Koripallo.com

Kaakkoinen II-divari

Minäkin

Minä sanoi:
KoriKouvot - Namika Lahti 71 - 70
Jaaha, KoriKouvot on ottanu piikkipaikan ja toisella karsintapaikalla on Lahti.
Onko kellään tietoa, että yrittääkö KoriKouvot tai Namika Lahti II tosissaan nousua ykköseen? Molemmat ovat hyviä koripallo kaupunkeja, joten käyttöä nuorten kehitysjoukkueelle olis..

Dream on

Minäkin sanoi:
Jaaha, KoriKouvot on ottanu piikkipaikan ja toisella karsintapaikalla on Lahti.
Onko kellään tietoa, että yrittääkö KoriKouvot tai Namika Lahti II tosissaan nousua ykköseen? Molemmat ovat hyviä koripallo kaupunkeja, joten käyttöä nuorten kehitysjoukkueelle olis..

Täytyy tässä vain todeta...nousuun on pitkä ja kivinen matka vaikka voittais kaakkoisen II-divarin. Ks.joukkeet ovat tämän hetkisillä miehityksillä kevyttä kamaa karsinnoissa. Sarjataulukko kylläkin näytää siltä miltä kuuluukin, harjoittelevat ja motivoituneet nuoret johtavat sarjaa (namika&kouvot).

Trakrorz

Kaakkoisen divari kokee ensi vuonna Vierumäen opiskelijoiden hurmoksen.. Kolmosessa opiskelijat ovat voittaneet yli 90 pisteen keskiarvolla ottelunsa.. Viimeksi Lappeenrannan miehet kokivat kovia..

booger

harjoittelevat ja motivoituneet nuoret johtavat sarjaa (namika&kouvot).

Joo tosi motivoituneet ja tosi kovaa harjoittelevat....korikouvoil ei oo yhtiikää reenejä ollu koko kautena. Jotkut pelaajat tosin reenaa

.........

joo huomisen jälkee enää kaks tiimii sitte yhel tappiol ku korikouvot kave

Imatra

spekulaattori sanoi:
No ehkä spekuloin vähän liikaa, mutta jos Vuve vielä toisen matsin luovuttaa niin sarjasta potkastaan ulos saman tien, näin sanoo säännöt että kahdesta luovutuksesta ulos. Ja seuraavalle kaudelle pykälää alemmas eli 3-divariin.
KTP II - Vuve, 20 - 0.. Eli nytkö VuVe suljetaan sarjasta..?

nfgsn

Ei taidakkaan Korikouvot olla niin kova joukkue mitä sarjataulukosta voisi ymmärtää. Vai mitä Korikouvot-Kave ottelussa on oikeen käynyt kun ero noin suuri vaikka kyseessä oli sentään kärki joukkueet??

Minä

Loppukaisi menee varmasti päin seiniä, kun iso osa pelaajista on rampoja. Mäkelähän ilmoitti aiemmin ettei pelaa enää ja Saarelakin on ollut jalkavaivainen pidemmän aikaa. Ei mm. pelannut KaVe pelissä. Johanssonin polvi on juuri leikattu... Lyhyeksi jää porukka.

fhdsth

Minä sanoi:
Loppukaisi menee varmasti päin seiniä, kun iso osa pelaajista on rampoja. Mäkelähän ilmoitti aiemmin ettei pelaa enää ja Saarelakin on ollut jalkavaivainen pidemmän aikaa. Ei mm. pelannut KaVe pelissä. Johanssonin polvi on juuri leikattu... Lyhyeksi jää porukka.

Selityksen makua...

näin on.

fhdsth sanoi:
Selityksen makua...
Kouvola pitäs palkita kauden loputtua selittämisen mestaruudella.. Sama asia ku oon selannu SM-topicceja, ni kyl Kouvolalaiset on kovimpia selittään..

srjtsrftj

näin on. sanoi:
Kouvola pitäs palkita kauden loputtua selittämisen mestaruudella.. Sama asia ku oon selannu SM-topicceja, ni kyl Kouvolalaiset on kovimpia selittään..

Kyllä niin on että Kouvolassa ei tällä kaudella osata pelata missään sarjassa (paitsi jälkipeliä)

Pokka

srjtsrftj sanoi:
Kyllä niin on että Kouvolassa ei tällä kaudella osata pelata missään sarjassa (paitsi jälkipeliä)

Missäs osataan, jos saan kysyä?

kymi

kyllä se on nyt niin että KaVe taitaa edelleen olla kaakkoisen alueen ykkös joukkue.
tilasto tappio TeePeelle mut eiköhän noi loput pelit hoidu ihan perus rutiini pelil ;)

miekkonen

KAVE jyrää! muut jää jalkoihin, kun kaven isot miehet hoitaa hommat!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.