JoKaFan sanoi:Jeremy Clayton ei saanut sopimusta Ugiin.
MC sanoi:Vaikka oli siltä ja väliltä listalla. Sen sijaan varma floppi Laroche oli tehnyt itse NBA-Erkkiä vastaan 27/10 kun taan NBA-erkki teki "vain" 17/10 floppi-Larochea vastaan.
Jännityksellä odotan floppi-Laroichen otteita Katajaa vastaan talvella. Eikös muuten ylipainoinen Glover vienyt teidän mahtavaa Terry Blackia kuin litran muoviämpäriä viime kaudella? Ehkä niitä pelata osaavia jenkkejä on muuallakin kuin susirajalla?
Siemenlinko sanoi:Minua ei jännitä yhtään. Meillä on Katajassa laadukkaimmat jenkit, parhaat kotimaiset ja kaiken päälle Ukko-ylijumala Rayska penkin päässä. Kannattaako ensi kautta lainkaan pelata?
MC sanoi:Vaikka oli siltä ja väliltä listalla. Sen sijaan varma floppi Laroche oli tehnyt itse NBA-Erkkiä vastaan 27/10 kun taan NBA-erkki teki "vain" 17/10 floppi-Larochea vastaan.
Jännityksellä odotan floppi-Larochen otteita Katajaa vastaan talvella. Eikös muuten ylipainoinen Glover vienyt teidän mahtavaa Terry Blackia kuin litran muoviämpäriä viime kaudella? Ehkä niitä pelata osaavia jenkkejä on muuallakin kuin susirajalla?
MC sanoi:Mitenkäs Ukki-ylijumala Rayska luotsasi viime kaudella Kotkassa? Tai millaiset jenkit hän sinne löysikään? Tik-tak-tik-tak....
Siemenlinko sanoi:Minua ei jännitä yhtään. Meillä on Katajassa laadukkaimmat jenkit, parhaat kotimaiset ja kaiken päälle Ukko-ylijumala Rayska penkin päässä. Kannattaako ensi kautta lainkaan pelata?
JoKaFan sanoi:Ei ole mitään syytä tulistua! Tuohan on preseason-lista ja oma veikkaukseni. Laroche pelannut loistavasti (sopimuksen toivossa?) ekat harkkapelit. Pallo66 ei ainakaan pisteistä huolimatta noteerannut Larochea kovin korkealle eikä myöskään Karhun otteluraportti: "Eric Washington pelasi kelpo ottelun tilastoilla 17/10, mutta hänen suoritustaan himmensi hieman ottelun alun huono sulkupeli, jossa Alain Laroche kävi useasti noutamassa irtopallot ja teki niistä suurimman osan kakkosistaan.". Aika näyttää, miten käy, mutta uskoisin, että mm. Katajan Quinnel Brown saa Larochen aisoihin, jos Q.n puolustus on yhtään lähellä sitä mitä se oli näkemässäni IBL-matsissa.
Kyllä Glover vei Blackiä kuin pässiä narussa. Black oli täysin yliarvostettu puolustaja.
JoKaFan sanoi:Eipä tainnut kaikki olla Reiskan valintoja. Olisi halunnut esim. Katajan Ty Harrelsonin Spiveyn tilalle.
raappa sanoi:ja katotaanko vaikka joulun paikkeilla, miten tuo jokafanin ennustus on pitänyt paikkansa...
JoKaFan sanoi:Jep, eikä ainoa kriteeri ole tosiaankaan se, että tekeekö pelaajat 20+ pistettä per peli. Ainakin sopeutuminen joukkuepeliin, puolustusosaaminen ja tietysti myös joukkueen menestyminen vaikuttavat tähän.
MC sanoi:Perkinsin arvo noussut kummasti Hongassa pelatessaan. Outoa, että Korihait oli pudota sarjasta kolmikolla Nelson-Perkins-Scott. Vai oliko valmennus niin huonoa?
Lautapallo sanoi:Todennäköisesti kotimaiset olivat sitten divaritasoa. Koripalloilusta muutakin kuin pistekeskiarvon ymmärtävä luultavasti osaa arvostaa Perkinsiä nähtyään viime kevään pelejä. Perkins on hyvä, jos ei odoteta Corey Smith-tyyppistä hyökkäyspäässä pelejä yksin ratkovaa pelaajaa.
Mutta mikä siellä Ukissa ahdistaa, kun ihan normaalista ja hyvässä hengessä esitetystä spekulaatiosta (Jokafan) aletaan vinkumaan kuin sikaa teurastettaisiin?
Minun vaatimaton teoriani asiasta on se, että Ukissa on kyllä kunniakkaita perinteitä ja vilkasta juniorityötä, mutta kaupunki on pienuudestaan ja suurten sponsorien puutteesta johtuen tyypillinen divaripaikkakunta. Hyvillä jenkeillä toki voidaan taistella pudotuspelipaikasta. Vuodesta toiseen tämä karsintasarjan ja pudotuspelien ekan kierroksen välillä (kolme tai hyvänä vuonna neljä peliä) junnaaminen ja etelän rahaseuroille häviäminen sitten harmittaa turhautunutta teiniväkeä. Koripallocomissa uhoaminen tuo helpotusta elämään. Joten anna palaa vaan.