Vs: Joensuun Kataja 2015-16
Kataja on noin paljon Rannikon varassa, että häviää KTP:lle kun Taikuri ei pelaa?
Kataja on noin paljon Rannikon varassa, että häviää KTP:lle kun Taikuri ei pelaa?
Kaikille kenkää! Fiasko! Eihän urheilussa altavastaaja voi koskaan yllättää. Varsinkaan kotijoukkue.Katsomovalmentaja sanoi:Kataja on noin paljon Rannikon varassa, että häviää KTP:lle kun Taikuri ei pelaa?
JOEN SUU sanoi:Jaahas. Taikuri näköjään valittu kolmannen kerran peräkkäin kuukauden luikuriksi.....
askelmerkki sanoi:Toivottavasti ei vain jouduta vahingossa mustaan aukkoon eli vtb liigaan..jos se on siis eurokenttä.
Hektuuri ja Kataja_Ainahan ne siellä. Ohjelma tosin saattaisi kyllä toimia paremmin podcastina. Nythän siinä ei herrojen seksikkäiden vartaloiden lisäksi muuta visuaalista antia olekaan.Jääkenttien Gaselli sanoi:Millä nimimerkeillä Sukkana Koriin makasiinin loistavat Ismo ja Jyrki kirjoittelevat foorumille? Olen ohjelman ja jätkien fani, iso käsi täältä Tampereelta! Seuraavaa jaksoa odotellaan jo!
Jääkenttien Gaselli sanoi:Millä nimimerkeillä Sukkana Koriin makasiinin loistavat Ismo ja Jyrki kirjoittelevat foorumille? Olen ohjelman ja jätkien fani, iso käsi täältä Tampereelta! Seuraavaa jaksoa odotellaan jo!
Hector sanoi:Minä ja Kataja_Aina olemme Sukkana koriin makasiinin isännät. Kiitos vaan kehuista! Seuraava jakso on tulossa runkosarjan viimeisen pelin jälkeen ja tuolloin otamme katseet puolivälieriin ja kaikki otteluparit käydään läpi.