tarkoittaa, kuhan vain heitän faktoja kehiin...

En tiedä haiseeko vain minun nenääni, mutta veikkaan että Sopanen on tulossa tuomaan Joensuuhun sitä hakusessa olevaa voittamisen kulttuuria!

Petelle tervetuloa takaisin Saimaan rannalle. Suvi-Saimaa tarjoaa vieläkin hyviä hotshotteja! ;)

Pahero sanoi:
En tiedä haiseeko vain minun nenääni, mutta veikkaan että Sopanen on tulossa tuomaan Joensuuhun sitä hakusessa olevaa voittamisen kulttuuria!

Eiköhän paikka ole pedattu entiselle Kataja-kapteenille... Sopanen suuntaamassa Häjyjen valtakuntaan? Tosin Kouvolan Sanomien Vesalan mukaan Katajalla on 3 vaihtoehtoa päävalkuksi, joten voihan se Sopanen olla Plan B tai C.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.