JOEN SUU sanoi:Ei oo kentillä kukkaan kaffeille vieny. Aikoinaan poikamiehenä sentään pääsi kenttien ulkopuolella joskus päiväkaffeille.....( tarkistin muistista...)
JOEN SUU sanoi:Näin on ja eiköhän tämä tästä jo selvinnytkin.
Siirtykäämme seuraaviin asiakirjoituksiin.....
veikko1 sanoi:Täällä on minut nimetty ilkeilijöiden joukkoon. Kieltäydyn jyrkästi kunniasta. Olen hyvin positiiviinen mutta en osaa käyttää hymiöitä , joita Koris muuten osaa käyttää hienosti . Kerron aina totuuden joskus tosin ironisesti. JOE on pahin ilkkuja. Hyvässä mielessä. Kukaan ei voita häntä. Joten turha taistella Koris tutkainta vastaan. Erikoinen sanonta. Mistähän sekin tulee, Osaako Koris selittää. Huomasitteko muuten , että kirjoitin koris isolla. Johtuu suuresta arvostuksesta.
askelmerkki sanoi:Upeasti on pullat uunissa.Lopuista matseista riittää käytännössä kun kotipelit voittaa.
Tai ylipäänsä 3-5 peliä kunhan piisami ja karhu kaatuu vaikka kerrankin. Hyvä treenata, lepäillä ja sitten olla priimakunnossa kun pleijjarit alkaa.
Ei tässä sarjassa mikään muu (Bisons joskus mut vähän eri syistä..) joukkue saa tunteita esiin Joensuun ulkopuolella niin kuin Kataja. Kataja on kuin lyhtypylväs jonka juurelle pikkupiskit ja vähän isommatkin käy ruikkimassa, sit on taas hyvä olo.
Ei edes oman joukkueen voitto riitä vaan on ilkuttava vastustajalle. No, kaikki tuo on ansaittava ja ei ne huonoja viittis haukkuu. Joten ollaan mieluummin hyviä
koris.com sanoi:Täytyy ainakin itse sanoa (ettei tyhmimmille jää epäselväksi), että toivon Katajan mestaruutta myös tänäkin keväänä. Siellä pelaa kuitenkin mies, jolla on tämän maan parhaita peliälyjä ikinä. Ja Hectorin kaltaisia tyyppejä suomikoris kaipaisi enemmänki. Muutama tuleva vuosi on kuitenkin meille todella tärkeä, jos ajatellaan tämän maailman parhaimman lajin asemaa tässä junttimaassa. (hokihoki, jeemöö)
wimi sanoi:Kun ole tyhmin . Toivon Nokialle . Mestaruutta .
Hector sanoi:Toisaalta, jos rahaa on pitää Carsonkin, niin varalla hänet vois pitää.
JOEN SUU sanoi:Et sinä wimi kaikkein tyhmin ole. Minä ainakin olen vieläkin tyhmempi.
Mutta todellakin Katajan pitää pahasti sössiä loppukausi, jollei runkosarjan voittoa saa. Sehän taas ei vielä mitään takaa. Mestaruudesta taistelee monta joukkuetta ja esim. pienetkin loukkaantumiset jokaisella näistä joukkueista voi kääntää vaakaa suuntaan jos toiseenkin.
Mestaruus pitää olla tietenkin tavoitteena ja niinhän oikeastaan kaikilla joukkueilla pitäisi olla. Mutta lopulta pitää vaan ottaa vastaan se, minkä saa. Tai saako mitään.
Sen hetkisessä eli finaalien aikana parhaassa kunnossa oleva joukkue voittaa aina ja on siten paras.
Mistään varmasta mestaruudesta on ihan turha kenenkään vielä puhua ja minkään joukkueen osalta. Toki toivoa saa, mutta toivominen ei vaan merkitse tässä asiassa yhtään mitään.
Maitokaupan poika JOE.