Koripallo.com

Kaakkoinen II-divari

kuupa

mutta! sanoi:
Ei korikouvoillakaan hääpöisiä vastuksia ole tähän mennessä ollut...

Jarno Mäkelä, Jussi Saarela, Juuso Johansson, Olli Kanninen, Lauri Kailio.... aika kovia jätkiä!

Vieras mies

kuupa sanoi:
Jarno Mäkelä, Jussi Saarela, Juuso Johansson, Olli Kanninen, Lauri Kailio.... aika kovia jätkiä!
Ilmeisesti edellinen kirjoittaja kuitenkin tarkoitti Korikouvojen vastustajia eikä kyseisen joukkueen pelaajia. :)

23

kuupa sanoi:
Joo, kyllähän sieltä pelimiehiä löytyy, mutta Kailion nimen ruksaisin paksulla punakynällä.

mutta! sanoi:
Ei korikouvoillakaan hääpöisiä vastuksia ole tähän mennessä ollut...

32 pisteen voitto TeePee:stä kai kertoo jotain joukkueen tasosta. Minun mielestäni Namika, KaVe ja KoriKouvot on ehdottomasti sarjan kovimmat joukkueet. Ennakolta vielä aika tasaiset joukkueet. Tosin KaVen ja Namikan kovuus perustuu aiempien vuosien näyttöihin ;)

....

ei vissii teepee iha millää ykkösmiehistöl ollu liikentees? olin ite kattelees tota puistola - korikouvot matsii oli melkost touhuu :)

Vieras mies

Sir Pale sanoi:
32 pisteen voitto TeePee:stä kai kertoo jotain joukkueen tasosta. Minun mielestäni Namika, KaVe ja KoriKouvot on ehdottomasti sarjan kovimmat joukkueet. Ennakolta vielä aika tasaiset joukkueet. Tosin KaVen ja Namikan kovuus perustuu aiempien vuosien näyttöihin  ;)
Jotenkin mulla aina särähtää korvaan kun joku puhuu asioista EHDOTTOMANA totuutena niinkuin Sir Pale puhuu ehdottomasti! kovimmista joukkueista. Olin katsomassa peliä Koupo- Korikouvot ja eipä tainnut Korikouvot voittaa kyseistä peliä kun vaivaisella kolmella pisteellä. Ja Koupohan taitaa olla niitä sarjan häntäpään porukoita. Korikouvojen peli perustui melkeinpä täysin kolmen pisteen heittoihin. Sen mukana joukkue voittaa tai häviää. Sisäpeliä ei näkynyt oikein ollenkaan. Että eipä ne nyt ihan välttämättä sarjan kovin porukka ole...

Kouvola

Vieras mies sanoi:
Jotenkin mulla aina särähtää korvaan kun joku puhuu asioista EHDOTTOMANA totuutena niinkuin Sir Pale puhuu ehdottomasti! kovimmista joukkueista. Olin katsomassa peliä Koupo- Korikouvot ja eipä tainnut Korikouvot voittaa kyseistä peliä kun vaivaisella kolmella pisteellä. Ja Koupohan taitaa olla niitä sarjan häntäpään porukoita. Korikouvojen peli perustui melkeinpä täysin kolmen pisteen heittoihin. Sen mukana joukkue voittaa tai häviää. Sisäpeliä ei näkynyt oikein ollenkaan. Että eipä ne nyt ihan välttämättä sarjan kovin porukka ole...
Jos olit paikapäällä, ni heitäppäs pientä raporttia ottelusta. Ketkä pelasivat, miten pelasivat, eikö saarela viihtynyt korin alla?

Vieras mies

En tiedä tarkemmin pelaajien nimiä jotta voisin eritellä tarkemmin miten kukin pelasi mutta noin yleis-silmäyksellä katselin että paljon pojat viljeli noita kolmosia. Saarelaa en muista että olisiko pelannut ollenkaan. Liekö loukkaantunut?

minä

Vieras mies sanoi:
En tiedä tarkemmin pelaajien nimiä jotta voisin eritellä tarkemmin miten kukin pelasi mutta noin yleis-silmäyksellä katselin että paljon pojat viljeli noita kolmosia. Saarelaa en muista että olisiko pelannut ollenkaan. Liekö loukkaantunut?

Saarelalla jalassa pieni vamma. Kentällä takaisin luultavasti hyvinkin pian. Koupo pelissä kolmoset lenteli, koska vastustaja pelasi melkein koko pelin paikkaa ja kaksi edes vähän lähellä koria pelaavaa (Johansson ja Saarela) olivat katsomossa. Lisäksi ehkä lauantain Puistolan sikailut tuntui sen verran kropassa, että monikaan ei edes viitsinyt sinne korin läheisyyteen mennä ;)

....

joo oli melkost touhuu se puistolapeli kyl :) siinäki pelis kouvola oikeestaa heitti pelkästää kolmosii ehkä muutama hassu ajo

Minä

.... sanoi:
joo oli melkost touhuu se puistolapeli kyl :) siinäki pelis kouvola oikeestaa heitti pelkästää kolmosii ehkä muutama hassu ajo

Joo siinäkin sama laulu. Saarela, Johansson ja jopa Mäkelä olivat poissa, joten joukkueen pisin olin jotain 185 cm. Luonnollisesti tuossa vaiheessa ratkasut ovat huomattavasti helpompia kaukaa kuin korin alta :p

Totem

minä sanoi:
Saarelalla jalassa pieni vamma. Kentällä takaisin luultavasti hyvinkin pian. Koupo pelissä kolmoset lenteli, koska vastustaja pelasi melkein koko pelin paikkaa ja kaksi edes vähän lähellä koria pelaavaa (Johansson ja Saarela) olivat katsomossa. Lisäksi ehkä lauantain Puistolan sikailut tuntui sen verran kropassa, että monikaan ei edes viitsinyt sinne korin läheisyyteen mennä  ;) 

KouPo pelasi paikkaa ekassa erässä muistaakseni viisi minsaa ja sen jälkeen miestä. Saarela istui aika lähellä katsomossa eikä siis pelannu. Ei oo kuulemma treenannut...

no joo

kantri heluna sanoi:
Namika on iha suvereeni.Ne heittää ja juoksee kaikki maihin!
Jyräs ainakin Lakon tänään jotain yli 20 pisteellä. Prässäs aika lujaa, Lakolle tuli tosi paljon menetyksiä. Namika pärjäs ihmeen hyvin myös korin alla vaikka olivat pienempiä.

eilinen katsoja

Ensinnäkin oikea jokkue voitti. Namika tilanteissa terävämpi. Lakon isot miehet pehmeitä, joten Namika hallistsi kentän jokaista osa-aluetta. Lakolla ei varsinnaisesti takamiestä (ongelmia pallon ylöstuonnissa). Namika pyöritti miehistöään laajasti, joten koko kentän prässi toimi hienosti. Ekalla jakoslla Lako jaksoi mukana, koska heittopeli sujui kohtalaisesti, mutta puoliajan jälkeen tapahtui mitä oli odotettavissa...Lakolla loppui kunto (helppoja virheitä) vaikka heilläkin 11 miestä mukana. Ehkä rotaatio ei pyörinyt heillä tarpeeksi hyvin ja miehet menivät loppuun Namikan prässin alaisuudessa. Lisäksi pelitaktiikassa Namikan valmentaja voitti Lakon vastaavan 100-0. Lakolla ei tapahtunut mitään pelillistä muutosta kun ottelu alkoi kääntyä Namikalle. Tässä yhden katsojan mielipide ottelun ratkaisutekijöistä. Tsemppiä molemmille joukkueille jatkossa.

-Lahtikoris-

Spectator.

eilinen katsoja sanoi:
Ensinnäkin oikea jokkue voitti. Namika tilanteissa terävämpi. Lakon isot miehet pehmeitä, joten Namika hallistsi kentän jokaista osa-aluetta. Lakolla ei varsinnaisesti takamiestä (ongelmia pallon ylöstuonnissa). Namika pyöritti miehistöään laajasti, joten koko kentän prässi toimi hienosti. Ekalla jakoslla Lako jaksoi mukana, koska heittopeli sujui kohtalaisesti, mutta puoliajan jälkeen tapahtui mitä oli odotettavissa...Lakolla loppui kunto (helppoja virheitä) vaikka heilläkin 11 miestä mukana. Ehkä rotaatio ei pyörinyt heillä tarpeeksi hyvin ja miehet menivät loppuun Namikan prässin alaisuudessa. Lisäksi pelitaktiikassa Namikan valmentaja voitti Lakon vastaavan 100-0. Lakolla ei tapahtunut mitään pelillistä muutosta kun ottelu alkoi kääntyä Namikalle. Tässä yhden katsojan mielipide ottelun ratkaisutekijöistä. Tsemppiä molemmille joukkueille jatkossa.

-Lahtikoris-
No eipä tuo lopputulos mikään yllätys ollut. Namika on täynnä nuoria lahjakkaita jätkiä, jotka treenaa päivittäin, kun taas LaKo on pelailuporukka..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.