Vs: Joukkueiden kokoonpanot kaudella 2008-2009
JoKaFan sanoi:
Ei vaan sitä, että monet muut joukkueet ovat vahvistuneet ja rotaatiot suurentuneet. Voi olla, että 6 pelaajan rotaatiolla ei ensi kaudella pitkälle pötkitä. Lisäksi Tarmon jenkkirintamalla on ollut aika hiljaista. Joukkue tarvitsee kovemmat jenkit kuin viime vuonna (lukuunottamatta McCarroll).
Minä en nyt itse ihan ymmärrä mistä JoKaFan tässä puhelet? Tiedät jotain mitä itse en? Muut joukkueet vahvistuneet ja rotaatiot suurentuneet?
Mieleeni muistuu Katajan tulijoiden lisäksi oikeastaan merkittäviä liikkujia vain Vesala Lahteen, Nanski Kotkaan, Nissinen FoKoPoon, Kuisma Compoon, Ahvenniemi Pyrintöön ja Kanervo Kouvoihin? Näistäkin Kuisman, Ahvenniemen ja Kanervon tapauksissa on epävarmaa ovatko miten paljon vahvistuksiksi joukkueelle. Uusia tulokkaita näistä liigaan on vain Kanervo.
Kun ottaa huomioon, että jos/kun liigasta lähtee viisikollinen maajoukkuemiehiä (Sten, Ulander, Koponen, Vi Mäkäläinen(?), Muurinen (uskon vielä poistuvan)) en oikein ymmärrä millä perustelet tason nousun? Kataja mielestäni ainoa joukkue joka mitenkään olennaisesti näyttäisi vahvistuvan viime vuodesta.
Itse epäilisin 6 pelaajan rotaation riittävän pidemmälle tänä vuonna kuin viime vuonna. Kataja vahva, Kouvot myös, Topokin varmaan tulee vielä. Hongasta ja Lappeenrannasta ei jää kuin luurangot edellisvuodesta ja Lahdenkin peliin tulee lovi jos Ville nyt sitten vihdoin karkaa. Top-3:n jälkeen onkin 4. paikka kuudella hyvällä miehellä jo miltei napsittavissa.
Jotain jäänyt minulta huomaamatta?