Koripallo.com

Joensuun Kataja 2010-2011

Viestejä
2 482
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

En ollut minä tuo fani? En tiedä kuka tuo kyseinen fani on mutta veikkaisin että kyseessä on Jokafan
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Ei mitään hajua. Fiksunoloinen kaveri oli. Oliskohan Kolmas Kirves tai Style?
 
Viestejä
221
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Haastattelija Joka? Fani JOE? :-X
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Mie oon viiskytkuus. Tuo näytti nuoremmalta. Veikkaan Jokafania, kun kerran väitti kaveria fiksunoloiseksi? Kissahan nostaa aina itse häntänsä.
 
Viestejä
221
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

JOEN SUU sanoi:
Mie oon viiskytkuus. Tuo näytti nuoremmalta. Veikkaan Jokafania, kun kerran väitti kaveria fiksunoloiseksi? Kissahan nostaa aina itse häntänsä.
JOE, olisko se sitten toisin päin, että sä olisitkin toi haastattelija? :)
 
Viestejä
2 532
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Lappeenrannasta asti tunnistetaan haastattelija. Eikä ole Joe.
 
Viestejä
6 233
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Enkä minä ollut tuo kyseinen fani. Eihän minulla ole hiuksia juuri laisinkaan. Ja asun toisella puolen suomea sitäpaitsi.
 
Viestejä
1 432
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Jospa se TV:ssä ollut fani onkin niin fiksu, ettei kirjoittele täällä ;D

Sitä mie olen ihmetellyt, kun Pekka the Coach tullessaan viime kaudeksi valmentajaksi ja tehdessään päätöstä tulemisesta, mainitsi yhdeksi syyksi joensuulaiset fanit. Käsitin, että tarkoitti näitäkin palstoja ???

Minusta nyt jälkiviisaana silloin olis pitäny hälytyskellojen soida ja törmälöihen vatupassien vanhimpien dieselagrekaattienkin jymähtää käyntiin ihan itekseen
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Läyhääminen jätetty sikseen. Juuri otettu itseluottamusta kasvattava vierasvoitto. Katsotaan, miten se vaikuttaa. Rispektit Katajan savikäsille! Kiitos!
 
Viestejä
716
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Juppehan tuo kehui tulevansa viikon kuluttua peleihin mukaan, sitten voitetaan ihan kuka tahansa. Piste. Ja pilkku.
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Ja siihen perään vielä kysymysmerkkejä??????

Kysyn edelleen, että mikä on Newssonin asema joukkueessa? Puolustus ja levyt eivät vain mielestäni yksinkertaisesti riitä. Pitää tehdä niitä pisteitäkin ja menetykset on oltava kurissa. Sähläri hyökkäyksissä edelleenkin minun mustassa muistikirjassani.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Kolmas Kirves sanoi:
Juppehan tuo kehui tulevansa viikon kuluttua peleihin mukaan, sitten voitetaan ihan kuka tahansa. Piste. Ja pilkku.

Ei pelaa vielä Cupin pelissä, mutta 12.11. voipi olla Tarmolla kylmä kyyti... Täytyy toivoa, että kapu nähdään silloin pyörittämässä borgålaisia solmuun.
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

JOEN SUU sanoi:
Ja siihen perään vielä kysymysmerkkejä??????

Kysyn edelleen, että mikä on Newssonin asema joukkueessa? Puolustus ja levyt eivät vain mielestäni yksinkertaisesti riitä. Pitää tehdä niitä pisteitäkin ja menetykset on oltava kurissa. Sähläri hyökkäyksissä edelleenkin minun mustassa muistikirjassani.

Seurataan tilannetta ja katsotaan Tarmo-pelin jälkeen tilanne uudestaan. Näin on sovittu Kp.comin Katajalaiset ryn kokouksessa tänään. Cup-peli ja matchupi Barrettia vastaan on suuressa roolissa.
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Vai sellainen kokous on pidetty? Vissiin ollut tänään, koska itse olin tuolla metsätöissä siihen aikaan?
 
Viestejä
16 284
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

JOEN SUU sanoi:
Vai sellainen kokous on pidetty? Vissiin ollut tänään, koska itse olin tuolla metsätöissä siihen aikaan?

Näin tais olla, kun paikalla ol vuan puhheenjohtaja ja varasellanen.
 
Viestejä
716
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Niinpä. Joku roti. Sano.

Sovittu on, että kolme peliä on Jarrella aikaa näyttää taitonsa, ja sitten JokaFan ja allekirjoittanut ovat pakotettuina ottamaan yhteyttä Toikkaan aiheen tiimoilta. Toivotaan, ettei moista palaveria tarvitse pitää.
 
Viestejä
2 532
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Ei kannata katella enää yhtään peliä. Heipparallaa vaan miehelle, mitä sitä turhaan tuskaa pitkittämään. Otatte sen Colemanin sinne, niin pääsette aika pitkälle.
 
Viestejä
19 567
Vs: Joensuun Kataja 2010-2011

Joko sitten päästäisiin sinne päätyyn asti? Meinaan lyömaan päätä Karjalan mäntyyn.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös